Ik word ZOT ! help met windows ME!

vbimport

euhh ik heb nu al 2 versies gedownload !
eerst die van godabuzz MAAR ze zeiden dat dat een valse versie is !
dus dan heb ik maar de versie gedownload van iemand die hier ook een link zette
dit is dus zeker een andere versie !!!da weet ik wel maar nu het mooiste ! :
ik installeerde de eerste versie die ik had van godabuzz bij ne vriend van mij en die werkte perfect dus eigenlijk de valse versie ! da dus nie waar is denk ik !
dan heb ik de andere versie nen keer geprobeert van die andere link die dus de echte windows ME final ging zijn
en dan probeerde ik die te installeren en zei men PC dit:

Your computer already has an operating system installed wich cannot be upgraded by this version of setup.You need to obtain the Windows Millenium Edition Upgrade.

Message SU0168

ik word er zot van van die millenium
wat is de goeie versie nu??? die van godabuzz?
en euhh beiden versies hebben geen BOOT bij het herop starten van de computer !!!
da is onhandig bij den Win 98 SE
die had als je opstarte en je boot sequence staat op cdrom dan kun je vandaar uit als je ge formatteerd had van zelfs zonder een opstart diskette de installatie beginnen
nu is die er nie meer !!!
wanneer komt er een versie die dit wel heeft?

wil je een verzie die dat boot gedoe heeft, dan moet je een iso-verzie van de cd downloaden…

Die su error had ik eerst ook, totdat ik een crack downloade (rond de 3 mb)… Daarmee overwrite je een bestandje, dan kan je weer wel updaten!!

Waar kan ik die crack file vinden??? ik wil hem ook !!!
en waar kan ik de ISO van Windows Millenium vinden dus de versie met BOOT !!!
thanx

ik heb de 160 mb verzie (dat is de geripped verzie, maar wel de hele windows, wat er niet bij zit is van de trial versions van andere microsoft filmjes en veel drivers hebben ze ook weggelaten)
als ik win me instaleer met zo min mogelijk extra dingen neemt het nog 500 mb in beslag!!
die rip is te vinden op de plek waar je ook windows me hebt downgeload (denk ik)
de iso zou ik niet weten…

Ken08, kijk eens op CD-Freaks bij General Chat! Daar staat een heleboel hierover te lezen (ik neem tenminste aan dat het Engels geen probleem is…)

Beste Freak,

Je krijgt die su foutmelding omdat je de VOLLEDIGE nieuwe versie hebt (en niet de upgrade), je krijgt die foutmelding dus omdat Me zegt dat er al een OS geinstalleerd is (98 ofzo), dat heeft niets met valse versie te maken of zoiets, hetzelfde was toen 98 uitkwam, je had een upgrade vanaf 95 maar ook een volledig nieuwe (geleverd bij nieuwe computers). Oplossing: formateer je HD, dan werkt het prima (wel eerst een 98 boot-flop maken), of als je dat niet wilt doen kun je er met wat gerotzooi met Partities ook wel uitkomen …

Ook wordt er veel gerotzooid met de bestanden die je kan downloaden, en als er neit mee geknoeid is zijn ze verdwenen
FKZI!!!

Maar verder gaat het wel

win.com renamen en gaan met die hap, da’s de oplossing voor die su00168 ofzoiets…