Ik wil dood

Ik zit zwaar in de shit,kben 't slachtoffer van alles,kben 16jaar had een lief maar omdat mijn directeur mij heeft geslaan,heeft men vader me uit die school gehaald(petit lorrain=oostduinkerke) het meisje woont te parijs en ik in gent alles liep goed,ik was op weg om mijn diploma te behalen,met de midden jurry had op het maandelijks rapport gem. 75%. ALLES ging goed ,echt alles. Nu ziek’t niet meer zitten ik wil hier weg . Ik wil weg uit deze wereld. IK WIl DOOOOOOOOD . Ondertussen neem ik xtc om dat te voorkomen dat ik dat ga doen.Ma kben bang dak verslaafd wordt. Alles loopt mis. Ik weet dat dit niet het juiste forum is maar ik ben hier ver 2jaar lid dus ik ken’t forum door en door.
sorry cdfreakers,het spijt me

lekker onderwerp

maar oke .
ga es praten met een arts ofzo?

niet met ons .
lijkt mij tenminste…

er zijn goede instantie’s hier voor

Ik weet niet of je dit serieus meent maar zo ja dan ben ik niet de persoon om je te helpen. Je hebt professionele hulp nodig man! Tuurlijk is het leven soms zwaar maar aan alles komt een eind. Na een kut periode komt er altijd weer een betere. Drugs zijn in ieder geval niet de oplossing en maken het alleen maar erger… Je gaat leven in een nep realiteit en voor je het weet zit je nog dieper in de shit… Damn man 16 jaar en dan al zulke ideeën hebben is niet mis.

1. Jij hoeft van mij niet dood, ik veracht mensen die zelfmoord plegen.

2. Zelfmoord is gewoon fucking laf en laaghartig. Als jij problemen hebt doe je dus anderen maar veel verdriet door zelfmoord te plegen?

3. Men denkt dat veel zelfmoorden onder jongeren ongelukken zijn. Ze weten feitelijk niet wat ze moeten doen, zijn onzeker over alles, en zien dingen vaak niet in de juiste proporties.

Dat is wat ik erover te zeggen heb, als ik met punt 1 en 2 mensen kwets, jammer dan, 't is mijn mening

Tja ik ben hier ook niet de aangewezen persoon voor maar ik kan je wel het een en ander zeggen:

-dood is nooit een optie daar het geen uitweg is… het is niet meer dan de meest adequate manier voor het ontlopen van je problemen, hetgeen natuurlijk niet goed is

-je meisje verweg is rottig, daar weet ik alles vanaf… maar het is wel iets erg moois om voor te leven (als je het ervoor over hebt een meisje zover weg te hebben dan is ze heel erg speciaal…; het betekent dan ook dat zij veel om jou geeft!!)

-drugs? tja, dat is een relatief milde manier om je problemen te ontwijken, ook niet goed, maar minder definitief
alhowel ik een absolute tegenstander van drugs ben zou ik toch willen zeggen: als je het dan al gebruikt, doe het dan in uiterste “nood” en zorg dat je er controle overhoudt!

-probeer hierover eens met een vriend, familielid of een ander persoon dat je vertrouwd mee te praten!

ennuh don’t worry dat je het hier post… je huppelt hier zowat even lang als mij rond (ja ik weet dat ik later pas geregd ben) en ik ken je wel een beetje… altijd een goeie gozer geweest!

jeetje, das idd niet mis, ik ben dubbel zo oud als jij maar vind ut leven nog steeds wel de moeite waard, je moet er immers zelf iets van maken schaam je niet als je dit niet kan en zie jezelf ook niet als een lafaard, het is een tijdelijk gevoel, geloof mij nou maar, er komen echt betere tijden, natuurlijk niet van vandaag op morgen…

Ik vote dus voor BLIJVEN, alleen die had je niet als optie ingesteld :slight_smile:

kop op, wees sterk voor jezelf, bedenk eens hoe de mensen om je heen zullen functioneren wanneer jij er niet meer bent, die kijken dan ook waarschijnlijk uit naar het “einde”

tojtojtoj

Gezellie …

ik hoor net dat mijn Oma misschien niet lang meer heeft , krijg je dit voor je kiezen.

Ik ken iemand (een jongen) die eens is verkracht door een stel jongens ; Die jongen wil niet dood. Sterker nog , hij heeft ze vergeven. DAT getuigt van sterkte… niet dit soort laffe schreeuwen om aandacht waarmee je probeert steun te trekken van mensen die je misschien nog nooi hebt gezien of gesproken.

Als je denkt dat het leven je altijd toelacht dan heb je in die 16 jaar dat je leefde nog niet veel geleerd.

XTC om dood te gaan ? Bang om verslaafd te worden aan XTC ? Momento … alles ging goed … en omdat er nu even een paar dingen misgaan begin jij gelijk naar de chemische shit te grijpen ? Ach ja , ieder zijn zwakte , ik denk dat ik naar de drank en sigaretten zou grijpen.

Kom op zeg , je hebt al je ledematen nog , dat geslagen worden heb je zo te zien ook aardig overleegd , geld is ook maar geld en als je lief er voor jou is en andersom zijn er geen afstanden die jullie uit elkaar houden.

If it doesn’t kill you , it makes you stronger.

Originally posted by crackfire
[B]ga es praten met een arts ofzo?

niet met ons .
lijkt mij tenminste… [/B]

Mag ik je er even aan herinneren dat dit General Chat is dus mag dit best gepost worden!

Over wat het probleem betreft, ik ben geen expert ofzo, maar na regen komt zonneschijn, zeggen wij altijd in Nederland. (spreekt voor zich.)
En hoe erg je ook in de shit zit, ik denk dat er heus wel weer betere tijden komen! Heb vertrouwen!
En af & toe de stand van zaken posten (in deze thread) is toegestaan!

Originally posted by lovendegem
IK WIl DOOOOOOOOD [/B]

Ik Ook!, alleen nu nog niet… :smiley:

• Van dope gebruik word je depressief, vitamine B slikken is hiervoor een oplossing. Kappen met die zooi is echter de “juiste” oplossing. Welliswaar niet voor je problemen, maar wel voor je geestelijke staat.

Een Bad Trip gaat altijd weer over!:rolleyes:

met mij gaat het ook niet echt goed heb ook veel moeten doorstaan in leven, en 6 keer dood in de ogen gekeken. leef op dit manier: doe alles om zelf gelukkig te zijn, trek je niks van niemand aan, wees voor niets bang, leef alsof vandaag je laaste dag is en je ziet na een tijd ondek je zelf de zin van leven en doe je vanalles om maar te overleven. neem geen shit van niemand aan de directeur heeft je geslagen, hak zijn handen af, iemand je geld schuldig haal het terug, ben jij iemand geld schuldig betaal lekker niet terug. kom op leven is wat je ervan maakt, niet kijken wat er in het verleden is gebeurd kijk voor je, lukt dat niet los je problemen van het verleden op(lost het op een manier op dat jij goed vindt, niet iedereen hoeft met je methode eens te zijn als jij het maar goed vindt is het oke)

Originally posted by ciske
[B]neem geen shit van niemand aan de directeur heeft je geslagen, hak zijn handen af, iemand je geld schuldig haal het terug, ben jij iemand geld schuldig betaal lekker niet terug.

lukt dat niet los je problemen van het verleden op(lost het op een manier op dat jij goed vindt, niet iedereen hoeft met je methode eens te zijn als jij het maar goed vindt is het oke) [/B]

Lekkere levensstijl. Zo maak je nou ook weer niet echt veel vrienden.

Zelfmoord is geen antwoord!

Hoe moeilijk het ook kan zijn, er is altijd wel iets om voor te leven, denk eens aan al die mensen die je achterlaat ingeval van zelfmoord. Ik heb het van nabij meegemaakt dat iemand in een zware depressie geraakte en ook het woord zelfmoord in de mond nam…dat is heel frustrerend en heel erg vermoeiend om dat die persoon weer uit het hoofd te praten (gelukkig is het wel gelukt)

Je zult op zoek moeten naar de oorzaak van je probleem. De directeur zal je om een bepaalde reden geslagen hebben, je zult een deel uitgelokt hebben. Dat rechtvaardigt niet dat iemand je slaat en al helemaal de directeur niet, maar je zult in eerste instantie toch bij jezelf te rade moeten gaan.

Je bent nog jong, je hebt nog 80% van je leven zeker voor je liggen, verknal dat verdomme niet! Er zijn genoeg instanties waar je terecht kunt.

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

Lekkere levensstijl. Zo maak je nou ook weer niet echt veel vrienden. [/B]

waarom heb je vrienden nodig, die kwesten je toch steeds, je hebt mensen nodig die je kan gebruiken, maar vrienden is een dom begrip. ik heb wel twee vrienden waar ik heel veel voor zou doen maar fuck the rest.

waarom heb je vrienden nodig, die kwesten je toch steeds
Mensen die je kwetsen zijn geen vrienden.

Je hebt familie, die blijft voor altijd je familie, of je nu wilt of niet.
Je hebt vrienden, door dik en dun, omdat jullie dat samen zo willen. Vrienden zijn je vrienden omdat je daar op kunt rekenen, omdat je daarop kunt bouwen als dat nodig is (en dan bedoel ik niet in een bak beton als fundering van een gebouw, dat is een andere familie :smiley: ).

Dan heb je collega’s, mensen met wie je dagelijks omgaat (voor diegenen die een baan hebben :wink: ), je hoeft ze niet allemaal aardig te vinden, maar jemoet er wel mee kunnen (samen)werken.

Daarnaast heb je nog bekenden, mensen die je wel kent maar verder niet iets bijzonders, als je ze tegenkomt dan drink je wat met ze of gaat een keer een avondje mee stappen, als je een vraag hebt dan kun je die stellen en als ze een antwoord hebben dan krijg je dat (en andersom natuurlijk)

Dan blijven er nog kennissen over, mensen die je wel ooit eens gezien hebt of af en toe spreekt als je ze tegekomt, maar meer ook niet.

De rest zijn gewone mensen om je heen, als ze je aanspreken dan zie je wel wat je ermee doet, dat zijn de mensen waar je je ook niet direct zorgen over hoeft te maken of ze je wel of niet aardig vinden, je kent ze niet en zult ze misschien ook nooit kennen.

Echte vrienden zijn schaars, je kunt ze vaak op 1 hand tellen. De vrienden waarvoor ik door vuur zou gaan kan ik op 1 hand tellen, ik ben blij dat ik ze ken en dat ik daar terecht kan als het nodig is. Ik hoef ze niet iedere week te zien, maar als ik ze weer zie dan is het altijd gezellig en kan ik ook alles zeggen.

Er was zo’n mooi gedichtje over vrienden, een echte vriend is… (weet niet meer van wie, weet niet hoe het gaat, maar als ik het zie zeg ik “Ja, Dat is het!”)

Pleeg geen zelfmoord, maar ga leuke dingen doen. Bijv naar een pretpark of naar de film enzo ook als je er geen zin in hebt. Ik weet zeker dat je nog dingen hebt die je leuk vind om te doen.

Zit er niet zo in over dat de directeur je geslagen heeft. Is nou eenmaal gebeurd en afgelopen! Neem gewoon een keer de trein en ga naar je oude school en gooi alle ruiten eruit ofzo…

Stop met het drugs gebruik, de meeste drugs die je in het buitenland kan kopen dus ook in Belgie zijn rotzooi.
(als je toch drugs wilt gebruiken omdat je je daar bij lekker voelt moet je zorgen dat je goede XTC gebruikt. Zorg dat je altijd MDMA slikt hier is nog nooit een sterfgeval van geconstateerd.)

Wat ik niet snap is dat sommige freakers zo stom reageren. Je moet wel in de gaten hebben dat deze jongen diep in de shit zit, en dat cdfreaks.com altijd zijn favoriete site is geweest. Waarschijnlijk zijn er nog veel meer dingen gebeurd dan dat jullie weten dus hier kan je niet over oordelen.

waarom heb je vrienden nodig, die kwesten je toch steeds, je hebt mensen nodig die je kan gebruiken, maar vrienden is een dom begrip. ik heb wel twee vrienden waar ik heel veel voor zou doen maar fuck the rest.

vriendschap is een illusie zong eens een “beroemd persoon”

vrienden die je steeds kwetsen zou ik niet tot mijn categorie vrienden rekenen ,meer tot de categorie " ze blijven staan zolang ik geld heb en hun bier betaal ".

Tijd voor wat goeie gedachten over het leven.

lees de tekst op de volgende link maar eens

niet zeuren dat je dood wilt. Het feit dat je erover praat zegt al dat je eigenlijk niet dood wilt.
Als je echt echt serieus dood wou, had je het allang gedaan. Maar omdat je erover praat, stel je het uit en dan wil je het eigenlijk helemaal niet meer.

Trouwens, het helpt geen ene flikker als je dood bent. Er zijn namelijk mensen die geloven in reïncarnatie. dwz dat, wanneer je dood bent, weer terug komt.
Ook zijn er mensen die geloven dat er niets is als je dood bent. Dat is ook best saai. En er zijn mensen die geloven dat je in de hel komt als je dood bent. En dat is, volgens de verhalen, behoorlijk klote. Nog kutter dan alle ongemakken hier op aarde.

Er zijn echter 1 soort mensen die geloven dat je in de hemel komt, en dat alles fijn en prettig is.

Dus 3 soorten mensen zeggen dat het kut is, iig dat het je problemen niet oplost. Tegen 1 soort dat zegt dat het fijn is na je dood.

Nu beweert men dat 2 meer weet dan 1. Nou, nu is het 3 tegen 1.
Ik acht de kans groter dat 3 gedachten dichter bij de waarheid liggen dan 1 andere gedachten. Nu kun je eigenwijs zijn en denken dat je in de hemel komt. Je kunt ook je verstand er bij halen en het met mij eens zijn dat 3 gedachten dichter bij de waarheid liggen dan 1 gedachte, en dat je dus liever leeft.

Ook weet ik niet of je vaak games speelt, maar besef dat je niet kan ‘‘saven’’ en ‘‘loaden’’ als het mis ging. Dood = dood. Geen ‘‘respawm’’ geen ‘‘loaden’’. het is een behoorlijk groot risico dat je neemt. 1) omdat je tegen de gedachte in gaat van 3 soorten mensen, 2) dat je niet kunt ‘‘loaden’’ en dus ‘‘terug komt op aarde, met de zelfde problemen, in het niets komt (niets is onzekerder dan het niets) of in de hel komt’’.

Je bent nog jong, net zo oud als ik, dus ik weet waar ik over praat.
Zelf kan ik ook een aantal dagen herinneren dat ik dood wou. Ik geloof dat ik een slecht cijfer haalde op school. Ik heb er zelfs een gat voor in de muur geschopt. Nu weet ik wel beter. Goddank dat de wens, van dat moment, niet in vervulling is gegaan.