Ik kom op de kabel

vbimport

JJJJJAAAAAAA het is zover rond 1 september gaan ze bij ons kabel internet leveren.
Ik mag dan ook met de snelle freakers meedoen en s’nachts om 3 uur met potje een gesprek aan gaan.
Zijn we nu ook blij?:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:
krijg een message te veel plaatjes ttsss

Ik weet niet wie het gaat leveren, maar als je chello zal krijgen, wens ik je veel succes en plezier als je in februari eindelijk ook daadwerkelijk kan internetten via kabel

Originally posted by Balkie
JJJJJAAAAAAA het is zover rond 1 september gaan ze bij ons kabel internet leveren.
Ik mag dan ook met de snelle freakers meedoen en s’nachts om 3 uur met potje een gesprek aan gaan.
Zijn we nu ook blij?:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:
krijg een message te veel plaatjes ttsss

Hehe eindelijk, ik hoop dat het dit keer eens werkelijkheid wordt.

mzzl

Ik ken het gevoel. Ik was ook heel blij dat het in mei 1998 zover was en dat ik op 11 juni 2001 er ook opkon… :frowning:

Maargoed nu heb ik het weer een tijdje en het gevoel is heerlijk. Snel, relatief goedkoop en ook wel betrouwbaar (@home)…

Indien je op @home komt: relaxxxed man, gewoon tot een 500k/sec zonder probs en nooit meer dan 1x 10 minuten downtime meegemaakt :slight_smile:

Ja brinta dit keer hoop ik het ook maar volgens de meneer in de krant een hoge peit heeft dat verteld dus.
En de geruchten gingen ook die kant van sept. uit dus.

En jojk het word @home die houd zich tenminste aan de snelheid zegt men :stuck_out_tongue:

Balkie,

@home = Essent Telecom = INVESTERINGSTOP!!!

Essent staat op het punt om Essent Telecom(dus ook @HOME)
van de hand te doen, incl. personeel.

DUS ik hoop echt voor je dat je inderdaad je aansluiting krijgt,
maar ben er bang voor.

Zelf wacht ik ook al vanaf mrt '01 op MXSTREAM, maar ‘onze’ centrale staat alvanaf april in de storing dus :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:

ik hbe hier rendo de kooi cabel internet en dat is sinds een half jaar over genomen door essent maar piep die eikels hebben nog steeds een data limet van 300 MB met een snel heid van ja ja ja 4kb/s het is echt verschrikkelijk ik heb al vrieven gestuurd maar leverd niks op nu gaat mijn hartje uit naar MX-stream dat eind september begin oktober hier zal komen met een kleine vertraging van een half jaar :frowning: dus maar we gaan er positief van uit

Geluksvolgels…

Ik zit nog steeds met mijn modempje:mad: te wachten op die kabelboeren…

Waar is dat ongeveer? Vast niet in Twente he :frowning:

Duurde bij mij ook nog 15 maanden… (essent) dus juig pas als de monteur is geweest en je daadwerkelijk verbinding hebt!!

Originally posted by TDI
Duurde bij mij ook nog 15 maanden… (essent) dus juig pas als de monteur is geweest en je daadwerkelijk verbinding hebt!!

Je hebt tegenwoordig toch geen monteur meer nodig? Je kunt nu ook van die doe het zelf pakketen kopen en dan doe je het gewoon zelf en dan hoef je ook geen jaren te wachten op een monteur :slight_smile:

ken da gevoel

Ben net op adsl en vind dat al super, wel nie zo snel als kabel maar het is al veel beter zo

chello 0wnz man
altijd supersnelheden :slight_smile:
mwah…ok, heb wel een limiet :frowning:

en me modem had ik een keer gesloopt(vraag nie hoe :p)
kreeg gewoon gratis een nieuw modem van 1200 piekjes en de monteur instaleerde alles gratis enzow :slight_smile:
Vroeg nog of ik een netwerk had
Neuh…ikke niet hoor :slight_smile:

Originally posted by cartman_cdz
[B]chello 0wnz man
altijd supersnelheden :slight_smile:
mwah…ok, heb wel een limiet :frowning:

en me modem had ik een keer gesloopt(vraag nie hoe :p)
kreeg gewoon gratis een nieuw modem van 1200 piekjes en de monteur instaleerde alles gratis enzow :slight_smile:
Vroeg nog of ik een netwerk had
Neuh…ikke niet hoor :slight_smile: [/B]

ben benieuwd of ze ook zo soepeltjes zijn bij KPN’s MXSTREAM…ga ik namelijk binnen nu en 4 weken in huis hebben…
snelste abboo uiteraard…kan ik eindelijk es wat terug doen voor de FXP-scene…hehehehe :stuck_out_tongue:

Originally posted by Pyromaniac

Je hebt tegenwoordig toch geen monteur meer nodig? Je kunt nu ook van die doe het zelf pakketen kopen en dan doe je het gewoon zelf en dan hoef je ook geen jaren te wachten op een monteur :slight_smile:

Ze moeten wel het kabelmodem komen ophangen en vrij geven.
:cool:

ARRRRRRGGGGH BALKIE !!!

ik las het in DE BRUG !!!
ik woon een kilometer of 2 van je af ofsow
maar ik krijg nog lang nie kabel

stelletje homooooos
in KAMPEN

kom gewoon een keer naar jow toe :wink:

groeten uit IJSSELMUIDEN-ZUID

Originally posted by crackfire
[B]ARRRRRRGGGGH BALKIE !!!

ik las het in DE BRUG !!!
ik woon een kilometer of 2 van je af ofsow
maar ik krijg nog lang nie kabel

stelletje homooooos
in KAMPEN

kom gewoon een keer naar jow toe :wink:

groeten uit IJSSELMUIDEN-ZUID
[/B]

Vraag hem of je niet de kabel bij hem mag aftappen :rolleyes:

Jongens die al kabel hebben kijk hier maar eens
Wij gewone modem gebruikers zijn al te vreden met de snelheid in paterswolde.
Okay voor even he jullie zijn gewoon verwend.
Ga nou eens voor de gein 1 weekje op een 56k modem zitten internetten en ik weet zeker dat jullie dan nog eens respect voor ons hebben.
En he crackfire mail me maar als je wilt langskomen.

@Home snelheids top-79
07/03; In onze vorige nieuwsbrief riepen wij onze leden op om eens een test te doen via www.mordax.nl. Aan deze oproep is massaal gehoor gegeven. Mordax heeft daardoor vooral van de prestaties van @Home de meeste gegevens. Als voorproefje van de uitgebreide statistieken die binnenkort op hun site zullen verschijnen kunnen wij vanavond al de eerste @Home top-79 presenteren, welke Mordax samenstelde op basis van de ruim 19000 testresultaten van de afgelopen weken.

Deze hitlijst laat duidelijk zien dat @Home goed in staat is om een supersnelle verbinding te leveren. Maar helaas wordt ook duidelijk dat die verbinding niet in alle plaatsen even lekker loopt. Wij verwachten niet dat het hele @Home-gebied de hele dag met 400 KB/sec. zal kunnen internetten, maar vinden wel dat op zijn minst de gemiddelde snelheden (zoals in deze lijst) van de zelfde orde van grootte zouden moeten zijn. We betalen als klant immers allemaal hetzelfde maandelijkse abonnementsgeld.

Met stip binnen op nummerrrrrrrr 35: @Home Amsterdam met 207 KB/sec.

Stad Snelheid
1 Wezep 407 KB/s
2 Sint Michielsgestel 387 KB/s
3 Herkenbosch 376 KB/s
4 Harlingen 355 KB/s
5 Munstergeleen 328 KB/s
6 Delfzijl 313 KB/s
7 Kerkrade 308 KB/s
8 Den Dungen 290 KB/s
9 Grevenbicht 290 KB/s
10 Tilburg 289 KB/s
11 Ulestraten 285 KB/s
12 Venray 284 KB/s
13 Heerlen 275 KB/s
14 Eygelshoven 262 KB/s
15 Sittard 261 KB/s
16 Roermond 258 KB/s
17 Born 253 KB/s
18 Melick 252 KB/s
19 Cromvoirt 252 KB/s
20 Bergen op Zoom 251 KB/s
21 Helvoirt 250 KB/s
22 Weert 244 KB/s
23 Deventer 238 KB/s
24 Heesch 231 KB/s
25 Haren, GN 230 KB/s
26 Waalwijk 227 KB/s
27 Roosendaal 224 KB/s
28 Ursem 222 KB/s
29 Unknown 217 KB/s
30 Buchten 216 KB/s
31 Joure 214 KB/s
32 Berkel-Enschot 213 KB/s
33 Sprang-Capelle 212 KB/s
34 Maastricht 209 KB/s
35 Amsterdam (corp) 207 KB/s
36 Rosmalen 205 KB/s
37 Sneek 205 KB/s
38 Venlo 201 KB/s
39 Schijndel 201 KB/s
40 Geffen 198 KB/s
41 Oldenzaal 198 KB/s
42 Assen 198 KB/s
43 Berlicum, NB 196 KB/s
44 Vught 196 KB/s
45 Vorstenbosch 195 KB/s
46 Raalte 194 KB/s
47 Liempde 193 KB/s
48 Udenhout 191 KB/s
49 's Hertogenbosch 191 KB/s
50 Hengelo, OV 190 KB/s
51 Almelo 189 KB/s
52 Groningen 187 KB/s
53 Gulpen 183 KB/s
54 Franeker 182 KB/s
55 Wouw 180 KB/s
56 Nuland 180 KB/s
57 Steenbergen, NB 178 KB/s
58 Knegsel 177 KB/s
59 Eelde 177 KB/s
60 Hoensbroek 177 KB/s
61 Roden 176 KB/s
62 Enschede 174 KB/s
63 Bunde 169 KB/s
64 Zuidbroek 156 KB/s
65 Zwolle 148 KB/s
66 Emmen 131 KB/s
67 Uden 128 KB/s
68 Veghel 122 KB/s
69 Lemmer 121 KB/s
70 Wijlre 111 KB/s
71 Boxtel 110 KB/s
72 Erp 105 KB/s
73 Eijsden 100 KB/s
74 Wouwse Plantage 67 KB/s
75 Meerssen 60 KB/s
76 Tolbert 43 KB/s
77 Leek 41 KB/s
78 Brucht 25 KB/s
79 Paterswolde 21 KB/s

:cool: :cool:

Mm we staan toch mooi in de top 20
:cool:

Lathieza Balkie,

@home = Essent Telecom = INVESTERINGSTOP!!!

Essent staat op het punt om Essent Telecom(dus ook @HOME)
van de hand te doen, incl. personeel.

DUS ik hoop echt voor je dat je inderdaad je aansluiting krijgt,
maar ben er bang voor.

Zelf wacht ik ook al vanaf mrt '01 op MXSTREAM, maar ‘onze’ centrale staat alvanaf april in de storing dus

]
Als jij bang bent dan hoef ik dat niet te zijn