Ik vind dit een goeie keuze

vbimport

Ik vind het een goeie keuze een extra verkoopforum of hoe je het ook noemt te maken. FF kijken of ik ergens naar op zoek ben…ehm…ehm…ehmmm (spanning spanning!) ehm… nee, ik ben aan het sparen voor een (ik geloof) sony sterotoren met dj set. Zag ik vandaag in een blaadje staan, lijkt me wel een vet ding

ja het is wel een goed idee maar het zal toch wel weer de illegale kant opgaan

Ja daar zou het wel weer op uitdraaien. Maar daar heb je toch de Administrators voor. Wat niet mag delete ze gewoon. Zo hou je het vrij van al dat illegale zooi!!!

ja je mag niet vragen om bijvoorbeeld Nokia8850’s voor rond de 5 mijers en het liefste in grote getallen…:smiley: …want dat zou illegaal zijn en dus verboden…

als je het hiermee eens bent pm me dan :wink:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]ja je mag niet vragen om bijvoorbeeld Nokia8850’s voor rond de 5 mijers en het liefste in grote getallen…:smiley: …want dat zou illegaal zijn en dus verboden…

als je het hiermee eens bent pm me dan :wink: [/B]

Maar als iemand er 100 heeft… :stuck_out_tongue:

Het is hier geen illegaal forum neej dat zekers niet maar als jij je Nokia 8850 voor een tientje te koop aanbiedt (bij wijze van spreken dan) ga ik dus ECHT niet zitten nazoeken of je die foon wel of niet gejat hebt, dat is dan je eigen zaak

Daarentegen als iemand zegt ik biedt Twilights te koop aan dan wordt het topicje zekers gesloten en/of verwijderd… (dit om onszelf uit de troubles te houden)…

grtz…

Originally posted by Dee-ehn
[B]je Nokia 8850 voor een tientje te koop aanbiedt (bij wijze van spreken dan) ga ik dus ECHT niet zitten nazoeken of je die foon

grtz… [/B]

idd, als iemand iets aanbiedt waar hij verlies op lijdt moet hij dat zelf weten en moeten we er niet meteen van uitgaan dat het gestolen waar is

Dit was eigenlijk een sarcastische opmerking richting GOT; daar werd een topic nl verwijderd/gesloten als een ad/mod d8 dat het over illegale zaken zou kunnen gaan… (zelfs als iemand om huiswerkhulp vroeg)…
Aan deze irrationaliteit heb ik me daar altijd mateloos geergerd daarom moest ik het wel ff hier kwijt :slight_smile:

Originally posted by jojk

idd, als iemand iets aanbiedt waar hij verlies op lijdt moet hij dat zelf weten en moeten we er niet meteen van uitgaan dat het gestolen waar is

Das wel een hele mooie verklaring waarom iemand 100 8850’s zou verkopen voor een prikkie! haha! Omdat ie verlies wil lijden?! haha! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Wookie

Das wel een hele mooie verklaring waarom iemand 100 8850’s zou verkopen voor een prikkie! haha! Omdat ie verlies wil lijden?! haha! :stuck_out_tongue:

Nou, weet jij veel wat de werkelijke productiekosten zijn? 30 gulden hooguit? Als ik dan een werknemer was daar en ik kon er zeg maar 1000 achterover drukken egg wel voor 50 gulden doorverkopen…of als het een beetje kon 500 per stuk :slight_smile:

dusseh, iemand een nokia 3330 aan te bieden of 3310 tegen goedkope prijs? :slight_smile: altijd geinteresseerd enzo

Originally posted by Redneck
dusseh, iemand een nokia 3330 aan te bieden of 3310 tegen goedkope prijs? :slight_smile: altijd geinteresseerd enzo

Ik heb wel een 3210 Wil je die niet hebben?

nokia 8850 ben ik nog op zoek naar;)

Originally posted by Pyromaniac
[B]

Ik heb wel een 3210 Wil je die niet hebben? [/B]

nah, toch liever 3310 :wink:

[sneaky mode] Als we nou een woordenboek maken van
illegaal > legaal? Bijv. een mobieltje noem je een rolstoel (dat maakt oude mensen weer mobiel’’ get it?) en geld verzin je maar wat op. Bijv. een 10.- = blauw > water. 25.- = rood > bloed. 50 = geel > boek. 100.- = grijs > het haar van ja pa. 250 = paars > gaybroek (ik heb nix tegen gays). 1000 = groen > gras van je gazon.

Zo krijg je dus een aanbod van: Wie wil mijn rolstoel ruilen voor een gaybroek.
En dan bedoelt diegene: Wie wil mijn mobieltje kopen voor 250 piek?

Help me ff met een lijstje bouwen. Wat natuurlijk niet in ‘‘verkeerde’’ handen mag vallen en we hebben een perfekte communicatie vorm zonder iets illegaals te vemelden :wink:

Die admins zullen wel denken: :confused: Een rolstoel voor een gaybroek ruilen:confused: zijn ze knetter geworden?

maar dat maakt het enkel leuker voor ons :slight_smile: