Ik heb GEEN Nokia 8850's te koop!

vbimport

dus nog ff verduidelijken want cdfreakers blijven me contacteren op icq en msn vragende naar telefoons

dit was een zeer flauwe grap van Reboq & Alasta Man

met nu alle gevolgen van dien

domin8tor : ( de big brother van héél het cdfreaks gebeuren)
zet de volgende post neer

Ik vind dit een vervelende situatie, vooral voor Carlo natuurlijk, en ik vind dat hij gelijk heeft dat mede cdfreakers dit niet doen. We zullen deze zaak gaan uitzoeken en de nodige maatregelen nemen als we de schuldigen met zekerheid kunnen aanwijzen.

Ik denk dat de mensen die wij verdenken zelf wel weten wie ze zijn, en ik roep hun dan ook op hun excuses aan te bieden en de zaken zover mogelijk ongedaan te maken.

Mochten zij zich ook nog geroepen voelen mij meer te vertellen over de situatie, dan kunnen ze mij e-mailen op martijn.heijmans@cdfreaks.com.

Carlo is hierover natuurlijk al gecontacteerd.

dus roboq of wie dan ook
je kan nu je ecxuses aanbieden
of …alle gevolgen van dien

een rotstreek van je !!!

Originally posted by carlo vaesen
Mochten zij zich ook nog geroepen voelen mij meer te vertellen over de situatie, dan kunnen ze mij e-mailen op martijn.heijmans@cdfreaks.com.

Heb ik wat gemist ofzo?! …@cdfreaks.com ?! huh?

Ook ik heb contact gehad met zowel AB c.q Reboq en dee-ehn en domin8tor. Van boosheid heb ik gisteren al mijn threads van het forum gehaald. Als het zo moet dan hoeft het voor mij niet meer. Volgens Dee zijn Ab en Reboq een en dezelfde persoon. Volgens domin8tor zijn AB, Reboq en Alasta Man een en dezelfde persoon althans familie van elkaar. Ik kan een ding zeggen dat ik niet dezelfde persoon ben als Ab of Reboq. Ik zal niet ontkennen dat ik Ab goed ken en ja Ab of Reboq wil graag reageren, alleen deze kan al niet meer op het forum komen. Leuk om een reactie te vragen van hem terwijl hij niets eens op het forum kan komen. Beetje stom zou Maxima gezegde hebben.

Wat is er gebeurd ?

Reboq heeft op www.gsmshop.nl…/ gezien dat er door een zekere carlovaesen@hotmail.com telefoons werden aangeboden voor Fl. 225,00. Hij legde, zoals misschien vele andere onder ons de link naar onze CDfreaker Carlo en heeft deze reply gepost bij Vraag en Aanbod op CDfreaks. Op zich niets mis mee toch !!!

Alleen dit e-mail adres op gsm world bestaat niet.
Post komt terug, dus er is iets niet in de haak.

Reboq heeft geen fout gemaakt alleen een constatering van een andere site vermeld op CDfreakers.

Reboq is echter wel zo boos dat hij Carlo zijn echte e-mail heeft getraceerd en zich heeft voorgedaan als Dee.

Carlo heeft mailtjes gestuurd, aan wat hij dacht dat Dee was maar wie gewoon gericht waren aan Reboq.
Reboq is een informatica technicus voor een groot bedrijf in Nederland en kent de leuke maar ook nare streken, welke men kan uithalen.

Carlo, dee geeft duidelijk zijn e-mail in dit forum aan jou en je reageerd op een ander e-mail adres !!!

Wie is dan een beetje dom ?

Als je geen 8850’s hebt hoef je je toch ook niet druk te maken.

Het is geen streek wat je geleverd is alleen een constateering van een feit, wat op een andere site is vermeld.

Daar moet volgens domin8tor excuses voor worden aangeboden.

Waarvoor ???

Dat Reboq een reply heeft gegeven op vraag en aanbod en een link had gelegd naar Carlo.
Iedere CDFreaker zou dat gedaan hebben.

Nou Domin8tor hier komt het domste excuses.
Excuses namen Reboq ( welke het via mij doet omdat hij niet op het forum meer kan ) voor het plaatsen van een reply in vraag en aanbod.

Waar ik mijn excuses voor aan moet bieden weet ik niet.
Ik heb niet gepost of een reply gegeven.

Dus excuses voor … maak er zelf maar iets van.

