Ik wil een nieuwe videokaart...HELP?

vbimport

Ik wil een nieuwe videokaart kopen…
er is zo fokkin veel keus dat ik het ook niet meer weet! hij moet aan 4 dingen voldoen:

• moet +/- 400,- kosten
  • moet 32mb zijn
  • moet TV out hebben
  • moet goed/bekend merk zijn

ik heb HULP nodig…TIPS please…thank U!

Riva TNT 2 Ultra van ASUS met TV out is zeer goed !(Quake3=110 fps)maar euh als ge die kaart wilt bezen voor voornamelijk games te spelen dan zou ik zeker een geforce 64Mb kopen want binnen 5 maand zijn er al games die maar op highest detail draaien enkel met een 32 DDR of een 64
een Geforce 32 DDR met TV is ietsken duurder denk ik dan 400 FL da is zo een 600 FL

de Voodoo3 TV-out kan… is ongeveer 320 FL.
maar is vooral een gamekaart…

De Matrox G400/G450 Dualhead is ook aan te raden vanwege 3D en DVD-ondersteuning!

Matrox kaarten zijn erg goed, ben erg tevreden met m’n Matrox G400 Marvel (maar die is ietsjes duurder dan 400,- ).

Maar het ligt wel aan wat je ermee wilt gaan doen. Wil je voornamelijk spellen spelen (zo ja, welke spellen, want Voodoo is voor sommige spellen beter en TNT2 voor de rest), of is het gewoon om een hoge resolutie te kunnen gebruiken met een hoge refreshrate op een grote monitor?

GeForce 2 voor games is een echte aanrader.

Da_Taxman

Als je geld teveel hebt:
wachten op gforce2 en dan kopen…

Als je maar 400 gld hebt:
wachten op gforce2 en dan zal de annilator pro (gforce ddr van creative) wel rond die prijs liggen…

Er zijn Geforce SDRtjes met TV-out voor rond de 450,- misschien wat voor jou?

Ik heb een diamond viper2. Deze kaart is ook goed mits je nu laatste drivers van internet plukt en kost beneden de 400 gulden (in ieder geval op de beurs). Je kunt natuurlijk wachten op gforce maar die zijn toch nog een stukje duurder.

thanx…het wordt waarschijnlijk de De Matrox G400 of de Viper II…

Neem dan de Matrox G400!

viper 2 suckt, heeft enkele geoptimaliseerde drivers voor bvb Quake3, en UT

Heeft ook TL engine net als een Geforce
Maar geforce zijn drivers zijn beter, en leveren ook betere prestaties

en kost bijna evenveel

Martox g400, kan je al krijgen voor 433 piek,

Ik heb laatst nog voor 400 piek gekregen bij ACI-computers, was wel een vriendeprijsje.

http://go.to/f1game