Ik wil een DVD writer kopen ! Enig voorstel welke?

vbimport

Is nie slim om nu al een DVD Writer te kopen. Er is nog geen echte standaard (als is er wel een concept) en ze zijn nog veeeeels te duur ($7000 of zo) en de schijfies zijn ook nog $40 of zo PER STUK. Wacht een jaartje of wat dan zal het allemaal wel gaan…

OK ik denk er eindelijk ne keer aan om zo toch eens enen te kopen
maar welke?
want ik ben niet van plan om een dure DVD writer te kopen en dat er na een paar maand op zich een CloneCD uitkomt voor DVD en dan ben ik weeral ne keer genomen.
en hoeveel kosten die beestjes nu en op hoeveel tijd word een DVD geburnt???

jij bedoelt natuurlijk een dvd-ram gekkie…
geen dvd.

neen , gewoon een DVD writer snappie???

Snappie??Waarom zout ge ou nen DVD-Writer kopen???Van Waar haal de ge allemaal da geld??Toch nie gepikt???Ha nee das waar ge speel met sao of soa of zoiets ???Ik zou toch nog ff wachten!!!P.S.:da pixel-probleem,heeft tovh niets met mijn drivers van mijnen 3D-kaart te maken??Ik heb die trouwen al gedownload!!!

Stijn jong het gaat weer veel tijd innemen!!!dienen nieuwen generator werkt nie bij ons en AAfake ook nie meer dus het gaat weer lang duren dat we een fake ref hebben bijgemaakt!!!
PS:hebt ge uwe drivers al ne keer uninstall gedaan en opnieuw geinstalleert???
als ge da nog nie gedaan hebt kunt ge het nie weten he!!!

als ge er echt een xilt kopen dan raadt ik u die van creative aan een vriend (SNOB!) heeft er een en die werkt goe dus …

'k zag nog een dvd-ram voor 1000 balle en in de wekamp stond er nog een voor 2000. maar wat nu lees ik hier dat een dvd-writes $7000 moet koste! ???Wat is het verschil tussen een DVD writer en DVD-RAM??? ik denk er ook aan een DVD-Ram aan te schaffe, maar als die nie compateble is met andere dvd-rom koop ik h’m nie.

The MAzTER

Haha

en guess what (<-- oeps enklish) Die dvd-ram is gewoon iets heel truts van panasonic en is helemaal nergens mee compatible…