Ik wil 1 GIGAHERZ

vbimport

Hoe kan ik het voordeligst aan 1 ghz komen, want die athlon is me wat te duur...
Een celeron naar de 1 Gigaherz pompen, kan dat? Of zijn er nog andere opties?
Thx 4 all the answers

Ps. 850-900 mhz is ook al goed hoor

Je kan een celeron 566 naar 950Mhz brengen. Hoe je dit doet staat beschreven op www.thetechzone.com . Bovendien ook voor al je andere vragen over overclocken kun je hier vinden.

Check deze ook maar eens, een 566@950 stabiel.
http://gathering.tweakers.net/Forum5/HTML/001435.html

Mudman

YOOW, heb die coolers op regeboog.net gezien, wat een bakbeesten man. Ik had toch nog een vraagje: een Celeron 566 overklokken naar een 800 Mhz MET een majesty cooler, zal dat een beetje lukken?

Ik heb ook nog een heatsink op mijn Pentium 2 nu zitten, kan ik die ook voor mijn Celeron gebruiken???

Bedankt!

heb een dual processor.
zorg voor een os met smp en pomp een celeron 566 * 2 naar 900 mhz (800 lukt je zeker)
neem bij voorkeur een abit b*6

en reken nu maar

2* 900 mhz en window draait intern aan 1800 mhz
progie buiten 3d max zal aan 900 mhz werken, maar vele grafische progs (gehoord dat adobe en autocad met smp bezig zijn) zullen dit gauw ondersteunen.

ik heb momenteel win 2000 400 mhz naar 600 mhz met forced air-cooler en ding draait behoorlijk stabiel.

2* 600 = 1200 en dat merk je in 3d max

greetz,
www.krimiproject.cx

He krimiproject, wil je eens wat meer vertellen over je cely? Welk moederbord heb je, voltage, koeling? En heb je een PPGA of FC-PGA celeron 566??? Ik heb gehoord dat PPGA cely’s bijna niet over de 600 Mhz te krijgen zijn, is dat zo?

Bedankt!

he krimiproject jij bent gek
OK je kan gelijk hebben van die 1800Mhz
dat spreek ik nie tegen ik denk dat dat PCke van jou wel speedy draait
shit zeg 1800

een coppermine 650E is sneller dan een celly2 @900 mhz…koop die coppermine maar en overclock hem tot 800mhz :