Ik haat deleters

vbimport

Ik heb gehoord dat dat scannen ook best wel link is. Kan je makkelijk gepakt worden? Wat ik ook wel wil weten, is hoe je FXP’ed.

Mensen, ik vind het verschrikkelijk, ik neus nu en dan eens rond op Pub-FTP’s en meer en meer merk ik dat sommige “internauten” er een hobby van maken, om andere mensen hun werk naar de haaien te helpen , zo zat ik vandaag op een FTP genaamd CarlingFXP¨telkens wanneer ik een refresh deed zag je minder en minder, en ik was blijkbaar niet alleen. M’n vraag is enkel waarom maakt iemand die een FTP SAMENSTELD HEM NIET undeleatable? Je steekt toch niet voor 5 uur een ganse FTP in elkaar om dan vast te stellen dat iemand je een loer draait en alles er weer afgooid ?!?
Gelukkig kan ik hier effe m’n ziel dumpen.
Grtz To The FReakers

[This message has been edited by Bierspier (edited 19 June 2000).]

Ik deel je mening.
Kill all Deleters !

Ik neem m’n petje ervoor af voor die gasten die die pubs maken.

[This message has been edited by Minihoolie (edited 19 June 2000).]

Compleet mee eens, maar wat is er zo cool aan om die filez te deleten?? Ik snap dat niet echt.

Die mensen hebben hun eigen interpretatie van downloaden.

Dus waarom maakt men die pubs niet onwisbaar?

omdat het dan geen pubs meer zijn LOL

let wel ze zijn niet eigenaren van die pubs…doe maar eens een zoek tocht naar het ip.groot kans dat je bij een bedrijf uitkomt.
die is vergeten de ftp te beveiligen.

Er zijn zo veel verschillende groepen die aan dit scannen van pubs doen, ikkkezelf dus ook, en dan krijg je een beetje dat strijdgevoel, jij hebt de snelste, en een ander denkt daar anders over. Het gaat velen om de L8 SUNOS machines, oftewel de FXP-able servers. In gewoon Nederlands betekent dit dat je met jouw Putertje en een bepaald programma het commando te geven om Warez tegen een geweldig asociaal hoge snelheid te dumpen van de een op de andere server. Gisteravond was het bij mij ook weer raak, maar ik had geen schrijfrechten daar.

ALs er al zoeen in gebruik is genomen, en een andere groep komt op die server, kan het zijn dat iemand een hekel aan de bepaalde groep heeft om de een of andere reden, en geeft het DELE commando, waardoor alles verdwijnt, maakt zelf een nieuwe map aan die niemand ziet, en dumpt daar zijn spullekes.

In het andere geval is het gewoon systeembeheer die erachter komt dar er met zijn server gefuckt wordt, en dondert alles weg, meestal nadat hij er zelf alles van gepakt heeft wat hij nodig heeft. (Zou ik ook doen, ik bedoel maar, gratis films…)

In feite is het ook niks anders dan inbreken in een netwerk, en dat mag officieel ook niet maar ja, hou je toch niet tegen.

Flash back dit is maybe een weekje geleden al gepost

hierzo heb je je antwoord
http://www.daves-place.net/axisbbs/Forum10/HTML/000007.html

Hoe je scant voor pubs en als je mer rondkijkt in forum denk ik ook wel hoe je fxped enzo

Toch een beetje aan de Topic houden hé mensen
Voor Adminstra8tor: leuke en leerrijke uitleg, doch niet alle pubs zijn “inbraken” hoor er zijn toch ook Home-pubs of nie?
Grtz

Ik was ook eens aan het downloaden en plotseling : File not available !

1 tip wil je zeker iets binnen hebben doe dit:

Zoek eerst ergens space om naar te sturen

roep een paar maatjes die kunne fxpen zeg dat ze elke 5 files tegelijk doen (5 fxp progs open dus)

zo is elke file in gebruik en kan ie niet gedeled worden, files die bezig zijn aan het downe kan je niet delle omdat die in gebruik zijn

maybe heb je hier iets aan, maybe not maar het werkt

Bedankt, zal direct een paar vrienden opbellen, van de moment dat ik van internet ben.

Bedankt voor de Tip Redneck, dat was iets waar ik nog niet had aan gedacht.
GrtZ