Ik word nog eens gek van Vodafone

vbimport

Vandaag is het 4 weken geleden dat ik besloot bij Vodafone mijn contract te verlengen en een nieuw toestel te nemen. Aangezien het door mij gekozen toestel (een Nokia 6230) niet op voorraad was, zou het ongeveer 10 tot 14 dagen kunnen duren eer het toestel aan zou komen. Goed, acceptabel.

Het was ondertussentijd bijna 20 dagen later en ik had nog steeds geen toestel; toch maar eens bellen hoe het er mee staat. Ik krijg van de dame van de klantenservice te horen dat het toestel reeds onderweg is; ze geeft me dan ook de track & trace barcode. Deze code werkt niet, dus besluit ik nog maar eens te bellen. De meneer die ik aan de lijn krijg weet me te vertellen dat het toestel nog ingepakt moet worden. Geen nood, binnen 2 dagen is het toestel er. Jazekers, 3 dagen later heb ik nog geen toestel. Logischerwijs pak ik weer de telefoon op en zoek ik contact met de klantenservice. Mevrouw is het met me eens dat het erg vervelend is dat ik dit toestel nog steeds niet heb en maakt er een spoedgeval van, ik kan het toestel ieder moment verwachten. Natuurlijk heb ik 3 dagen later geen toestel… dan maar weer bellen. Deze keer krijg ik te horen dat TPG een sorteerfout gemaakt heeft en dat het toestel binnen 1 a 2 dagen afgeleverd zal worden; ik krijg weer een niet werkende track en trace code toegespeeld. Het is natuurlijk overbodig om te vermelden dat ik 2 dagen later nog steeds geen toestel in huis heb. Vandaag heb ik wederom contact gezocht met de klantenservice. De telefonist weet me te vertellen dat het toestel momenteel in Amsterdam (250km van waar ik woon) ligt. Binnen 2 dagen komt het toestal aan, zo beweert hij. Op verzoek krijg ik een track en trace code. Je raadt het wellicht al: de code werkt niet!

Ik begin dus langzamerhand een beetje wanhopeloos te worden. Ik heb de bevestiging van de contractverlenging al meer dan 2 weken in huis en ook de rekening ligt hier al enkele dagen… alleen geen toestel.

Je vraagt je dan ook af wat die lui daar in hemelsnaam uitvreten… weinig nuttigs zou je denken… arggghhhh

Toch wel lekker hè, even je hart luchten op zo’n forum. :iagree:
Ik leef volledig met je mee…

gewoon dreigen met contract opzeggen

Ik word straks gebeld door een mannetje (of vrouwtje?) van KPN.
Die willen mij (en de rest van de Nederland) terug als klant.

Eens kijken wat voor toestel ze mij GRATIS kunnen aanbieden?

Ik denk dat ik wacht tot de SonyEricsson K750i uit is, maar ach effe luisteren naar wat ze te bieden hebben kan geen kwaad. :bigsmile:

OK net maar WEER eens gebeld naar aanleiding van de incorrecte t&t code en eindelijk een behulpzaam iemand aan de lijn. Het probleem is ontstaan doordaat men het verkeerde adres als afleveradres heeft genoteerd; dit komt niet overeen met het factuuradres en dat zou wel moeten. Deze aardige mevrouw ging nu zelf de boel in de gaten houden en indien het toestel morgen niet uitgeleverd wordt zou ze contact met me opnemen…
We wachten eens geduldig af…

@Namoh: gratis? Dat ligt er natuurlijk een beetje aan wat voor abo je pakt. Bij een 2 jarig abo (iets wat ik persoonlijk niet verkies) krijg je best leuke toestellen vaak voor weinig of minder. Neem je slechts een 1 jarig abo, dan moet je een heel stuk meer betalen. Waar je even op moet letten is het verschil tussen de abonnementskosten van verschillende abonnement en de kosten van de telefoon. Soms is het interessanter een wat duurder abonnement te pakken omdat je de telefoon dan stukken goedkoper krijgt.

Je noemt zojuist de reden waarom ik contractverlengingen altijd via GSMweb doe, die zijn razendsnel, en vaak nog goedkoper. *nee dit is geen spam :wink: *

Dat zou ik ook gedaan hebben, ware het niet dat dat dit bij Vodafone niet tot de mogelijkheden behoort; alle andere telefoonmaatschappijen staan het echter wel toe!

Oh dat wist ik niet…tsja dan heb je weinig keus :rolleyes:

Vandaag heb ik dan eindelijk mijn toestel gekregen. Gelukkig… had er nog maar weinig vertrouwen van over gehouden…