Ik ga ff een weekje weg

vbimport

Dus ff geen posts meer van mij

Lekker wintersporten…

Greetz Nilis

veel plezier op wintersport en probeer geen dingen te breken :slight_smile:
tot over een weekje !

en je schade inhalen daarna

Laten we het een echte studie maken voor onze nilis…

Gewoon zoveel interessante posts neerzetten dat hij een volle dag nodig heeft om de boel door te lezen…

Ik zou willen dat ik de tijd had om een weekje te gaan skiën…dat steent gewoon.

Maar eind maart neem ik hier een weekje pauze van CD Freaks…kijken of ik het volhoud (vrees nu al de ontwenningsverschijnselen :wink: )

hehe, sterkte he tax

ik zal de pilletjese maar klaar houden zeker

hmmmm ja ik zou het ook niet zo makkelijk kunnen

maar ik zou een moord doen voor een weekje weg te gaan

helaas laten de financien dat niet toe…

Originally posted by Dee-ehn
helaas laten de financien dat niet toe…

Financiën is gelukkig niet het probleem, maar de tijd he…
Die scriptie moet nu eenmaal af (heb afgelopen week al teveel tijd verspeeld met dit forum :wink: )

Zo…
net back van de ski vakantie!
het was SUPER TOF!!! :slight_smile:

Originally posted by Da_Taxman
…heb afgelopen week al teveel tijd verspeeld met dit forum :wink:

wat verspeeld?! Dat ik dat uit juist jou mond moet horen!! Schaam je diep Tax!
Tijd @ CDfreaks is nooit verspeelde tijd! Hoewel je wel moet zorgen dat je je sociale leven een beetje aan de praat houd! Maar dan nog is het geen verspeelde tijd!
:frowning: (verdrietig hiervan!) :frowning:

hij had het vooor op enkele mensen in’t bijzonder :wink:

Eigenlijk is het ook gewoon een tijdverspilling, maar wel een hele leuke :smiley:

Als CD Freaks er niet was geweest was ik waarschijnlijk al afgestudeerd of misschien wel een uitgebreid sociaal leven gehad buiten internet…maar ja, het bevalt me hier wel en ben niet meer zo makkelijk weg te krijgen.

Soms maken mensen het je hier wel erg moeilijk om vriendelijk en behulpzaam te blijven (ik hoef denk ik geen namen te noemen :stuck_out_tongue: )

Ik kijk toch nu al op tegen die eerste week van april dat ik effe ga pauzeren hiero…een week zonder internet dat moet vreselijk zijn…hoe gaan mensen daar mee om, bestaat daar een speciale cursus voor of therapie? Vertel me alsjeblieft hoe ik me hierop kan voorbereiden… :wink:

Maar ja, ik zal het vast wel overleven, duurt nog wel een maandje voor het zover is…

ps 1500e post alweer…creepy :rolleyes:

idd, ik denk wel weet wie er mee bedoelt wordt :wink:

en ja, cdfreaks is een aangenaam tijdverdrijf, wat heb ik dat gemist.

ik besefte pas toen het forum wegviel wat een vrije tijd ik over hield :wink: maarja, de boog kan niet altijd gespannen zijn
dus van tijd tot tijd moet je’s ff relaxen.

BTW wie zegt er dat internet niet sociaal is ?

je hebt contact met de mensen, je kan ze eventueel zien via een webcam ofzo, weet ik veel;)

maar ja tax, 'k zou zeggen geniet er die week maar ff van, en zie dat we je niet in een afkickcentrum moeten komen halen he :wink: