Ik zoek een programma om muziek me te maken

hallo allemaal

ik zoek een goed programma om mijn eigen muziek mee te maken.
een naam is genoeg maar een plaats om het te downloaden is welkom.

alvast bedankt
pietje
:wink:

Hoi Pietje,

Wat voor muziek wil je gaan maken? En op welke manier? Wil je met een tracker gaan werken, of gebruik je liever echte midi programmatuur?

Wat het downloaden van de applicaties betreft: ik vind het prima als je om downloadlocaties vraagt, zolang het maar legale downloads zijn. Zijn dit het niet, dan… :cop: :wink:

daar ben ik weer;

ik wil er voornamelijk soundtracks mee gaan maken maar
het zou fijn vinden om er ook andere kanten mee op te kunnen gaan zoals trance , hip hop enz.

Kijk eens bij Magix, of voor het serieuzere werk (dus als je je keyboard of synthesizer aan de PC wilt aansluiten) bij Syntrillium voor Cool Edit Pro.

Edit:

typfoutje…

en bij de zweedse vrienden van proppelorheads ( http://www.propellerheads.se/ ) kun je in ieder geval rebirth downen (demo). Kijk ook eens naar reason

En voor het echte werk, tenminste als je van plan bent om je eigen creaties te maken, zelf componeren en dergelijke, dan raad ik je Cubase-Sx aan!

Dit is een van de meest complete programma’s die er zijn op het gebied van eigen composities maken e.d. Maar je kunt er veel meer mee!

Voor een uitgebreid programma en niet zo heel moeilijk te leren kun je ook fruityloops proberen. www.fruityloops.com

Cubase of Reason zijn ook midi programma’s maar die zijn moeilijker te begrijpen…

Fruity loops 4.1 das de nieuwste en de beste!

heeyy…
kunnen jullie my aub helpen…??
ik wil heel graag een prOgramma vinden Om muziek te maken vOor myn RAP teksten…
willen jullie een paar gOede prOgramma’s geven… waarOp je van alles kan veranderen aan de melodie…!!! en een aparte prOgramma waar je melodieen mee kunt maken OfzO…

heel erg bedankt alvast…=D=D

Je kan teksten/raps op nemen het beste met

Cool edit pro 2.0 ( google zoeken , forums bekijken en je hebt hem )

beats in een bar , rode knope aan , en rappen maar

Alsje ,

En kan iemand mij een programma geven voor op notenbalken te schrijven? Maakt niet uit welke, downloadlink die werkt is ook welkom

Fruity Loops, Adobe Audition ( vroegere Cool Edit Pro) Adobe Soundbooth.

grtz Dúnedain

[QUOTE=pietje1;476756]hallo allemaal

ik zoek een goed programma om mijn eigen muziek mee te maken.
een naam is genoeg maar een plaats om het te downloaden is welkom.

alvast bedankt
pietje
;)[/QUOTE]

Reaper is ook een goede om mee te beginnen.

Music Production Course

Voor een notebalk gebruik noteworthy composer 1

Ik ken noteworthy niet, en weet dus niet wat het kan, maar andere goede noten programma’s zijn encore en finale.
Hiermee kun je hele partituren invoeren, partijen transponeren en midi files exporteren.

[QUOTE=Yana_RAP_;1537227]heeyy…
kunnen jullie my aub helpen…??
ik wil heel graag een prOgramma vinden Om muziek te maken vOor myn RAP teksten…
willen jullie een paar gOede prOgramma’s geven… waarOp je van alles kan veranderen aan de melodie…!!! en een aparte prOgramma waar je melodieen mee kunt maken OfzO…[/QUOTE]

yoyo gebruik magix music maker 17 premium (zoek op internet,en download het extra sound pakket,maak ook acc aan)