Ik ben nu toets exel aan het maken

vbimport

Iemand goede sites erover ?

Vraag 1.

Bereken in C7:C13 het aantal overuren.
Gebruik de ALS-Funcite en een asolute cel verwijzing naar B3.

iemand tips ?

Je wilt in B3 de uitkomst van die uren zien?!

Als ik je nu wil helpen dan ben ik zeker al te laat he?

Maar ik snap ook weinig van excel dus ik kan je ook niet helpen

Sorry :o

yeah sorry, moa ik zat op school en kon der nu ni helpen, anders had ik (t wel gedaan ze

He whatever: Zijn ze bij jullie op school ook al zo lomp aan je zo’n toest te laten maken aan pc’s die op het netwerk hangen en dus i’net verbinding hebben???
Bij mij vorig jaar ook al.

Was wel lachen, ook tenetamen excel >> normaal gebruik je alleen de muis zo ongeveer, maar in dat lokaal waar wij zaten hoorde je hele tijd van dat geratel op die toetsenborden. >> Iedereen was naar elkaar aan het mailen. En wij hadden met 6 man de MSN messenger erop gezet, en konden zo communiceren :slight_smile:

En als dat nog niet genoeg was, iemand die het wel snapte zou de uitwerking doormailen!!! Dus dan nog effe de kleur van een histogram veranderen en klaar was ik!!!

Misschien iets voor jou bij een volgend tentamen… :wink:

hehe, dj rolo bewijst dus weereens dat hij in teamverband kan werken :smiley:

Ik had over 3 weken examen over c++ gehad (zie ook mijn topic hierover).
Ik kende daar ook niet teveel van.(slechte docent)
Ik dacht dat die zo stom ging zijn om het netwerk NIET uit te zetten. Maar ik had pech.
Wat we toen gedaan hadden was de oplossing van het examen gewoon gekopieerd en geplak in kladblok en dit op diskette gezet en gewoon aan elkaar door gegeven.

:):):):):):slight_smile:

(Zo moeilijk is excel toch niet. Ik heb daar mijn werkje van statestiek op moeten maken. Ik vind dat toch toen vrij simpel. Ik had dat eens voor ene keer ZELF gemaakt zonder teamverband of bedrog :):):slight_smile: )

Ja behoorlijk achterlijk een klas een toets laten maken op pc die aan internet hangen. Maar ja beter toch :).

Ik heb hem wel goed gemaakt denk ik…