Ik word er helemaal niet goed van!

vbimport

ik heb al 3 maanden een hp970cxI printer
prijs +- 15500bef
inclusief hp cartrige ( maar wel 21ml)
deze printer print op photored III

nu komt het
mijn inkcartrige is al voor mijn derde keer leeg ( de kleur )
ik naar de winkel prijs voor 38Ml=3000bef
tel maar uit als ik elke maand hoesjes afprint voor cd's
is die leeg na +- 1,5maand

p.s. weet iemand een oplossing ( en niet afkomen om minder af te printen
kan ik die niet op het net kopen of bij hp zelf

p.s. de hoesjes zijn wel perfect kwaliteit

Vraag je wat meer per CD als de mensen een hoesje ( covers ) erbij willen hebben.

Bijvoorbeeld: een tientje per cd zonder hoesje, en 12,50 met hoesje.

ps. ik denk toch wel dat iedereen met dit probleem zit,So !

mrDJ

Gewoon zo’n navul setje kopen voor HP werken die wel goed

Hoi Carlo…

Als je een printer koopt, let er dan op dat je eerst naar de grootste verbruiker kijkt…in dit geval de cartridges…dan pas naar de printer.
Op deze manier kun je veel ellende voorkomen.
Het is normaal dat je gemiddeld 80 hoesjes (voor en achterkant) uit beide cartidges kan halen. (afhankelijk van de inhoud).

Je kan erg veel geld besparen door op zoek te gaan naar (immitatie) cartridges.
In Nederland zit het bedrijf AHA inktech.
Die kunnen je verder helpen.

Ik kan op dit mom. niet zo snel het telefoon nr. vinden voor je…maar gooi het balletje eens op op dit forum.

Succezz

Mijn ervaring is dat als je mensen de keuze laat of ze wel of geen kleurenhoes willen (kleurenhoes tegen meerprijs), dat de meesten dan gewoon voor zw/w gaan.

Daarom heb ik een laserprinter en een kleurenprinter (ook 970Cxi), maar die kleurenprinter gebruik ik voornamelijk voor eigen afdrukken, anderen hoeven het niet, het gaat ze om de cd en de muziek…

Da_Taxman

Ik maak hoesjes op een HP 895cxi op foto kwaliteit en op HP glossy of foto papier.
ik vind dat als je iemand iets leverd moet je het goed doen en dan niet zeuren over de kosten hiervan.
je verdient al genoeg neem ik aan.
en zo niet moet je stoppen

Het kopiëren van cd’s is voor mij nooit echt lucratief geweest als ik het vergelijk met wat ik nu legaal verdien

En als je de mensen de keuze laat 10,- met zw/w hoesje of 12,50 voor kleurenhoesje op coated papier (15,- op glossy papier) dan maak je eigenlijk op de meerpijzen alleen je extra kosten goed.

De meesten zullen dan KIEZEN voor de 10,- CD…

Da_Taxman

Op een beurs kun je navullingen kopen tegen 1000 of 2000fr. zo kan ik mijn canon 12 a 15 maal navullen als je weet dat een cartrige 800fr kost.

Op de laatste computerbeurs een navulset gekocht bestaande uit :
de drie kleuren in flesjes goed voor acht maal navullen
gratis een flesje om mijn zwart bij te vullen goed voor 14 maal
ik was altijd sceptisch over het navullen omdat veel mensen klachten hadden over lekken, wel, ik ben er zeer tevreden van!! echt een aanrader.
Greetings
Scooby2

He taxman: Wat voor werk doe je nu dan? Je hebt al een aantal keer gezegd dat je nu legaal veel verdient, hoe dan? Gewoon een baan of zo bedoel je?

Dacht eerst dat cartridges van een ander merk slechter zouden zijn, mooi niet dus.
Printen net zo goed en net zoveel