Ik ga weg!

vbimport

Zoals jullie wellicht gemerkt hebben, ben ik de laatste tijd nogal weinig aanwezig geweest op dit board. Ik had het nogal druk met tentamens en presentaties etc etc. Tja... als student heb je daar nogal eens last van he!

Maargoed, zoals ik zei, ik ga weg. Ik ben echter niet de enigste... de forumusers Xian en Carinja houden het ook voor gezien..... want we gaan lekker 2 weken bakken in de Zuid-Franse zon!

En daarna? Dan zijn we weer terug :wink:

(zullen jullie ons missen? :D)

Volgens de statistieken maak je een goede kans gemist te worden :slight_smile:

hehehe

Goede reis en veel plezier, hoopd at jij daar beter weer zult hebben dan hier nu in NL

Originally posted by Dee-ehn
En daarna? Dan zijn we weer terug :wink:

Had je nu dat zinnetje weggelaten, dat zou nog leuk zijn geweest :stuck_out_tongue: Nee, amuseer je daar in het Zuiden.

Originally posted by dansmug

Had je nu dat zinnetje weggelaten, dat zou nog leuk zijn geweest :stuck_out_tongue: Nee, amuseer je daar in
het Zuiden.

Nah, ik heb even mijn sadistische neigingen gelaten voor wat ze zijn :smiley:

het zal is tijd worden :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: J/K heb veel plezier en we zien jullie wel verschijnen :slight_smile:

Naar waar ga je? Spanje, Frankrijk, Italië,…

Als je terugkomt, neem dan ff de zon mee. :stuck_out_tongue:

Originally posted by m-pox
Naar waar ga je? Spanje, Frankrijk, Italië,…

Narbonne plage, Frankrijk…

ik hoop dat je het beter treft dan deze mensen…

Fijne vakantie Dee-Ehn, Xian en Carinja

Narbonne plage, Frankrijk…

Je gaat toch geen twee weken liggen braden op het strand zeker? Der is namelijk veel te veel moois te bezoeken daar :slight_smile:

Originally posted by dansmug

Je gaat toch geen twee weken liggen braden op het strand zeker? Der is namelijk veel te veel moois te bezoeken daar :slight_smile:

Nee, ik niet… ik ben nl niet zo’n strand-type…!

[B]

Nee, ik niet… ik ben nl niet zo’n strand-type…! [/B]

Ah ik ook niet, als er nu iets is waar ik niet tegen kan dan is het non-stop op het strand liggen te bakken.

Veel plezier daar in Frankrijk.

ja ook een gode vakantie toe gewenst Dee-Ehn, Xian en Carinja

Dee-Ehn en omdat jij niet van het strand houd
niet effe stiekem in een cyber cafe kruipen he om hier effe te kijken:bigsmile: :bigsmile: :bigsmile:

IK Ook!! (ff) :bigsmile:

Originally posted by m-pox
Ah ik ook niet, als er nu iets is waar ik niet tegen kan dan is het non-stop op het strand liggen te bakken.

Je moet ook af en toe een keer een hapje eten :slight_smile:

toen ik de titel van de topic zag dacht ik dat je helemaal weg ging, maar je gaat dus alleen maar met vakantie.
nou fijne vakantie dan

Originally posted by flits
toen ik de titel van de topic zag dacht ik dat je helemaal weg ging, maar je gaat dus alleen maar met vakantie.
Ik schrok ook een beetje! :slight_smile: Maar iig prettige vakantie! :smiley:

valt me nog mee dat nog niemand heeft gezegd:

“opgeruimd staat netjes” :wink: :bigsmile: :stuck_out_tongue: