Ik zoek simkaarten van Libertel en Telfort!

vbimport

hi,
wie kan mij helpen?

www.libertel.nl of www.telfort.nl

staat daar vast wel een email adres waar je de nodige informatie kan opvragen.

BaDtObONE

heheh
als ik de normale prijs wou betalen was ik wel naar de winkel gegaan!

Ik bedoelde natuurlijk de goedkope simkaarten!(als je begrijpt wat ik bedoel:

Cu

ik begrijp helemaal wat je bedoel, blijkbaar begrijp je mij niet.

kijk ik vind illegaal cd’s,cracks en dat soort dingen oke maar ander dingen niet en
jou Topic valt onder ‘ander dingen’, dat is gewoon keihard stelen,jatten hoe je het ook wil noemen en daar heb ik geen begrijp voor.

je weet niet hoeveel ellende je kan veroorzaken door iemand’s z’n simkaart te stelen en vervolgen gebruiken, het loopt soms op tot in de duizenden guldens en wie betaald ervoor je niet nee maar diegene van wie de simkaart gestolen is.

volgens mij wordt het aanvragen en of aanbieden van gestolen goederen niet op prijs gesteld maar ik laat dat aan de moderator over.

BaDtObONE

helemaal met je eens badtobone,waar begint en waar eindigt het .vroeg begonne is niet altijd gewonnen.maar ja men is zich niet bewust dat me de simpele burger hiermee treft.

Ok.
Het is duidelijk!
maar begrijp me niet verkeerd!

Ik hou zelf ook niet van gestolen spul!

Cu :confused:

dit begint hier op een lokaal advertentieblad te gelijken van een of andere internering.een tijd geleden drugs nu dit ze verzieken gewoon de boel.effe opruimen plz…

Lord : ik dacht dat we uitgesproken waren.

jij bent nu degene die alles probeert te verzieken!

En trouwens cds kopieren is net zo erg als stelen.
dus loop niet te ouwehoeren!
:confused:

man bewaar je kalmte ,iedereen heeft het recht op vrije meningsuiting zelfs jij maar denk eens effe wat je je op je kop haalt.
just an advice

Ok.
Je hebt gelijk!

Sorry!

no hard feelings,als iedereen met iedereen oorlogje begint te voeren dan wordt dit ook de ondergang van deze site.het is tenslotte ook de ondergang van de cb geworden(citizenband).men begon elkander op de duur ook uit te maken.