Ik zal waarschijnlijk dit forum dan maar gaan verlaten.
Het lijkt veel op de kleuterschool waar mijn dochter opzit en sorry daar ben ik toch echt te groot voor.

Carlo ik heb wel iets gevonden in jou thread.
Ik weet dat de MSM niet werkt. e-mail adres klopt niet in gsm world en toch zeg je het volgende:

dus nog ff verduidelijken want cdfreakers blijven me contacteren op icq en msn vragende naar telefoons

GEK MSM WERKTE TOCH NIET !!!

1. der bestaan geen twee carlo vaesens op de wereld
  2. er is maar 1 iemand met mijne icq nummer ( ikzelvde dus)

en nu jij nog zeggen dat het iemand anders voorstelt
en dat ik me voorniets druk maak

Carlo goed lezen wat er in mijn reactie staat !!!

Er is alleen een reply gegeven op vraag en aanbod.
De site gsm world zegt Reboq niets en kun je hem niet aanrekenen.

Van de ene kant ben je te goed van vertrouwen ( de mail met dee-ehn in feite met Reboq ) van de andere kant ben je te wantrouwig.

Carlo goed lezen wat er in mijn reactie staat !!!

Originally posted by Alasta Man
[B]Ook ik heb contact gehad met zowel AB c.q Reboq en dee-ehn en domin8tor. Van boosheid heb ik gisteren al mijn threads van het forum gehaald. Als het zo moet dan hoeft het voor mij niet meer. Volgens Dee zijn Ab en Reboq een en dezelfde persoon. Volgens domin8tor zijn AB, Reboq en Alasta Man een en dezelfde persoon althans familie van elkaar. Ik kan een ding zeggen dat ik niet dezelfde persoon ben als Ab of Reboq. Ik zal niet ontkennen dat ik Ab goed ken en ja Ab of Reboq wil graag reageren, alleen deze kan al niet meer op het forum komen. Leuk om een reactie te vragen van hem terwijl hij niets eens op het forum kan komen. Beetje stom zou Maxima gezegde hebben.

Wat is er gebeurd ?

Reboq heeft op www.gsmshop.nl…/ gezien dat er door een zekere carlovaesen@hotmail.com telefoons werden aangeboden voor Fl. 225,00. Hij legde, zoals misschien vele andere onder ons de link naar onze CDfreaker Carlo en heeft deze reply gepost bij Vraag en Aanbod op CDfreaks. Op zich niets mis mee toch !!!

Alleen dit e-mail adres op gsm world bestaat niet.
Post komt terug, dus er is iets niet in de haak.

Reboq heeft geen fout gemaakt alleen een constatering van een andere site vermeld op CDfreakers.

Reboq is echter wel zo boos dat hij Carlo zijn echte e-mail heeft getraceerd en zich heeft voorgedaan als Dee.

Carlo heeft mailtjes gestuurd, aan wat hij dacht dat Dee was maar wie gewoon gericht waren aan Reboq.
Reboq is een informatica technicus voor een groot bedrijf in Nederland en kent de leuke maar ook nare streken, welke men kan uithalen.

Carlo, dee geeft duidelijk zijn e-mail in dit forum aan jou en je reageerd op een ander e-mail adres !!!

Wie is dan een beetje dom ?

Als je geen 8850’s hebt hoef je je toch ook niet druk te maken.

Het is geen streek wat je geleverd is alleen een constateering van een feit, wat op een andere site is vermeld.

Daar moet volgens domin8tor excuses voor worden aangeboden.

Waarvoor ???

Dat Reboq een reply heeft gegeven op vraag en aanbod en een link had gelegd naar Carlo.
Iedere CDFreaker zou dat gedaan hebben.

Nou Domin8tor hier komt het domste excuses.
Excuses namen Reboq ( welke het via mij doet omdat hij niet op het forum meer kan ) voor het plaatsen van een reply in vraag en aanbod.

Waar ik mijn excuses voor aan moet bieden weet ik niet.
Ik heb niet gepost of een reply gegeven.

Dus excuses voor … maak er zelf maar iets van.

Ik zal waarschijnlijk dit forum dan maar gaan verlaten.
Het lijkt veel op de kleuterschool waar mijn dochter opzit en sorry daar ben ik toch echt te groot voor.

