Ik wil wel eens weten welke members

vbimport

Ik ben er af en toe eens geweest ja, eerst via browser, maar dat werkte niet goed. Vervolgens via mirc, maar dan moest ik twee mirc's gebruiken, omdat de chans waar ik meestal opzit op andere servers zitten. Veel wordt er ook niet gezegd, dus ik kom er niet veel meer. Maar kheb geen last gehad van operators.

C YA!

Er op cdfreaks chat # warezcds komen.

1.) met welk programma: via de website, Mirc, Pirc, of anders

2.) Ook vaak last van Ops die je bannen?
[en die je dan niet unbannen][omdat ze weer een machtspelletje speelden][als je echt irritant was is het terecht dat je gebanned wordt]

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Onder de replies verloot ik een spel: F1 2000 voor de pc<HR></BLOCKQUOTE>

Dus op 3 vragen antwoord geven

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>code:</font><HR><pre>Over de posting kan niet worden gecorrespondeerd

-------------------------------------------
sluiting van de thread is donderdag 17.00
*alle (junior)members mogen maar 1 keer mee doen

[This message has been edited by Ruff-Next_Gangsta (edited 02 May 2000).]

hehe

antwoorden:

1. via de website
  2. werd er gelijk afgegoooid, waarom heb ik geen idee. Ben ook niet meer teruggeweest daarom.

En er staan expliciet 2 genummerde vragen, hoe kun je dan verwachten dat er op 3 vragen een antwoord komt
De derde vraag (eigenlijk de allereerste, maar is niet genummerd) sluit eigenlijk de volgende twee uit of zet ze open. Het antwoord op de eerste vraag, getuige de antwoorden op de ‘tweede’ en ‘derde’ vraag, is ‘Ja, een keer’

Sorry, moet er even uit, ben net wakker

om een spel doe ik niet mee.

PS: is het een origineel of een copietje

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>En er staan expliciet 2 genummerde vragen, hoe kun je dan verwachten dat er op 3 vragen een antwoord komt <HR></BLOCKQUOTE>
als je al replied heb je al 1 vraag beantwoord.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>PS: is het een origineel of een copietje <HR></BLOCKQUOTE>

Een originele copie
waarom doe je niet ff mee portje…

tussenstand: tot dusver Da_taxman als enigste winnaar…

die Da_taxman mag van mij winnen ik hou toch niet zo van spellen.
daar kan mijn machientje niet tegen

Ik ben er wel eens gaan kijken via de

1. via de website
  2. En de pagina was nog maar net geladen (duurde ook al lang), of ik werd er al afgegooid.

Werkte niet echt motiverend, dus ik ben niet meer terug geweest en ben dit ook niet van plan. Trouwens op dit forum posten is toch bijna hetzelfde als chatten, of niet dan? En hier wordt je tenminste wel geaccepteerd!!!

Groet Koko

website kan ik niet omdat ik achter een proxy server zit!!! Meestal zit ik met bitchX of met mirc of het irc. En ik wordt er bijna nooit uitgegooid…

1.) Ja ik kom er
2.) mIRC 5.7 32 bit met paar scripts erin
3.) Nee geen last

zow simpele vraagjes, ik wil meer btw als niet-junior member mag ik meerdere malen meedoen dus hehe

[This message has been edited by Redneck (edited 02 May 2000).]

Dan moet je beter lezen Redneck

er staat zowel junior als members!

oja Mede moderators en Administrators uitgesloten van deelname.

Maar goed tot dusver:
5 mensen die meedingen naar de prijs…

1. via de website
  2. Ja, werd er gelijk weer afgegooid
    nog een keer geprobeerd maar werd er weer afgegooid, daarna niet meer geprobeerd

Grzz
Mess

1. via MIRC
    2)nog niet gekickt

net nog ff weze kijken maar niet veel te doen.

1: ja, via de website en via mIRC
2: geen last van… (ik ben gewoon uhhm… populair…!!) (geintje…kijk maar naar mijn naam)

jah verkeerd gezien junier tusse haakjes

btw , zeg oook ff wie kicked he en de reden

color = kick auto zowiezo dus dat kan je niet als kick opnemen uit slechte wil

want als je alle Ops slecht neemt nu omdat ze kicken, dan moet je dat kunnen staven met goede argumenten

1.) ja
2.) Mirc 5. nogwat
3.) nee

1. Ja ik ben er al geweest, maar ik vond het saai
  2. Ik ben er geraakt via de website.
  3. Nee ik ben niet geband of gekickt door Ops, ik heb wel een chatje gehad met wannes.

PS: vanwaar de naam #warezcds er wordt geen woord over warez gerept???
Grtz

Update:

2.) mIRC 5.7 + PP4 Beta

lol

Hmmm, als ik dit zo lees, wil ik even een paar dingen kwijt.

1. De chat is niet van CD Freaks, wij linken het kanaal alleen eigenlijk, het word beheerd door vrienden van ons.
  2. Veel vragen stellen word als irritant beschouwd
  3. Meestal zijn er veel mensen tegen 20:30

Verder wil ik nog even opmerken, dat als er genoeg animo voor is, wij eventueel een eigen kanaal kunnen gaan starten maaaaar dan moet het niet zo zijn dat er steeds maar 4 mensen zijn ofzo…

Een warez chat kanaal ?? Een hangplek voor pubers ! Met warez heeft dit totaal niks te maken ! Na drie x er af gegooid te zijn kon ik er gewoon opblijven. Ga maar eens kijken wie er wie afgooid op dit kanaal. Echt zonde van m’n tijd kan ik beter ff gaan F1 2000 racen op de PC of PSX want dat is 3x spannender. Wie gaat er eigenlijk openlijk over warez chatten ? De warez crew dus niet want die is gewoon aan het werk, niet waar ?
Grtz .-=XiNiX=-.