Ik doe dit niet graag

vbimport

maar het lijkt te gaan moeten
er lopen hier de afgelopen dagen zo'n stel kleuters op het forum rond dat ik er - en ik denk velen met mij - errug ziek van word

de eerste slachtoffers:

smoothball: postings op -1000
tnt_neo: postings op -1000
sperminator: postings op -250

ALS IEMAND ANDERS OOK WIL MOET IE HET MAAR ZEGGEN JA!

van nu af aan geen kut postings meer
die hele postings weergave ga ik eruit slopen
ik update het bord ook wel tot de laatste versie dan moet je een minuut wachten tot je weer kunt posten (spam protectie)

ook geen kut vragen over admin/mod worden...
er zijn enkele jongens goed bezig die die positie wel verdienen, maar al die kleuters die erom vragen zullen het nooit krijgen...
wie dat zijn doet er niet toe...

zo...
theduke has spoken

he duke maak je niet zo kwaad ze leren het wel,het begon hier te gelijken op een soort plopkrant he jongens poppenkast is gedaan.wordt volwassen zoniet ga elders spelen.
greetz.

en hierbij is de daad bij het woord gevoegd
posts countertje weg
nieuwste versie ubb installed met flood protectie

hopen dat alles nu weer rustig en vredig zijn gang kan gaan

ff rust in de tent

Zo hoort het, wie niet horen wil, moet de gevolgen er maar van dragen. Jullie waren gewaarschuwd

[This message has been edited by Mattel007 (edited 03 April 2000).]

Ik zal je vertellen wie de echte kleuters zijn.
Degene die andere voor kleuters uitmaken!
trouwens , internetten doe je toch voor je lol.

Wat kan jou nou schelen waar de topics over gaan?

Ps. Niemand zit te springen om ADM/MOD te worden hier!

CDFREAKS, de naam spreekt toch voor zich of niet, en het speelt wel een rol over wat er hier gepost wordt, en als je bullshit wil verkondigen, dan raden we je sterkste aan, om die ergens anders te verkondigen, want we krijgen er genoeg van!!!

Ach man!
Loop toch niet slap te ouwehoeren!
Degene die aan spelen toe zijn zijn jullie.

Dutch forum —> say anything you want in Dutch!

En dan heel intressant te gaan doen met
-1000 , -250 <------- Wie zijn nou hier de kleuters?

Alsof het boeit of je nu een member bent of niet.
Het gaat erom dat je het een beetje leuk
houdt.

Wat mij betreft verneuken jullie hier het sfeer!

Stelletje $%$%$%$$%$%#@##!#

Groot gelijk gabhead

Wat mij betreft mag dit topic op slot…het is nu duidelijk.
Persoonlijk kom ik hier voor de info en vind ik dat “kleuter gedoe” niet echt erg…beetje fun kan af en toe ook wel.
Had liever gezien dat de desbetreffende mensen persoonlijk afgerekent waren…wel laten leven graag…bedoel dus niet zulke harde maatregelen op dit forum zetten.
Er zullen altijd mensen zijn en komen die de regels aan hun laars lappen…dat die er dan subtiel en persoonlijk “bestraft” worden zou beter zijn.
Hoop wel dat dit een forum blijft waar iedereen graag blijft komen…

Hee Gabhead…
Je hebt het wel tegen de makers van deze site…Niet tegen je buurjongen of zo.
Toon eens wat respect.
Deze site is bedoeld voor info en niet voor geouwehoer, Ok een beetje geouwehoer is natuurlijk nodig, maar de hoeveelheid onzin die hier de laatste tijd gepost wordt, is niet meer normaal.
Zoals ik al zei is de hoofdzaak hier nuttige info en niet onzin…ga die onzin toch ergens anders posten man.
En er zijn hier echt wel mensen die Administrater / Moderater willen worden. En ik ben daar ook een van. Ik ben erg geintereseerd in webdesingn, programmeren, en dat soort dingen (die hier wel nuttig zijn) en ik zou hier graag meer over te weten willen komen …
Ik geef mijn complimenten aan de makers en onderhouders(Mods en Adms dus) van deze site, want op dit geouwehoer na (waar jullie overigens niets aan kunnen doen) , is dit DE SITE die ik dagelijks bezoek voor goede info…

