Ik ga met pensioen

vbimport

Beste mensen,

Zoals jullie misschien wel in de gaten hadden ben ik de laatste tijd niet meer op 't forum geweest. Dit had een aantal redenen (Universiteit, Studentenvereniging, promotie tot teamleider en nog een aantal andere zaken). Hierdoor ben ik niet in staat om nog langer als cdfreaks Admin actief te zijn.
Ik heb het altijd met heel veel plezier als admin hier rondgelopen en veel geleerd :slight_smile:
Ik wil nog een aantal mensen bedanken:

Domi, Zise, The Duke en Mp|3 voor het leiden en designen van deze community.

Dee-ehn, Redneck en Da_Taxman voor al hun goede adviezen op verschillende zaken.

Ruffnext_Gangsta voor het altidj leveren van Twilights :slight_smile: en zijn advies.

Mattel007 en Wookie voor alle rare onzin die ze hebben uitgekraamd op Icq :wink:

Ik hoop dat jullie m’n beslissing respecteren en 't ga jullie goed.

Sies
Retired admin.

Voor mijn reactie: zie het admin forum!

Aan iedereen die dit leest (de meesten zullen sies niet kennen): bedank hem maar eventjes, hij heeft in het verleden veeeeeel voor ons gedaan! (vorige generatie!)

Sies, het ga je goed :slight_smile:

He Sies, veel pret op de universiteit en succes met je teamleiderschap! Als je met alles klaar bent kom je hier maar gewoon terug. :slight_smile:

Sies

Bedankt
:smiley:

Please don’t go!

Sies Roelt!

Succes met de verdere dingen die je gaat doen… Ennuh… Je komt vast nog wel is terug!
Cu

Greetz
Mess

To bad, altijd jammer als mensen weggaan!
Maar kom nog es een keer langs! :slight_smile:

eeeeej moat
ga niet te ver weg en kom af en toe hier nog eens eens piepje wagen

wij wensen je veel geluk
en tot nog eens zeker !!!

Sies Sterkte en veel geluk :slight_smile:

shit zeg word wij oud;

altijd jammer dat mensen weggaan. Maar dit is wel ff iets anders sies is/was een vaste waarde hij heeft cdfreaks mee gemaakt tot wat het nu is. Hij is nog 1 van de weinigen hier die er van in het begin bijhoort.
Sies hoop dat je snel weer actief komt meespelen al is het op een andere mannier dan vroeger het is nog steeds goed hier.

Alé, in ieder geval zullen we je missen. Ik hoop alleen dat je op dezelfde mannier verdwijnt als taxie (blijf gewoon hangen).
Het ga je goed we zullen elkaar nog wel tegen komen in de scene.
CA

$ie$ bedankt:cool:

(zoals Dee-Ehn al zei: ik ken je amper)

Veel succes in de toekomst en de een gaat en de ander komt

Ik heb niet zo veel met je te maken gehad Sies maar ik weet dat je veel voor CD Freaks hebt gedaan: onze dank is groot! :smiley: Het ga je goed, en “don’t become a stranger” maar laat af en toe nog eens wat van je horen hier!

Originally posted by sies
Universiteit
Toe maar, een academische carriere, maar Universiteit is een luizenleventje…als ik dat zo bij Tax gezien heb…die heeft 7 jaar geen donder uitgevoerd daar :smiley:

Studentenvereniging
Mjah, zo’n corporaal typetje word je zeker…brallen met een biertje in de hand en dan zeggen dat je aan het netwerken bent…maar ja, als je er maar lol in hebt.

promotie tot teamleider
Kijk, dat is zeker carriere maken. Zo jong en dan al management taken…

Maar serieus, je bent er nog een van de oude stempel, zo’n beetje sinds het begin betrokken bij CD Freaks. Het zijn die dingen in het leven, op een gegeven moment komen je prioriteiten elders te liggen, maar vergeet nooit waar je vandaan komt, deze ervaring en de contacten zullen ook in de toekomst nog waardevol kunnen zijn.

Succes!

ach ja, het leven gaat door he.:slight_smile:
maar je blijft toch nog wel af en toe komen of niet :confused:

Sies
Retired admin.

Ja, ja… dat kenne we!! (bedankt en tot ziens dan maar! :wink: )

veel suc6 dan maar verder.
Jammer dat je weg gaat.

Dat je hier maar net zo vaak mag komen als Da_Taxman :slight_smile:
En tot op IRC :confused:

Djeez nieuwe icons:Z

veel suc6 sies, maar je zult vast nog af en toe eens een kijkje komen nemen hier :slight_smile: