Ik wist het nog nie, jullie wel?!

Ik zat een beetje te prutsen in windhoze, zag ik plots dat je sneltoetsen kon toevoegen aan bookmarks!
Dus als ik nu op “SHIFT” + “-” druk dan gaat ie gelijk naar het forum toe!!! Kewl! Wist ik nog nie, jullie wel!?

Ganaar: eigenschappen van een favoriet en daar zie je het al: Sneltoets!

L8rz…!

Duhhh. Slumke

Originally posted by Flappie666
Duhhh. Slumke

Sorry hoor, wist het echt nie! :slight_smile:

Originally posted by Wookie
[B][QUOTE]Originally posted by Flappie666
Duhhh. Slumke

Sorry hoor, wist het echt nie! :slight_smile: [/B][/QUOTE]
Ach, wat boeit het ook, je weet het nu en dat is wat telt :wink:

Ik vond het best dom aangegeven voor naar het forum te gaan.
Heel rechts boven aan het scherm. COMMUNITY FORUM INDEX.
En soms staat bij daar ene stomme reclame banner voor (is gene banner wat ik tijdens het surfen heb opgedaan want deze kan ik niet sluiten.)

Wat een geluk dat er bij articles stond forum online want anders was ik er misschien nu nog niet.

Originally posted by fordcapri
[B]Ik vond het best dom aangegeven voor naar het forum te gaan.
Heel rechts boven aan het scherm. COMMUNITY FORUM INDEX.
En soms staat bij daar ene stomme reclame banner voor (is gene banner wat ik tijdens het surfen heb opgedaan want deze kan ik niet sluiten.)

Wat een geluk dat er bij articles stond forum online want anders was ik er misschien nu nog niet. [/B]

Wordt aan gewerkt, om het forum prominenter aanwezig te laten zijn via de mainpage…

En die Webpeppers banner bevat ook scripts welke vervelend doen met de page layout…, geloof dat je dan een keer moet refreshen en dan wordt het een statische banner en dan zou het menu wel moeten werken.

Ik wist dat ook nog niet…
Maarja ik weet wel meer van Winblows niet denk ik zo… aangezien ik alles wat ik met de hand kan doen (liefst onder DOS) niet met automatische Winblows functies doe mis ik soms nogal wat…

Zo heb ik recentelijk pas ontdekt hoe je in Win een diskette kunt kopieren… (vond het niet nuttig om te zoeken: diskcopy a: a: doet het nog steeds prima!)

yow
dit rewlz man :smiley:

iedereen wist dit zeker al behalve ik en Wookie :smiley:

Ja, zullen we stemmen voor een apart forum waarin we dit soort dingen kunnen posten?! Van die dingen die eigenlijk standaard zijn maar die lang nie iedereen weet! haha!
(geintje hoor! denk nie dat dat door de 2e CDfreaks kamer komt, aangezien Ruff daar roeleert!) :smiley:

Originally posted by fordcapri
(geintje hoor! denk nie dat dat door de 2e CDfreaks kamer komt, aangezien Ruff daar roeleert!)

[OFFTOPIC]Jaaa en dan? Dan heb je de 2e CDfreaks kamer en dan moet het nog naar de 1e CDfraks kamer. En wie zit daar…juist’em CDTrixi!!! :smiley: [/OFFTOPIC]

Maar eh die linkies zijn wel handig hoor Wookie! Je kan heel veel toets combinaties maken in windows dat ie dan wat dingetjes op kan starten voor je! :smiley:

Originally posted by Wookie
[B]Ik zat een beetje te prutsen in windhoze, zag ik plots dat je sneltoetsen kon toevoegen aan bookmarks!
Dus als ik nu op “SHIFT” + “-” druk dan gaat ie gelijk naar het forum toe!!! Kewl! Wist ik nog nie, jullie wel!?

Ganaar: eigenschappen van een favoriet en daar zie je het al: Sneltoets!

L8rz…! [/B]

Probeer [ALT][F4] maar eens…dies pas vet!

Jij loopt aardig te kloten 2night hè!? haha! :stuck_out_tongue:

:slight_smile:

Als je goed oplet op mijn laatste reeks posts zie je dat ik steeds lach; haha! Maar in de werkelijkheid ben ik heel verdrietig omdat ik over 3uur & 3 kwartier alweer uit me bed moet komen… en ik lig er nog nie eens in! (Hoe verslafend is CDfreaks?!) … haha! :slight_smile:

ja, en ik zit lekker met m’n 56k de PTT te spekken :frowning:

Ikke dan? Ook inbellen hoor! Ok ok, wel ISDN voor wat je er nog maar uit kunt halen als er geen kabel/adsl geleverd word in je regio! :frowning: