Ik raak verslaafd aan Cdfreaks

vbimport

Ik heb een groot probleem: ik raak verslaafd aan cdfreaks. M'n telefoonrekening is al zo hoog...

jij alleen niet mijn vorige telefoonrekening was 10000bf is meer dat 500gulden

De mijne ook. Maar dat heb ik er voorover
Beter zo’n verslaving, dan een cocaine verslaving, of dergelijke

ja dat is geweldig nieuws verslaafd geraken aan cdfreaks

ik Moet ook altijd minstens 1 keer /dag bij cdfreaks geweest zijn
anders is mijn dag niet goed

maar eh hoe maak jij die 3 mannetjes ( new beats ) aan het draaien spelen of knipperen met de ogen

Carlo,

Kijk hier eens, daar staan alle Smilies die je kunt gebruiken:
http://www.cdfreaks.com/ubb/ubb/smilies.html

(de link staat ook links van het tekstinvoervak wanneer je een bericht post)

Da_Taxman

Minstens 1x?
Ik minstens 10x!!!

Dat jullie überhaupt de fora van CD Freaks onbekeken laten???

Da_Taxman

al jaren verslaafd

nu kabel roxxx

't is mijn start pagina momenteel, zegt dat genoeg?
Grtz to ya ll

Cdfreaks? ik kan me nog iets herrineren met kamikaze-bytes/cdfreaks ofzo… maar goed… ik check de site bijna elka dag 5 keer! en meestal meer (meestal snachtz!)

GVD begin nu toch wel een beetje bezopen te raken shuting down…

MzzL! & Ca 2 moro!

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Bierspier:
't is mijn start pagina momenteel, zegt dat genoeg?
Grtz to ya ll
<HR></BLOCKQUOTE>

Ik ga het ook maar mijn startpagina maken…

Jaja…het is allemaal erg vervelend. Ik leef met iedereen mee.

Ik sta 's morgens op met trillende handjes, nee…mijn hele lijf staat te shaken. Ik moet en zal CDfreaks bezoeken…

Zelfs als ik op mijn werk zit (en dat is 5 dagen in de week) moet ik verdorie verplicht een keer langs de CDfreaks…

Ik kan het gewoon niet laten…

HELP, HELP, is er ook een schrink in de zaal?

No, nooo, I’m not an addict baby, I swear…

k*t. Ik zit hier al weer 2 uur. Kunnen ze deze site niet ff een weekie weghalen. Dat is beter voor ieders gezondheid en telefoonrekening.

Joker007

Ik heb ook zo’n probleem(eigenlijk vind ik het niet zo’n probleem als het een probleem is is het wel een leuke )

Mijn telefoon rekening schiet ook al zo omhoog.Omdat ik zo nodig elke keer hier een paar keer per dag moet inloggen :stuck_out_tongue: !!!

Grzzz…
Mess

Zeg nou niet dat het beter zou zijn als ze een weekje weg gaan. Ik kan me nog herinneren dat aan het eind van afgelopen jaar CD Freaks enkele weken er niet meer was. Dit was echt verschrikkelijk en wil dit nooit meer meemaken

Djewst

Ok, dat is waar. Maar ik ben net 1 uur offline geweest na 2 uur te zitten internetten (waarvan 1,5 uur cdfreaks). En nu zit ik er gvd alweer!

Ik weet hoe iedereen zich voelt. Ik heb deze site 3/4 jaar geleden ontdekt, maar toen stelde het nog niet zoveel voor. Drie maanden geleden ben ik stage gaan lopen en toen kwam ik weer op deze site terecht en sinds dien ben ik er bijna elke dag. Bijna, want die telefoonrekening hè!

Doordeweeks kan ik lekker zolang als ik wil hier zijn, want op mijn werk moet ik 8 uur per dag online zijn!

Een betere stage bestaat dus niet

GR33TS, G@M3FR3@K

Ps carlo:

: rolleyes :
: p en
: eek :

(zonder spatie)

Jij hebt mazzel zeg. Op mijn werk mag ik niet internetten!

de site heet niet voor niks cdFREAKS

Heheh