Ik haat die Mummy crew

vbimport

De mummycrew zijn afpersers en vuile klootzakken.Als ze dit lezen zouden ze maar rap terug schrijven want ik ben het kotsbeu 4 maanden terug wist ik nog niets van zo'n forum dus bestelde ik maar cd's.Ik heb voor TL 40'CB45,en tazmania 26 betaald maar ik heb nog niets ontvangen.Nu wil ik de laatste nieuwe warez.Of je adres mail ik aan iedereen door(BSA,...)en zet het op de forum.En als dat niet helpt kom ikzelf jullie afkloppon.

P.S.:mail mij nu het nog kan mummy's en alle slechte ervaringen met de mummy-crew mail ze hier.

Ik persoonlijk denk niet dat het veel zin heeft om hun adres naar de BSA toe te sturen
want die zitten toch achter dealers aan?

Ik ben ook weleens afgezet, maar het is geen goed idee om adressen door te geven aan de BSA en op internet te zetten.
Zij kunnen namelijk ook jou adres aan de BSA geven.
Neem dat risico niet voor een paar tientjes.
Greetz

Kent er iemand leden van die crew?
Is het echt want ik heb onlangs gehoort dat er mensen zijn die toch iets ontvangen hebben.

P.s:twilightoriginal rullllez

Ik heb ook veel probleem met mummy-crew gehad.
Ik heb een grote aantal mails gezend, ik heb in dit forum ook geschreven, en eindelijk heb ik mijn cd’s na 2 maanden gekregen (België).
Hun site blijft onveranderd sinds 16/1, maar dit wilt zeggen dat ze nog bestaan!
Zo, ik denk dat als iedereen in dit forum schrijft, kan het helpen omdat ze dit zullen ook zien.