Ik geef een verjaardagsfeetje vogende week!

vbimport

Ik mag volgende week als ik verjaar een verjaardagsfeestje houden.Wie heeft er zin om te komen?Mijn mama kan lekere pannenkoeken en chokolade en keek bakken.
en we kunnen gezelschapspelen spelen en s’avonds naar pokemon kijken.Heeft er iemand zin om te komen?mijn mama zegt dat stoute jongens zoals die jongens die het over Soa hebben niet mogen komen!Sorry maar dat mag echt niet van mijn mama.mail me maar als je wilt komen dan geef ik mijn adres en de datum waneer het feesje begint.

Ik wil wel komen, geef je adres maar even dan.

Ik ben heel braaf en ik vind pokemon ook heeeel leuk.

Maarja als je je adres niet geeft kan ik ook niet komen…

ik wil je mijn adres geven maar naar waar moet ik je mailen?het gaat echt super tof worden !nog mensen die willen komen mijn mama zal je wel mailen zegt ze maar je moet wel een brave jongen zijjn !

post het anders hier ff

Wat is een verjaardagsfeetje ??
Een Fee die jarig is?

Tja typen is ook een kunst…

Volgende week wonsdag om 2 uur in de nieuwpoortstrat 3 in Lier.Iedereen is welkom enkel de mensen, die over soa altijd bezig zijn mogen niet komen van mijn mama.
enkel brave jongens.
PS:breng al je pokemon kaarten mee dat we kunnen ruilen.ik heb veel dubbele van balbazar en charizard en ik zou er graag wat meer hebben van pikachu en raichu!
typp ik al wat beeter?
nog even mijnn gezichtjes oevenen:

Moeten we zwemspullen meenemen of gaan we bowlen ?

neem maar je zwempulen mee want ik heb een reuze Pokemon zwembad gekregen voor men verjaardag.en s’avonds gaan we allen naar pokemon kiojken en pannakoeken eten en keek en chokolade melk eten.
neem zeker uw pokemon kaarten mee als je die hebt

Grappig CD-Freaks is een kleuterklas geworden en er wordt zelfs een verjaardags feestje gegeven lol

Greetings:

IceCOOL

wil jij soms ook komen naar mijn verjaardags feesyje mijn mama gaat lekerre keek en pannenkoeken koken .
maar neem zeker je pokemon kaarten mee dan kunnen we ruilen!en je zwempak ook want we gaan in mijn nieuwe pokemon badje plonsen
het word echt te gek

IK WIL OOK KOMEN!!! :#:#:#:#:#:#

cdfreak@x-stream.nl

IK WIL OOK KOMEN!!! :#:#:#:#:#:#

cdfreak@x-stream.nl

ja jij mag ook komen naar mijn verjaardags feetje maar breng wel uw badpak en de pokemonkaarten mee!dan kunnen we ruilen en mijn mama gaat lekkere pannenkoeken koken.
Volgende week woensdag om 2 uur in de nieuwpoortstrat 3 in Lier
dat word een super kei toff feestje

oeje mijn gezichtjes vergetn:

Ben je niet beter dat je naar General Chat gaat ! Dat is aan het uitroepteken te zien geen vraag maar een bevel.

ik mag enekel een bevel aannemen van mijn mama!

Pokemon= Pokkejong!

Paas je adres maar ff strontzieke teringlul dan kom ik ff langs met een legertje mensen om je dood te knuppelen met een stalem pokemonknuppel, krijgen je pokemonvriendjes ook meteen ff een stalen pokebal tegen hun teringharses want ik wordt egt strontziek van jou en al die andere irritante pokemon figuren dus rot ff snel op of DuKe kan je die gast pleasssse ff bannen…dan krijg je een cdtje van me Divx wou je toch ?

Hey vitamine C,jij bent wel gezond zegt mijn mama,als je braaf bent mag je ook komen,breng dan zeker je pokemonknuppel en je pokemonleger mee,dan kunnen we ruilen,ik heb een pokemonbaseballpet en een pokemonjas!tof he!Nog even mijn kenmerk plaatsen:

PostScriptum:Zijn er nog mensen die willen komen naar mijn reuzepokemonfeest?

PS: ik heb er een zilveren twl 47 voor over als deze persoon gebanned word, deal?