Ik mag niet klagen

Een gweldig leven heb ik toch.

Al vanaf de geboorte heb ik nooit armoede gekend. Mijn weelderige lichaam verraadt dat er altijd genoeg voedsel aanwezig was en dat het mij aan niets ontbrak.

Vandaag de dag ontbreekt het mij nog steeds aan niet veel dingen. Misschien een beetje meer vrienden zou wel aardiger zijn , wat meer geld wat handiger en wat meer vrije tijd nuttig inzetten wat gemoedelijker. Ik mag niet klagen.

Dan sla je een willekeurige nieuwsbron open en leest daar dat de economie behoorlijk slecht gaat, de werkloosheid weer meer wordt en de belastingen weer krapper. Ook worden de mensen die wat ze vertellen hebben over het plaatselijke geweld al gauw getrakteerd op datzelfde geweld. Mij overkwam het nooit , dus ik mag niet klagen.

Tot je een tv aanzet , zapt naar een snelle flitsende nieuwsbroen en nog niet niet in geuren meekrijgt dat het in de continenten Arika en Azie het allemaal niet zo goed gaat. Live wordt je huiskamer in de fik gezet dankzij breedbeeld tv en dolby surround. Klaarblijkelijk is oorlog , honger , kommer en kwel iets wat ik graag moet kijken tijdens mijn zorgvuldig doodgestraalde pizza. Het is niet in mijn buurt , dus ik moet daarover al helemaal niet klagen.

Perfect… een ieder zou direct met mij ruilen. Want beter dan wat ik heb kan toch beter niet. Ik verkeer zelfs in een redelijk goede gezondheid , dus wat loop ik toch te kankeren op de wereld ?

Nou … mijn vakantie is bijna afgelopen en ik heb nog niet echt 1 dag vakantie gehad , altijd druk in de weer geweest met dingen om en rondom mijn nieuwe huis.

Dus ik klaag godverdomme lekker wel :bigsmile:

Originally posted by Mr. Belvedere
Nou … mijn vakantie is bijna afgelopen en ik heb nog niet echt 1 dag vakantie gehad , altijd druk in de weer geweest met dingen om en rondom mijn nieuwe huis.

Ach, tis toch voor een goed doel! :wink: (ik vorig jaar ook 6 wkn ploeteren :rolleyes: )

bier, of iets sterkers? :stuck_out_tongue:

Je mag idd niet klagen…

't Zit voor een stuk in de mens dat ie steeds meer wil. Mensen die weinig hebben, zijn met weinig tevreden. Mensen die veel hebben, willen meer en zijn ook minder vaak gelukkig, omdat verdere “grensverlegging” veel moeilijker gaat dan voor hij die weinig heeft.
“De buurman heeft een mooiere auto, DUS ik ben niet gelukkig” Zoiets ongeveer.
Mensen klagen over wat ze niet hebben, i.p.v. te genieten van wat ze wél hebben.

Ik geniet van elke dag :slight_smile:

Daar heb ik een goed voorbeeld van.

Vriend van mij en ik gingen samen een andere case voor de computer kopen.

We zouden allebei gaan voor een chieftec BIGTOWER , omdat dat zo goed ligt in de modwereld en op de lanparties er echt pareltjes van te maken waren.

Nu las ik op de site van de winkel dat er een Enermax silverwizard 2 te koop was voor 69€ terwijl een standaard chieftec bigtower al snel 78€ koste.

Maar bij die silverwizard zat standaard , al een raampje in , een 80x80 fan en een blauwe lamp die toen heel duur was omdat hij ook nog eens op geluid reageerde.

Ik zei tegen hem dat ik voor die andere case zou gaan en hij lachte me vierkant uit omdat dit geen chieftec was.Nu 6 maanden later had hij (door iemand anders ) een raampje laten zetten .Maar iedereen weet dat iets dat geponst is veel beter afgewerkt is dan met een ijzeren wipzaag, uitgesneden.Nu zat hij tegen diegene die het gezegen heeft te klagen dat hij het niet goed genoeg gedaan heeft , alhoewel hij er niets voor heeft moeten betalen en dat dien jong er dan ook nog eens al zijn tijd heeft ingestoken.Ik vond persoonlijk dat het er nog goed uitzag.Nie zit hij over vannalles en nog wat te klagen , alhoewel het een chieftec is waar hij altijd al van gedroomd heeft.

Originally posted by Wannez
Ik geniet van elke dag :slight_smile:

Ook als je vriendin in de verkeerde periode van 'r cyclus zit? :wink:

Ze weet hoe ze mij tijdens die periode op andere manieren kan laten genieten :d
Heb je jouw vriendin dat nog niet geleerd dan? :slight_smile:

Originally posted by Wannez
Ze weet hoe ze mij tijdens die periode op andere manieren kan laten genieten :d
Heb je jouw vriendin dat nog niet geleerd dan? :slight_smile:

Bedoel je dat ze dan een weekje naar haar moeder gaat…?:wink: