Ik wil Canal+ hebben met geluid!

Ik wil dus al zo lang Canal+ hebben
maar er zijn mensen die zeggen dat ik een TV kaart moet kopen maar dan moet je kijken via je PC en heb je geen geluid
ik zoek dus iets beters waarmee je dus gewoon op TV kunt kijken en geluid hebt
AUB help!!!

Oh, mijn god IK OOK

Ik weet niet hoe het werkt met CanalPlus, maar met een TV-kaart heb je wel degelijk ook geluid op je TV (lang een demo van TMF op een PCTV kaart in de winkel gehad).

Als dit met Canal+ niet het geval is dan ligt het aan de decoder (crack) die het geluidsspoor niet aan kan.

Andere oplossing is gewoon een Canal+ abonnement nemen

die Da_Taxman denkt zeker dat ons het geld op d’n … groeit?

geld groeit toch gewoon aan de boom? www.treeloot.com

Koop gewoon sateliet, en je hebt canal + met geluid of koop tvkaart and get cable crypt decoder, it’s posted before where you can download this, so search for it in the search engine

Nog zo eentje die af en toe het onderscheid tussen Nederlands en Engels even kwijt is

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Mattel007:
Koop gewoon sateliet, en je hebt canal + met geluid of koop tvkaart and get cable crypt decoder, it’s posted before where you can download this, so search for it in the search engine<HR></BLOCKQUOTE>

Zo een satelliet voor canal+ te ontvangen wat voor een satelliet is dat?
een astra of een andere?
en als ik dat andere koop een tv kaart en een
get cable crypt decoder kan ik dan Canal+ op mijn TV kijken met goed beeld en goed geluid
Wat vind jij het beste om te doen?

er staat hier ergens nog een topic hierover!

kijk maar eens rond en je ziet hoe je een bepaald apparaat om moet bouwen tot een canal plus decoder!!! (is wel heel technisch allemaal)

je kan ook gewoon schotel kopen en een universele decoder kaart ergens zien te regelen en dan werkt het ook!!!

Wij zitten toch hier op dit forum om ergens goedkoop of voor niks - niets - gratis achter te komen.
antwoorden b.v.
Als ik dure apparatuur wil kopen ga ik wel naar de winkel, LAAT het installeren en kan me in de tussentijd met vissen bezig houden.

dus… geef ken08 gewoon antwoord waar hij iets aan heeft.

en wat betreft een vraag die al aan bod is geweest, ik zie eigenlijk niets anders.

Allemaal goed en wel, er zou het schijnt een v1.5 van cablecrypt in omloop zijn maar http://esnel.op.het.net werkt niet meer,
had nog een andere site gevonden waar het zou moeten opstaan maar de download werkt niet
(die site was http://home.nikocity.de/sen/ en daar onder link
FreeTV-Archiv
Video
Alle A-L

Weet er iemand waar ik cablecrypt v1.5 kan downloaden, toesturen mag ook op JG_CD@hotmail.com

OK ik denk dat de beste oplossing een schotel
satelliet kopen is!!!
Dan heb je toch perfect beeld en geluid is het niet met die TV kaart heb je geen geluid enzo en met een satelliet kun je op je TV canal+ bekijken + opnemen dat lijkt me beter
weet er iemand een winkel waar ik zo een schotel hetbeste koop?
het goedkoopste en beste natuurlijk

BeBop kijk hier toch maar eens
http://home.wanadoo.nl/~esnel/

OK ik heb diene link bekeken
maar da is voor op de PC te bekijken denk ik da is nie goe!
ik wil dus lekker voor men TV zitten
is een satelliet niet beter?

Dan toch maar naar de schotelboer

Waar kan ik de beste/goedkoopste schotel kopen???

Bij die schotelboer die de laagste prijs rekent.

wie is de schotelboer?

zucht: zoek en gij zult vinden m’n vrind.

Nu iedereen toch domme opmerkingen begint te maken wil ik ook ff

Waarom zou je geluid bij canal+ willen, die beelden die het meest bekeken worden hebben geen geluid nodig. En anders staat toch toch zo zacht mogelijk anders hoord je moeder het )))

ok dat was mijn domme opmerking, vanaf nu gaan we weer serieus…

prutser