Carlo ik heb wel iets gevonden in jou thread.
Ik weet dat de MSM niet werkt. e-mail adres klopt niet in gsm world en toch zeg je het volgende:

GEK MSM WERKTE TOCH NIET !!!

[/B]

zou het niet kunnen dat dat probleem inmidels is opgelost en dat het nu wel werkt dus met nadruk op WERKTE en dat ze hier niet meer op kunnen komen zal dan ook niet voor niks zijn

tut tut tut
ik geloof nog wel wie ik wil en wat ik wil

de bigg boss zal heus niet een potje liegen

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

[email]carlovaesen@hotmail.com[/email]

Dit e-mail adres staat in gsm world en werkt dus ook niet ook niet vandaag.

Carlo heeft zijn e-mail geblokkeerd dus wij kunnen zijn adres ook niet weten van CD FREAKS!!!

De vraag is wie heeft de advertentie geplaatst heeft op gsm world.

Dat kun en mag je toch niemand aanrekenen die alleen een reply geeft op

http://forum.cdfreaks.com/showthread.php?threadid=31369

Sorry hoor iemand anders naait jou carlo en dat is zeker niet AB Reboq of ik.

IK HEB ER MAAR EEN POLL VAN GEMAAKT KUNNEN DE cd FREAKERS HET ZELF UITMAKEN !!!

En verdenken jullie dan ook nog dit rose konijn???

Ik heb niets gedaan, zat gewoon in mijn hol :wink:

ps aan carlo, als je nu ooit aan die telefoons kan komen, laat meer weten he :wink:

Originally posted by Ab-Normaal
[B]En verdenken jullie dan ook nog dit rose konijn???

Ik heb niets gedaan, zat gewoon in mijn hol :wink:

ps aan carlo, als je nu ooit aan die telefoons kan komen, laat meer weten he :wink: [/B]

he ab op irc net heeft iemand vanacht een konijntje dood gereden was jij dat

Nee vlgs mij was het of Reboq of AB of Alasta Man of misschien wel Carlo.

Nee vlgs mij was het of Reboq of AB of Alasta Man of misschien wel Carlo.

Je zet jezelf tussen de lijst van verdachten?
Dat zet me dan toch aan het denken…

LOL ROFL LMAO Hij weet zelf geen eens meer onder welke naam hij post lol :slight_smile: :smiley: :slight_smile: :smiley: :slight_smile:

Originally posted by whatever
LOL ROFL LMAO Hij weet zelf geen eens meer onder welke naam hij post lol :slight_smile: :smiley: :slight_smile: :smiley: :slight_smile:

PS Ik heb maar een account dus ik weet wel wie dat plaats.
Ik ben toch ook verdacht of niet dan.

Kijk maar even op de POLL Wie heeft Carlo genaaid

Ik weet nix van communicatie van Carlo & mij wat in feite Reboq en mij zou zijn…?
Ennuhhhh voor dat truukje hoef je geen verstand van computers te hebben, ghostmail.exe doet wonderen…
(maarja dat is ff bijzaak)…

Wat ik nog ff wil zeggen is dat iedereen die zich binnen dit gebeuren zich ergens schuldig aan heeft gemaakt moet nu ff zijn excuses aanbieden…

Daarom bied ik ook mijn excuses aan voor eventuele valse beschuldigingen die ik heb gemaakt (alhoewel ik zelf er helemaal niet van overtuigd ben dat ze vals zijn)…

Originally posted by Dee-ehn
[B]Ik weet nix van communicatie van Carlo & mij wat in feite Reboq en mij zou zijn…?
Ennuhhhh voor dat truukje hoef je geen verstand van computers te hebben, ghostmail.exe doet wonderen…
(maarja dat is ff bijzaak)…

Wat ik nog ff wil zeggen is dat iedereen die zich binnen dit gebeuren zich ergens schuldig aan heeft gemaakt moet nu ff zijn excuses aanbieden…

Daarom bied ik ook mijn excuses aan voor eventuele valse beschuldigingen die ik heb gemaakt (alhoewel ik zelf er helemaal niet van overtuigd ben dat ze vals zijn)…

[/B]

IS AL GEDAAN IN DE THREAD WIE HEEFT CARLO GENAAID

[B]

IS AL GEDAAN IN DE THREAD WIE HEEFT CARLO GENAAID [/B]

http://forum.cdfreaks.com/showthread.php?threadid=31963&pagenumber=2

Deze gaat daarom nu dicht.