Ik heb honger....... (let op: zinloze topic)

snoep verstandig eet een ???

f*ck that, onzin rulez, ik heb trouwens nu wel zin in een lekker frietje sate !

Ik Heb Dorst!
(…burp)

Ik heb goesting in frieten met biefstuk…
(als ik maar wist wat biefstuk was…)

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by ronaldus:
snoep verstandig eet een ???<HR></BLOCKQUOTE>

wat…een bolletje snot?

Vrij veilig, neuk een appel…euhmz

eten, ja lekker. 't Is wel duidelijk dat het hier om computerfreaks gaat -> friet, frikandellen, puddingbroodje, pizza, shoarma, saucijsebroodjes (3 tegelijk maarliefst!), blikkie knakworst…

ben vandaag uiteten geweest (thuis waren de borden op, vandaar) bij de mexicaan…beste vreten wat er is!

pizza carbonara Met extra ui en kaas !!!

'K ga morgen lekker lasagna eten!!! Wel van die A&P pakketjes want m’n ouders zijn er nie!
Maar die zijn echt wel lekker!

ik dacht laat ik us zo’n softbread geval in de nuker gooien…broodje hete hond…

gadver de gadverdamme…wat een rommel is dat man…MMM van Mora…ja SMOOR maar in de rommel Cora van Mora

Geef mij maar een heerlijke Pizza pepperoni picante!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajajajajajajaj wat is dat lekker zeg!!

Greeeeeeeeeeeeeetzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

The master posted: [b]Ik vind dit juist NIET als admin. zijnde hoor je juist aan het doel van de forum te houden, laat iedereen dan niet zulke domme dingen plaatsen.
Kan mij dat schele wat je wil vreten, van mij part bager je je neus een keer leeg

Close This BullShit.[/b]

Dit forum heet niet voor niets general chat, het gaat dus over ALLES, of dat nou over eten gaat of over een gebroken arm…het maakt niet uit, en dat maakt dit forum tot de leukste vind ik !

Eeen hele grote pan chili, zo klaar zelf gemaakt en je kan het later nog opwarmen.
Alleen je gaat er zo van ruften…

Doe mij maar een Kaas Speciaal
(dat iz een pita-broodje met kaas vanonder de grill met een berg shoarma erop (en knoflooksaus natuurlijk))

Maarreh… niet te veel bier van tevoren, anders:

Koko

Een Crossantje (of hoe je dat ook maar mag schrijven) gaat er bij mij altijd in!

The Unforgiven

Wat ik pas echt hééél erg lekker vind is: een broodje Fallavel bij broodje fallavel in Utrecht! Je moet eigenlijk gewoon een broodje shoarma halen maar ik noem het altijd een broodje fallavel omdat dan iedereen me begrijpt!
En dan zonder konijnevoer! En het mooie is, ze hebben daar een tap staan met knoflooksaus! Dus je kan onbeperkt saus tappen!

[This message has been edited by Wookie (edited 26 May 2000).]

Dit forum heet niet voor niets general chat, het gaat dus over ALLES, of dat nou over eten gaat of over een gebroken arm…het maakt niet uit, en dat maakt dit forum tot de leukste vind ik ![/B][/QUOTE]

KIJK ZO MAG IK HET GRAAG LEZEN !!
dan heeft het dus absoluut zin gehad om de boel te splitsen.

lekker van tijd tot tijd ff kwalleballen dat houd de boel bezig.

Heb net een trosje frikandellebroodjes in de oven geflikkerd

Ik eet vanavond…mosselen!

[img]http://www.djrolo.exit.de/mossel.jpg[/img]    

Is da wa?

[This message has been edited by djrolo (edited 26 May 2000).]

en nu is het tijd voor warm middag eten…

BRINTA jaaaaaaaaaa…zo stijf dat je het ondersteboven kan houden…valt als een blok op de maag en kan je er de hele middag weer tegenaan…

Sweeet!

Dit eet ik de hele dag