Ik wens

Originally posted by Wookie
Wie ben jij dan?! Ken ik jou?! Hmm… ik ben Wookie en kom hier ook af & toe langs maar zie gelijk dat jij “da_Taxman” een newbie bent! :wink:

/mode #cdfreaks +b Wookie

:smiley:

Originally posted by Da_Taxman
[B]

/mode #cdfreaks +b Wookie

:smiley: [/B]

Thx! :wink: (Wookie is in de ban van IRC!!) :stuck_out_tongue:

Onsterfelijkheid voor mij en mijn vriendin…
That’s all I need.

Originally posted by The Sorcerer
Onsterfelijkheid voor mij en mijn vriendin…
That’s all I need.

Tering hé, dan ga jij dus nog de 1e 1024bit computer meemaken!! En de 1e 9,74TeraHz cpu!
En nog veel meer quick stuff! :wink:

Ik zou dat zelf nie wensen denk ik! Of wel, maar dan wel met de optie dat je het ook weer uit kunt schakelen als je het leven zat bent! :cool:

Kop er af = einde verhaal. Zo’n beetje hetzelfde als Highlander.
Maareh, het staat me echt wel aan onsterfelijkheid.

Yeah Taxman, waarom denkt iedereen aan zichzelf.

Mijn wens gaat uit naar CDFreaks :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: om te zorgen dat ze voor altijd blijven! :slight_smile: :slight_smile:

En natuurlijk voor mijzelf een snellere verbinding! :slight_smile:

eeuwig leven dat lijkt me echt een straf!!! en zo een beetje het ergste wat er is. ik denk wel dat ik het hier naar 80 jaar wel heb gezien!!! dan ben je oud en weet je alles al, heb je alles al gedaan. het lijkt me echt saai.

Je ziet al je familie en vrienden om je heen sterven terwijl je zelf maar doorleeft.
Iedereen die je leert kennen en liefhebben die dan op den duur zal sterven en waar je dus afscheid van moet nemen…

Op zich lijkt het me wel aantrekkelijk dat je lekker lang kunt leven in goede gezondheid, dat je op die manier een leuk fortuin kunt opbouwen en daar steeds meer van kunt genieten, maar aan de andere kant het continu afscheid moeten nemen van mensen in je omgeving en het feit dat je op een gegeven moment alles wel een keer gedaan hebt…nee, dan kies ik toch lekker voor een sterfelijk bestaan…

ik wens vele kinderen, die men familienaam zullen verder dragen :wink: