Ik ben zo gelukkig!

vbimport

Al (voor mijn gevoel) maanden leurt iedereen met Windows XP. “Welke versie heb jij, welke heb ik?” Heel vervelend als je zelf WinXP maar niet kan vinden :frowning: . Met Kazaa toch wel wat gevonden, maar altijd crashte mijn systeem (WinME=drama :().

En nu, na jaren zwoegen, heb ik WIndows XP Build 2600 Corp. no activation.iso (488 MB (512.342.016 bytes)) binnen gehaald met Morpeus! :smiley: Fijn de corpfiles toegepast en gebrand!

Installeren duurt wel aardig lang vinnik, maar okee. Enne… Headless, jij hebt toch ook MXstream ADSL? Nou hij doet het iig (anders postte ik dit niet). Ik moest wel ff kloten met de instellingen, maar het resultaat is er wel naar!

Ik weet het, deze thread boeit voor geen meter, “Laat maar lullen die Azrael!”. Maakt mij niet uit.

Het zit zo: Ik ben zo gelukkig!

(Nou gauw een image maken en I’m ready to go!)

Ik ben ook zeer gelukkig. Weliswaar in iets mindere maten met WinXP als jij. Maar verder ben ik zeer gelukkig.:slight_smile:

Windows XP zal me nooit gelukkig maken. Maarja dat boeit ook niet want ik ben al gelukkig ;).

Iig fijn voor je dat je je zo lekker voelt. Je bent het zonnetje in hueeuhh op het forum :slight_smile:

klopt dit dat microsoft bepaald wat je al dan niet mag installeren ?

Originally posted by jimzoe
klopt dit dat microsoft bepaald wat je al dan niet mag installeren ?

Nee ze raden alleen wel aan om sommige dingen niet te installeren omdat die nog niet een of ander certificaat hebben van Microsoft.

Je kunt het dus wel zo installeren als JIJ dat wilt.

Voorlopig heb ik het volgende probleemloos geinstalleerd:

CloneCD 3061
Nero 5535
MS Office XP Pro
Norton System Works 2002
DivX 4 codec
Morpheus
Powerquest Partition Magic 7
Logitech Mouseware

Gaat al best aardig dus.
Alleen mijn iTouch software voor mijn Logitech toetsenbord gaf tot nu toe trubbels (ging nie).

Originally posted by Dee-ehn
Windows XP zal me nooit gelukkig maken. Maarja dat boeit ook niet want ik ben al gelukkig ;).

Ik vond het gewoon naar dat ik alleen achterbleef boehoehoe! :stuck_out_tongue: Maar die tijd is NU voorbij!

BTW
Lekker trouwens dat die E-mail notification het weer doet!

winxp is lekkur stabiel
alleen cdrwin doet het hiero nie, ligt dat aan mij of…?
meeste werkt verder wel geloof ik :slight_smile:
flashfxp en IRC iig :slight_smile:
wat mot ik nog meer? :wink:

winXP is de beste windows tot nu toe vindt ik teminste.

Originally posted by whatever
Wordt dat XP al verkocht dan?

Ik was ook gelukkig toen ik windows Xp aan het draaien had, maar ik was nog gelukkiger toen ie er weer vanaf was en ik weer in windows 2000 zat…

Originally posted by whatever

WINDOWS 2000 RULEZZZZZZZZZ!!! :stuck_out_tongue:

Ja maar ja maar ja maar… ik had nooit Windows 2000! Het laatste was WinMe, dus is het best gerechtvaardigd als ik een vreugde kreetje slaak. :slight_smile:

Originally posted by Brinta
Wordt dat XP al verkocht dan?

Nee, Windows XP wordt over 7 weken pas verkocht. Maar het waren natuurlijk geen CDfreakers hier als ze dit soort (belangrijke) software niet al maanden van tevoren (op een ietwat minder legale wijze) hadden:)

Originally posted by Azrael
[B]Al (voor mijn gevoel) maanden leurt iedereen met Windows XP. “Welke versie heb jij, welke heb ik?” Heel vervelend als je zelf WinXP maar niet kan vinden :frowning: . Met Kazaa toch wel wat gevonden, maar altijd crashte mijn systeem (WinME=drama :().

En nu, na jaren zwoegen, heb ik WIndows XP Build 2600 Corp. no activation.iso (488 MB (512.342.016 bytes)) binnen gehaald met Morpeus! :smiley: Fijn de corpfiles toegepast en gebrand!

Installeren duurt wel aardig lang vinnik, maar okee. Enne… Headless, jij hebt toch ook MXstream ADSL? Nou hij doet het iig (anders postte ik dit niet). Ik moest wel ff kloten met de instellingen, maar het resultaat is er wel naar!

Ik weet het, deze thread boeit voor geen meter, “Laat maar lullen die Azrael!”. Maakt mij niet uit.

Het zit zo: Ik ben zo gelukkig!

(Nou gauw een image maken en I’m ready to go!) [/B]

Ik heb via eDonkey2000 hem nu ook (en niet corrupt) binnengehaald, geïnstaleerd, en OOHHHH YAAA. Hij werkt.

Nu ben ik (1GB downloaden later) ook gelukkig.

He, m’n vorige reply was m’n 123ste.

De kathedraal in Antwerpen (ik woon daar dus ook) is precies even hoog (in meter welteverstaan).

Zeg nu niet dat je niets bijleerd op dit forum. :wink: :stuck_out_tongue:

Kijk eens aan! Wat een info zo in ene keer!
Voor de vorm zou ik eigenlijk ook een weetje moeten posten,
dus bij deze…

Mijn vorige reply was OOK mijn 123ste!!! En dat is precies het aantal meters van de Kathedraal in Antwerpen, waar ik niet woon BTW. Waar ik woon is de Euromast en die is 185 meter hoog: nog effe 61 replies en ik ben ook stoer! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Azrael
[B]Kijk eens aan! Wat een info zo in ene keer!
Voor de vorm zou ik eigenlijk ook een weetje moeten posten,
dus bij deze…

Mijn vorige reply was OOK mijn 123ste!!! En dat is precies het aantal meters van de Kathedraal in Antwerpen, waar ik niet woon BTW. Waar ik woon is de Euromast en die is 185 meter hoog: nog effe 61 replies en ik ben ook stoer! :stuck_out_tongue: [/B]

join the stadsgidsen club :stuck_out_tongue:

Ik heb maar 2 problemen met XP nl:

hij aanvaard geen logitech software om mijn optical cordless muis te installeren (hij werkt wel maar met minder opties)

en hij aanvaard geen detonator drivers voor mijn geforce² GTS 64 zodat ik mijn tv-out niet kan gebruiken.

voor de rest werkt alles perfect, pinnacle tv-kaart, creative dxr³ kaart, adaptec scsi kaart, internet delen met 3 computers (met voorlopig W98SE op)

hij installeerde zelfs automatisch mijn UPS.

Tot nu toe ben ik er zeer tevreden over

Dat met die muis heb ik ook… Effe wachten op drivers dan maar. (Ik heb Win2000 drivers geprobeerd, werkte niet)