Ik heb een silver geperste vcd maar is onzichtbaar in pc ? hoe kan dat

vbimport

ik heb een silver geperste vcd hij doet t prima in mn dvd speler maar als ik m in mn pc gooi dan zie je helemaal geen CDI,KARAOKE,MPEGAV,VCD zoals op de meeste vcd;s staat op deze staat helemaal NIETS echt vreemd , ik kan m wel gewoon kopieeren met clonecd maar ik wil die vcd zo maken dat je m ook in je pc kan afspelen. iemand een idee ???

Al geprobeerd “Alle bestanden weergeven” aan te vinken via Beeld, Opties, Mapopties in de werkbalk van Windows?

Greets

Heb ik ook wel eens, gewoon effe de firmware van je CD-Rom/DVD-Rom speler updaten!

ik denk dat je cdrom dan niet geschikt is om vcd’s te lezen

weet je zeker dat het geen DVD schijfje is?

nee t zijn GEEN verborgen bestanden en t is ook geen dvd 100% zeker want t zijn 2 cd’s en in mn dvd speler geeft ie vcd aan en op de cover staat ook VCD en op de achterkant van de cover staat geschikt voor vcd player
en nee t kan ook niet aan mn cd rom speler liggen want ik heb bij 6 verschillende merken cdrom spelers geprobeerd en niks op de cd) maar als ik met een kopier progy de TOC bekijk dan zie ik wel 2 tracks de eerste track is een ISO track en de 2 de track een RAW data track heel normaal dus is dus gewoon een VCD maar in pc is ie niet zichtbaar ik kan de tracks wel gewoon uitlezen en dan heb ik een progy nodig die de .dat file eruit kan rippen

ik heb de covers van die vcd hoe plaats ik ze hier ?

gebruik de volgende code:

[ img]http://urlvandecover[ /img]

laat wel telkens de spatie tussen de [ en img weg

de cover zit in mn harde schijf kan ik m er dan ook op zetten ? ik weet niet waar ie op internet te vinden is ik heb m zelf gescand vandaar dat ik de url nie weet

ze bedoelen; plaatjes op bv je eigen homepage zetten en die URL opgeven, zodat ze daar opvraagbaar zijn.

ja dat snap ik ) maar ik bedoel kan ik m niet uploaden ofzo ???

http://www.hostedpics.f2s.com hier kan je plaatjes uploaden maar maak als ht een bmp files is maak hem dan een jpg file want dan kost het wat minder HD ruimte en als je hem niet nodig hebt kun je hem laten verwijderen zodat het daar niet vol komt te staan met onzin die maar tijdelijk nodig was.

ok dan thanks ! kijk hier staan de covers dan weten jullie over welke vcd ik het heb. mischien is t een of ander chinese beveiliging ha ha maar je kan m gewoon fikken met clonecd en de copy werkt dan ook gewoon in mn standalone dvd speler alleen NIET in de pc echt vreemd maar je kan wel de tracks uitlezen…

Hey cracker, als de kwaliteit goed is dan wil ik wel een trade maken met je.
mail me maar op klantenservice@studiodubio.com

ok dan!, het is eindelijk gelukt met dit progy kan je de .DAT file vanuit de image extracten goed he dus als iemand anders ook zo n raare onzichtbare vcd heeft dan moet je effe dit progy downloaden en je maakt een disc image met cdrwin en dan extract je heel makkelijk de film uit de image goedd he…

http://www.vcdgear.com/

vcdgear rocks !!!