Ik heb heel erg nodig deze Mp3's nodig

vbimport

Ik heb zeer binnenkort een feestje en moet een aantal platen zeer snel hebben… Aangezien ik ze niet kan vinden via Napster/WinMX, Kazaa en wat rondsurfen, hier’s de vraag:

waar haal ik dez vandaan…
jessica - miracles
??? - can’t get enough
juan wells - million miles
anastascia - i’m outta love (dance remix)

thanx bij voorbaat :slight_smile:

En dat noemt zich een dj? Die nummers kan je op elke straathoek vinden man.

Jessica Folker - Do you believe in miracles bv.

Een zoekactie met namen die niet goed zijn gaat nauwelijks resultaat opleveren zoals je wel al gemerkt zal hebben.

Anastacia is bvb al de juiste schrijfwijze en brengt me met winmx al een heel hoop meer resultaat dan Anatascia.

Depeche Mode - Just can’t get enough is zeker gemakkelijk te vinden en anders kan ik je deze wel es doorsturen. Dergelijke klassieker heb ik natuurlijk wel op mijn HD staan :slight_smile:

greetz

Euh die can’t get enough moet wat nieuws zijn, geen klassieker.

Verder maakt het nix uit of ik DJ ben aangezien dat geen &^&^& uitmaakt of ik die MP3’s wel of niet vind.
Ik zal ze ook wel vinden als ik 20045234 uur ga surfen maar dat gaat me een beetje veel tijd kosten als toevallig hier iemand een pagina weet war ze te halen zijn…

maarja… tis een opmerking van Krano… die vind ik vaak niet al te redelijk (maar da’s een andere zaak)…

Die is een beetje chagarijnig (Weet ik veel hoe je dat schrijf) de laaste tijd (terwijl het eerst zo’n vrolekijke jongen was :D).

MAar jah. back 2 the topic, Eum… met napstar vond ik ze anders zo dus… ff zoeke met napstar of wel ander shit programma.

Sjaggie? Valt wel mee.
Ik zei alleen maar dat als je even met Napster zoekt je ze kan allemaal zo kan vinden.

Just like what the Mazter zei …