Ik wens

vbimport

iedereen een goeie Morgen/Middag/Avond/Nacht
** doorhalen wat niet van toepassing is **

…dat al mijn wensen uitkwamen!

wat zou jij wensen als je 1 wens mocht doen?

ik dat ik oneindig vaak mag wensen.

En vanaf dan:

1. T3 internet (en nog sneller)
  2. Een lekkere stoel :wink:
  3. een groter bureau
  4. een paar xtra pc’s (30 ofzo, kan ik mijn klas uitnodigen om te komen lannen (Delta Force 3 is dan wel kewl denk ik)
  5. nog een paar xtra wensen…

maar eigenlijk ben ik nu al errug tevreden…

En iedereen denkt weer aan zichzelf…

Wat is er mis met Wereldvrede, Geen criminaliteit, geen honger, geen ziekten en rijkdom voor iedereen?

Of ben ik nu echt zo vreemd?

T3 maar??? Ga dan gelijk voor een oc192 dat lijkt me toch iets leuker:D

dan kan je sneller downen dan je HD weg kan schrijven:))

Mijn wensen is:

1. Speciaal voor Tax: Geen oorlog enzo in de wereld.
  2. 2 Ghz PC, 1 TB HD, 1 TB DDR RAM, Disco Boxen, DVD Writer, 1 mil lege DVD’s, muismat, enz enz. en natuurlijk een OC-192 ofzo en dan word ik lekker FTP Server :smiley:
  3. Geen BSA, geen politie, en vooral G E E N Joris Lensink en Co

Grtz,
RMX

1. een 40 speed brander (als ze zouden bestaan)
  2. een 6gig/hz processor (als die zou bestaan)
  3. een harde schijf van 300 gig (als die ook zou bestaan)
  4. de snelste internet verbinding :slight_smile:
  5. GEEN BREIN of BSA of mensen die zich met dingen bemoeien die ze nix aangaan zoals Joris Lensink en Co
    6.en nog veel meer :slight_smile:

Ja, je bent wel een beetje vreemd tax :wink:

Wat zijn dat trouwes voor nepwensen
40X brander bv, dat vind ik gewoon zonde van je wens
Je wenst gewoon dat je een paar miljard wint en koopt alles gewoon legaal…offuh, dat kopen je knechtjes :wink:

Maargoed, dit leven lijkt mij een stuk leuker dan dat iedereen een beetje aardig tegen je gaat doen omdat je zoveel geld hebt

Dat bill doodgaat ( Of ontvoerd door aliens ofzoiets ) En mij alles nalaat.

Kan ik de wereld gaan verblijden met een goedwerkende os.

Ik heb maar 1 wens en dat is dat ik altijd maar alles wat ik wil kan wensen! :smiley:

dat ik zoveel wensen mag doen als dat ik zelf wil :slight_smile:

Originally posted by Da_Taxman
[B]En iedereen denkt weer aan zichzelf…

Wat is er mis met Wereldvrede, Geen criminaliteit, geen honger, geen ziekten en rijkdom voor iedereen?

Of ben ik nu echt zo vreemd? [/B]

je bent niet vreemd hoor. Maar als je wens uit zou komen of al uitgekomen zou zijn, zouden de mensen niet eens weten wat voor een geluk ze hadden.

Wat is rijkdom als iedereen rijk is??

Ben weer aan het filosoferen. Hopelijk gaat het dit keer over zonder spuit of operatie. :smiley:

greetz

Euh wat je net zegt van Vipken… over dat ongelimiteerde geluk enzow: dat zei Tax 2 weken geleden ofzow al :smiley:

[B]En iedereen denkt weer aan zichzelf…

Of ben ik nu echt zo vreemd?

Life’s like a box of chocolates, be sure to get the best before someone else does![/B]

twee opmerkingen:

1. ik vind JOU niet vreemd maar ik vind jou SIGNATURE wel vreemd als je dat met je verhaaltje vergelijkt :smiley:
  2. ik denk dat geluk wel het belangrijkste is. als je namelijk niet gelukkig bent maar wel stinkend rijk dan heb je ook niets. ook kan je dood ziek zijn maar dan kan je je wel hardstikke gelukkig voelen, laat mij die 2de persoon dan maar zijn.
    moraal van dit verhaal: geluk voor iedereen.

Originally posted by vipken
[B]

…zouden de mensen niet eens weten wat voor een geluk ze hadden. [/B]

tegen zo een IQ kan ik niet op. ik laat dit over aan de cdfreakers :slight_smile:

crackfire bedankt, ook ik wens jouw een goede dag nacht ochtend middag en zeker een goed leven toe.

(Zoals een kunstenaar al eens een kunstwerk maakte: YES)

Mijn wens is en tevens een uitspraak van mijn grote voorbeeld John Lennon:

MAKE LOVE - NOT WAR !

Originally posted by AlfredHier
[B]

1. ik vind JOU niet vreemd maar ik vind jou SIGNATURE wel vreemd als je dat met je verhaaltje vergelijkt :D[/B]

Noem het pragmatisme, noem het realisme.
Die wensen mag je continu doen, maar de kans dat ze uitkomen is miniem helaas (hoewel ik betwijfel dat het aan mij alleen ligt :wink: ).
Als dan toch iedereen aan zichzelf denkt dan kan ik dat ook maar beter doen om te zorgen dat ik voldoende middelen heb om alsnog mijn eerdergenoemde doelstellingen te realiseren.

Daarbij zou je het ook zo uit kunnen leggen dat ik bij een mand vol met wensen eerst de beste eruit pak, zijnde de wensen die ik genoemd heb. Op deze manier is er niets mis met mijn signature :smiley:

Mess with me and you mess with the best :smiley: (zonder bescheidenheid deze keer :wink: )

ok dan. je signature is me nu volkome duidelijk. ik had al een vermoede dat je het op een andere manier kan interpreteren :wink: toch gaaf van je snelle reactie. ik ben nog wat nieuw hier maar ik denk dat ik jou nog wel een keer tegen zal komen. volgends mij ben jij namelijk wel een die hard forum cdfreaker :slight_smile:

cdfreak roelt de pan uit

Originally posted by AlfredHier
[B]maar ik denk dat ik jou nog wel een keer tegen zal komen. volgends mij ben jij namelijk wel een die hard forum cdfreaker :slight_smile:

cdfreak roelt de pan uit [/B]

Nee hoor…ik kom hier nauwelijks :smiley:

[B]

Nee hoor…ik kom hier nauwelijks :smiley: [/B]

Wie ben jij dan?! Ken ik jou?! Hmm… ik ben Wookie en kom hier ook af & toe langs maar zie gelijk dat jij “da_Taxman” een newbie bent! :wink:

orig posted by Dee-ehn
Ik heb maar 1 wens en dat is dat ik altijd maar alles wat ik wil kan wensen!

Das mijn wens die je daar wenst vriend! :stuck_out_tongue: