Ik mag op vakantie!

vbimport

Ik kreeg deze email binnen :

You have been specially selected to receive a
FREE
mini-vacation:

Choose from over 15 destinations!
Orlando, FL
Ft. Lauderdale, FL
Daytona Beach, FL
Myrtle Beach, SC
Ashville, NC
Branson, MO
Wisconsin Dells, WI
New Orleans, LA
Las Vegas, NV
and many more!

Hurry!Sign up today

De link waar de email naar verwees was :

http://twelve.servicenetbest.com/

Lief van ze he ? :slight_smile: Mag ik zomaar gratis op vakantie ! :slight_smile:

Ik ben wel eens rond gaan neuzen , maar ik kan niet echt iets vinden in de trant van " what’s the catch ?". Misschien wel op dezelfde manier als Mercator reizen dat doet in nederland , voor 3 gulden naar duitsland , dagje uit en ondertussen proberen ze je helemaal gek te maken om een wollen deken die je niet nodig hebt voor 2000 piek te verslijten…

Originally posted by Mr. Belvedere
Ik ben wel eens rond gaan neuzen , maar ik kan niet echt iets vinden in de trant van " what’s the catch ?". Misschien wel op dezelfde manier als Mercator reizen dat doet in nederland , voor 3 gulden naar duitsland , dagje uit en ondertussen proberen ze je helemaal gek te maken om een wollen deken die je niet nodig hebt voor 2000 piek te verslijten…

zolang je die wollen deken niet koopt, blijft het een goedkoop uitstapje, je moet dan alleen niet je vrouw/vriendin meenemen want die hebben een aangeboren gat in de hand en kom je zeker weten terug met een wollen deken van 2000 piek.

damn waarom heb ik die niet gekregen

Originally posted by cum-a-lot
damn waarom heb ik die niet gekregen

Jij bevlekt die deken te snel :smiley:

Muwhahaha!! :smiley:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ik lach me dood… :wink:

Odin Supreme :cool:

Als je te veel lacht, dan kun je pijn in je buik krijgen…

LOL LOL LOL LOL :smiley:

Ik wil echt wel een dagje een uitstapje maken voor die 3 piek hoor… waar kan dat mr Belvedere?

Ennuh Xian: ken jij me girl soms? :smiley:

Kijk goed van waar je moet vertrekken…
Moet je ontbijt en diner nuttigen in het hotel (veel gebruikte ‘catch’)

Soms moet je ook eerst administratiekosten betalen alvorens je de spullen thuis krijgt…daar heb ik ook altijd weinig vertrouwen in.

Krijg je alleen de heenreis, of ook de terugreis erbij (enkeltje vs retour)

Is het alleen voor US Citizens of mag iedereen deelnemen (vaak bij Amerikaanse sites een probleem)

ALL ACCOMMODATIONS ARE SUBJECT TO AVAILABILITY ALLOTMENTS

Er is niets beschikbaar als je belt…is ook zo iets.

THIS VACATION OFFER IS NOT VALID WHERE PROHIBITED BY LAW

Mjah…ook een vage omschrijving

1. WHILE ON VACATION, YOU WILL BE OFFERED EXCITING VACATION OPPORTUNITIES IN THE RESORT AREA BY THE HOST RESORT IN THE HOPES THAT YOU WILL VACATION WITH THE HOST RESORTS IN THE FUTURE.

Ok, dik slot op de knip dus

. YOU MUST SELECT A RESORT DESTINATION THAT IS LOCATED AT LEAST 100 MILES AWAY FROM YOUR RESIDENCE

Dat za niet zo’n probleem zijn voor je

. THE OFFER OF A DISCOUNTED VACATION OVER THE PHONE IS NOT A FREE OFFER, CONTEST, OR A LOTTERY.
Als ze dus gaan bellen over korting op extra’s, niet doen want dat gaat je geld kosten.

Kijk ook eens op deze pagina:
http://twelve.servicenetbest.com/faq.htm

TO BE ELIGIBLE FOR THIS OFFER YOU MUST BE: OF THE LEGAL AGE, HAVE A COMBINED FAMILY INCOME OF AT LEAST $40,000. THIS PROGRAM IS DESIGNED FOR MARRIED COUPLES OR COHABITATION ADULTS WITH THE SAME RESIDENT ADDRESS.

Dat is dus een ton inkomen per jaar…ik hoop dat je dat haalt…

Een ton inkomen … hmm. . dat haal ik NET niet :slight_smile: (Kom ongeveer 80% tekort denk ik)

en ben ook niet getrouwd…

tsja ,

dan maar wachten op de Mercator Bejaardenbus Reizen ? :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Ik wilde er toch al niet heen…

Typisch weer iets voor Tax he, om de regelementen te quoten en het even snel uit te pluizen…de wannabe jurist :stuck_out_tongue:

Originally posted by Smart@$$
Typisch weer iets voor Tax he, om de regelementen te quoten en het even snel uit te pluizen…de wannabe jurist :stuck_out_tongue:

Geloof dat jij moet gaan uitkijken… :stuck_out_tongue: