Ik mis het slap ouwehoeren

vbimport

Waar zijn ze allemaal…RNG, Portje*, Taxman…anybody. Geen lompe topics meer, IK VERVEEL ME DOOD . Dan maar van ellende op vakantie hoor…

Dat slap geouwehoer van tax, rng en anderen gaat nog wel lekker door, maar dan op irc: #cdfreaks.nl (ook pas net ontdekt)

Ik denk dat het hiero zo rustig is 9weet ik trouwens wel zeker) doordat er gewoon weinig mensen het forum kunnen vinden. En weinig topics wil zeggen weinig reacties en weinig reacties wil zeggen weinig nieuwere topics en dit wil zeggen weinig bezoeken, dus weinig geouwehoer…

Moet je op IRC komen #cdfreaks.nl
Daar zijn ze wel te vinden

Ah, djrolo was me net voor

[This message has been edited by DAFOX (edited 05 July 2000).]

Ok, zal ik ook maar reageren dan.
<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Taxman…anybody. Geen lompe topics meer<HR></BLOCKQUOTE>

Lompe topics?
uhmmmm…

ach, IRC houdt me goed op de hoogte en daar kun je echt slap ouwehoeren. Hier ook nog wel, maar altijd als reactie op anderen. Als er dan weinig mensen op de mailinglijst geabonneerd zijn en dus de weg naar dit forum niet kunnen vinden dan zijn er maar weinig lompe topics waar lomp op gereageerd kan worden…

Soon we will strike back!

Da_Taxman

Binnenkort weer een editie van mijn wondere wereld der linken.

misschien dat dat helpt?

Wat is IRC en waar kan ik die vinden en gaan downloader ???
Gr.

[This message has been edited by SAIGON66 (edited 05 July 2000).]

IRC = Internet Relay Chat

Kan je downen op www.mirc.com

Zeer goed utilitieke,
check it out

wel even vermelden waar ze te vinden zijn:

irc.xs4all.nl
#cdfreaks.nl

Hej koekjesmonster,

Ik kom wel eens op IRC ofzo hoor, maar ik moet zeggen dat het chatten op IRC toch niet zo leuk is als het forum (hier hoef je niet de hele tijd bij de compu te zijn enzo) en ik mis de gezelligheid toch wel hoor!

Maaaaaaaarja, het is zomer, ik zou nu andere dingen moeten doen dan computeren

maar…
-ik moet werken
-het is klote weer en dus geen zomer
-vakantie zit er niet in
-vriendinnetje heeft vrij

zucht… ik stop met zeuren

Greeeeeeeeetzzzzzzzzzzzzzzzzz (dat wel ja)

Jep inderdaad we zitten allemaal bij #cdfreaks op irc…

Maar we brengen hier wel weer verandering in hoor

Greetz

Madmax

Waar wou je verandering in brengen?
Dat er op IRC gechat wordt, of dat het forum weer voller komt?

Op IRC hoor je het laatste nieuws als eerste. Ruff-Next_Gangsta die iedere dag het nieuws verzorgt, Domin8tor die de status van de server doorgeeft en Badtobone die de laatste nieuwtjes met betrekking tot de CD Freaks Koeien (RC5) doet.

En je hoeft niet altijd achter de computer te zitten. Velen zijn regelmatig ‘Away’, maar dat zijn over het algemeen de kabelinternetters die de luxe hebben de verbinding continu open te hebben.

IRC en het forum sluiten elkaar niet uit, ze vullen elkaar aan.

Maar sommigen wensen niet meer geronseld te worden voor IRC, dus dat zal ik dan ook niet meer doen.

Da_Taxman

is nog altijd dat oude spelletje op mirc om zo snel mogelijk zoveel mogelijk mensen om zo weinig mogelijk redenen te kill of te bannen?

OK OK, dan schakelen we wel op IRC over he…djeez

Cya all tonight dan.

I’ll be there

Ouwehoeren, dis pas ouwehoeren,

Ik ga nu POOR POTEN, das limburgs

Laterrrrrrrr, knOOrsie

Poor poten…

is dat Limburgs voor arme voetjes of zo?

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Ruff-Next_Gangsta:
[b]Binnenkort weer een editie van mijn wondere wereld der linken.

misschien dat dat helpt?[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

JA, JA, JA

Ik kan niet eens op die irc chat komen Mijn werk heeft dat geblokkeerd. Alle poorten zitten dicht

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Ruff-Next_Gangsta:
Binnenkort weer een editie van mijn wondere wereld der linken.
misschien dat dat helpt?
<HR></BLOCKQUOTE>

Ja, ja, dat kennen we; binnenkort ook een dvd uitgave van twilight.
Je hebt het nogal druk met je zussie? begrijpen we.

Gamefreak,

missssschien dat dit werkt, tis wel ff een beetje prutsen maar dan heb je ook wat (Eindelijk Ruff-Next op een fatsoenlijke manier uitschelden, je genegenheid aan portje tonen etc)

Download HTTPPort:
http://www.geocities.com/researchtriangle/6651/httport

Dan instaleren,

Vervolgens vul je in:

Bij Proxy: b.v: cacheraq.tcnet.ch (of een andere werkende) (proxy.multiweb.nl proxy.sunrise.ch) Poort 8080

dan ga je naar het tabblad Port Mapping
Click op Add en voeg toe:

Local port 80

Remote host: irc.stealth.net of chat.bt.net irc.webbernet.net of irc.funet.fi

Remote port 6667 of een andere poort vanaf 6667 tot 7000

En ff checken of Enable op true staat

Dit zou moeten werken, is eigenlijk een trucje voor superwebbers (die blocken ook veel poorten) maar zou dan bij jouw ook wel kunnen werken lijkt me)

Yeeaaahaaa, we zijn weer on the air !!
Heb ik tenminste iets te doen als het hier even rustig is. Rage, ben jij er ook weer?

CYA CYA