P.S. Als iemand mij wilt helpen met info over programmeren en webdesign…graag

Het zou nog niet eens zo erg zijn als er af en toe wat onzin in staat, maar de laatste tijd zijn er vooral in de Dutch forum nog maar weinig serieuze topics te vinden. Ik heb er zelf aan gedacht hier niet meer te komen aangezien ik toch geen serieus antwoord meer op mijn vragen zou krijgen. En ik denk dat dit bij meer mensen zo is. Zoals al gezegd is dit een CD-Freaks forum en hoort dus over cd’s te gaan. Freaks die andere freaks of beginners helpen, als dit niet meer gebeurt of kan, dan heeft deze site geen nut meer.

Ik hoop dat door deze actie het weer wat rustiger wordt en het oude, naar mijn idee vrij hoge niveau, weer bereikt kan worden en we met z’n allen elkaar weer kunnen helpen.

Djewst

Voor serieuze zaken ga ik wel ergens anders naar toe!

lastigebart------>BOEIEN!!!
Open een nieuwe topic als je wil slijmen!

ZEER WIJS BESLUIT!

Houdt het eindeloze slappe geouwehoer op dit forum eindelijk eens op met inderdaad allerlei onzinnige postings die kant noch wal raken en die totaal nergens over gaan. In ieder geval niet over datgene waar dit forum voor is bedoeld.

Regel moet zijn dat eenieder die dit forum MISBRUIKT voor onzinnige zaken er direct afgesmeten (afgepleurd zeggen we in Rotterdam en omstreken) moet worden. Het enige probleem is dan wel dat men onder een andere “NICK” name zich kan aanmelden, waarna het gezeik weer van voren af aan kan beginnen.

Je kunt best wel wat meer respect hebben voor de makers van deze site hoor…
En als je vind dat ik slijm…Ik vind gewoon dat de amdinistrators echt een goede site gemaakt hebben , hier ben ik gewoon jaloers op…Ik zou willen dat ik dit voor mekaar kon krijgen.
Wat ik hier zeg klinkt misschien als slijmen, maar ik heb gewoon respect voor mensen die iets beter kunnen en doen dan ik kan.

nou een gooie aktie vind ik…
was het ook een beetje zat al die lame postings.

keep up the good work Duke en anderen.

vele vinden dit gezeur en geouwehoer en slijmen enz.tenslotte wat men hier vindt vindt men nergens anders the real stuff.lots of input,dus wie wil schelden ga naar de voetbal ga hooligan spelen en werk daar je frustraties weg.
jullie zijn de ondergang van dit alles ,en maken zich boos als jullie met de neus op de feiten gedrukt worden.
er zijn ook nog geintereseerde cd techneuten
maar misschien was dit nog niet duidelijk

Ik zeg niet dat ik geen respect voor die mensen heb.
Integendeel.
Alleen begrijp ik niet waar ze zich druk om maken.

Lastigebart—> Volgens mij kun jij niks beter dan wie dan ook!
BadToBone -----> Je bent een kleuter.
Je zat gister ook te replyen op mijn lame topic.
Duke—> Moet ik soms de bloemen persoonlijk laten bezorgen!

Zijn we nu uitgepraat?

hehe, eindelijk dat “aantal posts” eruit gezwierd. Was dat al een hele tijd moe. Uit “ervaring” weet ik dat zo’n “number of posts” de sfeer op een board naar de haaien helpt.
Ik hoop dat deze site dus weer de eerste wordt, waar ik heen surf (wat de laatste tijd zeker niet het geval was)

Ik geef de duke gelijk, er wordt hier wat teveel geouwehoert.
Maar kunnen we hier aub over ophouden en verder gaan zoals het altijd was?
Die irritante toptics zijn we nu toch kwijt, want niet iedereen probeert nu member te worden!

AMEN, brother Duke !