Ik heb honger....... (let op: zinloze topic)

vbimport

Op de meest nutteloze topics wordt altijd het meest gereplied. Krijg er trouwens honger van, appelflapje zou lekker zijn.

Ave…
PGN/iNERTiA

Ik zit nou alweer een paar uurtjes achter m’n pc-tje, en m’n maagje begint net aardig te klagen om voedsel!
Dus ik ga zo maar eens naar de bakker een paar saucijzenbroodjes halen!

Wat vinden jullie nou echt lekker om te eten?!

Ja ja, dit is weer echt een zinloze topic!!!

zinloos ? bijegek, nou je het zegt, ik ga eens lekker een bak nassi (van de chinees)uit de diepvries halen, eitje bakken jammie

Een puddingbroodje gaat er ook wel altijd in!

Grzz.

Mess

IK WIL PIZZAAA!

Frikandellen !

Een grote friet super gaar er ook wel in…

Madmax

Hot Shoarma ??

ROT GDV NOU EENS OP MET DEZE FOKKING ASOCIALE ZINLOZE KLOTETOPICS, STRAKS GOOIT DOMIN8TOR DIT FORUM DICHT EN DAN WORDT ERRRUG BOOS, EN MET MIJ VELE ANDEREN DUS NOKKUH !!!

OHJA NOG IETS : WEES NOU FF SLIM EN REAGEER NIET OP DEZE TOPICS, GA DUS NIET VAN DIE OOK ZO NUTTELOZE REPLIES POSTEN WANT DAN BLIJFT IE ALLEEN MAAR ACTIEF !!

[This message has been edited by Vitamin C (edited 25 May 2000).]

zolang in de titel van de topic vermeld staat dat ie zinloos is…niks aande hand toch!

Doe mij een balletje mayo!

Hallo VITAMIN C… WAAR ZIJN WIJ NOU HELEMAAL MEE BEZIG.

Have a break have a patatje oorlog

het leven is toch al zo serieus…

Ik ben 19 en heb net een blik knaks opengetrokken, omdat mijn ouders een dagje weg zijn en ik niet kan koken en geen zin heb om iets te halen bij de afhaal chinees.

Hoezo lui???

Saoto Soep!! Echt een lekker Surinaams-Javaans gerecht of een Zinger Burger Menu bij Kentucky Fried Chicken in Amsterdam gaat er ook wel in!

Ennuh Vitamin C: waar maak jij je druk om man??? Als je dit bullshit vind, waarom lees je het dan en reageer je erop?? Er is toch niemand die je dwingt om dit te lezen?? Dus chill out, have fun en laat ons weten waar wij je om 4.00 uur 's ochtends voor wakker kunnen maken .

[This message has been edited by Jamalski (edited 25 May 2000).]

GVD WAT BEN IK NU BOOS

Vanmiddag ff 3 saucijsebroodjes naar binnengewerkt!

Kom ik net beneden om te kijken wat we eten, denk je wat:
Patatje oorlog met 3 frikandelletjes gehaald voor mij!

Wat zijn we weer slecht bezig zeg!

ik heb zin in een lekker gebrade vette varken met een appel in zijn bek

en als toetje (ter compensatie) iets waar veel vitaminen in zit (en dus niet te vreten)

Kijk op zich vind ik het niet zo erg maar ik las deze topic net nadat ik de topic van Domin8tor had gelezen met de waarschuwing dat ie het dutch forum gaat sluiten als er meer onzin komt, dus daar schrok ik wel ff van. Het Cdfreaks forum is gewoon relaxed ik zit er bijna elke dag wel fftjes dus…snappie…misschien moet er maar een apart forum komen voor onzin zodat mensen die het willen lezen daarheen gaan …

Dat was al een oude topic, voordat de forums waren gesplitsd. Dus maak je niet druk hoor, kom maar op met die onzin.

JOEHOEEEEEEEEEEEEE KOM OP MET DIE FLAUWEKUL

ERTEGENAAN

als ik dit allemaal lees
lust ik alleen nog maar vitamientjes

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by DoMiN8ToR:
Dus maak je niet druk hoor, kom maar op met die onzin.<HR></BLOCKQUOTE>

Ik vind dit juist NIET als admin. zijnde hoor je juist aan het doel van de forum te houden, laat iedereen dan niet zulke domme dingen plaatsen.
Kan mij dat schele wat je wil vreten, van mij part bager je je neus een keer leeg

The MAzTER

Close This BullShit.