Ik zoek een soort programma dat mij online houd

Hallo ik zoek een soort programma dat mij online houd heb namelijk gewoon een inbel verbindig en wordt er zo nu en dan wel eens afgeknikkert nouw zoek ik een soort programma die het verkomt dat ik er af wordt geknikkert

1. volgende keer graag een uitgebreidere titel voor je topic gebruiken, “Ik zoek” is uitermate irritant.

2. Het is een instelling van Windows dat je bij zoveel minuten niet gebruiken van je internetverbinding deze uitlogt. Omdat het een instelling is, kun je deze ook wijzigen.

3. als het niet die instelling is, dan is het je provider die er tussenuit knijpt, daar is niets aan te doen. Als je wilt voorkomen dat je downloads opnieuw moeten beginnen, dan kun je programma’s gebruiken die de download kunnen hervatten.

Originally posted by Da_Taxman
3) als het niet die instelling is, dan is het je provider die er tussenuit knijpt, daar is niets aan te doen. Als je wilt voorkomen dat je downloads opnieuw moeten beginnen, dan kun je programma’s gebruiken die de download kunnen hervatten.

Er zijn providers die na een bepaalde connectie tijd, of na een idle-timeout de connectie verbreken. Is dat tweede het geval, dan is dit op te lossen met een programma dat je connectie actief houdt. Ik denk dat tucows ofzow wel een progje daarvoor heeft, dus probeer het eens.

Ik weet niet of je ICQ gebruikt, die heeft namelijk de optie “Keep connection alive”… en dat werkt prima!

Norton Personal Firewall 2003 Heeft de optie keep connection alive ook

ping -t [ip adres van je isp]

Mmz waar is dat laatste voor belvedere?
Online houden; idd wat Da_Tax zegt klopt :slight_smile: of Kabel nemen, of ADSL, en van je modem een router maken :wink:

Anders wellicht een andere provider nemen? Als je instellingen goed zijn zou je er niet afgeknikkerd moeten worden…

Originally posted by jpschadde
Mmz waar is dat laatste voor belvedere?

probeer maar in een command prompt : ping -t [ip adres van je provider] …

reken maar dat die connectie “alive” blijft :slight_smile: