Ik zoek een GSM

vbimport

iemand die een tweedehands gsm verkoopt (nokia 3310 of 3210 of 3310 of erricsson t10, t18 of bosch 909s) in goeie staat voor een goeie prijs ?
Moet in goeie staate zijn, daarmee bedoel ik:
antenne mag niet afgekraakt zijn en moet volledig werken,
geen krasjes in het scherm, maar goed verzorgde gsm.
en moet ook simlock vrij zijn natuurlijk.
Het mag ook een ander model zijn dan hierboven vermeld,
maar niet te duur (geen topmodellen), en hij mag niet groot zijn en zwaar.
bijv. 150gl voor een 3310, of 30gl voor t10 of 909s

Op dit moment bij V&D een knal gele Siemens M35i voor 200 piek.
Zit een telfort kaartje in met 75,- bel tegoed.
Is da wa???
Ik weet het Telfort sucks sinds ze Libertel bedankt hebben. Maar die provider lock is er zo af natuurlijk, vind ik hem nog steeds niet duur.

heb je een linkje of zo ?
afmetingen en autonomie en foto en gewicht ?
Ik ben niets met een nederlandse simkaart aangezien ik in belgie woon. Nieuw, maar ik ben er niets mee, want ik weet nie hoe je sim moet unlocken.

dus gewoon een simlok vrije gsm,
die niet al te duur zijn,
name gewoon the price en met wat info en hoe oud ie is.

Originally posted by C@rlo
Ik weet het Telfort sucks sinds ze Libertel bedankt hebben. Maar die provider lock is er zo af natuurlijk, vind ik hem nog steeds niet duur.

Ik weet niet hoe jij aan die informatie komt maar ik kan je wel zeggen dat die informatie niet klopt. Ik heb namelijk ook een siemens M35 van de postbank met een telfort kaartje erin en als ik van telfort geen dekking heb dan gaat die automatisch over op het Libertel Netwerk.

Originally posted by Pyromaniac

Ik weet niet hoe jij aan die informatie komt maar ik kan je wel zeggen dat die informatie niet klopt. Ik heb namelijk ook een siemens M35 van de postbank met een telfort kaartje erin en als ik van telfort geen dekking heb dan gaat die automatisch over op het Libertel Netwerk.

dat is standaard bij Telfort, maar je kunt er geen simkaart van een andere provider ingooien (bijv. KPN), want dat blokkeert die SIM-lock dus.

en dat roamen naar Libertel houdt binnenkort op, dus dan ben je aangewezen op het k*t-netwerk van Telfort…

Originally posted by Crazy Bob
[B]

dat is standaard bij Telfort, maar je kunt er geen simkaart van een andere provider ingooien (bijv. KPN), want dat blokkeert die SIM-lock dus.

en dat roamen naar Libertel houdt binnenkort op, dus dan ben je aangewezen op het k*t-netwerk van Telfort… [/B]

Ach ik heb toch een datakabel gekocht van Phrozeman (je weet wel die gast die is gebanned :slight_smile: ) Dus als Telfort niet meer de moeite is dan ga ik mijn telefoon wel eventjes unlocken en dan duw ik er wel een kaartje in van KPN voor mijn part.

heeft er nu iemand een gsm voor me ?

Originally posted by psycodweep
heeft er nu iemand een gsm voor me ?

Ik had een motorola V2288 gratis gekregen van de PU maar ik heb hem al aan mijn zusje verkocht voor 25,-.

Maar ja daar heb je dus niets aan.