Ik ben nu een member ---> boeien!

vbimport

Hoe wordt je een administrator?

Cu

Ik ga nu zuipen(ik moet toch wat vieren)!

Door anderen goed en ahum deskundig te helpen, veel online zijn.

Aardig tegen the duke zijn en zeggen dat je bij domin8ter in de klas hebt gezeten en dat Zise je neef is.

Hoezo?
tijd over?
klaar met kleuterschool? [niet te letterlijk opvatten]

kan je geen baan vinden?

grtz,

hoezo?
zuip jij dan nooit?

ben je zo een computernerd die niet eens buiten komt?
ook niet te letterlijk opvatten!

Cu

vooral aardig zijn tegen duke

Zo weet ik dat ook weer maar dat deed ik al andere helpen dus dat heeft geen zin en zeggen dat jij in me klas hebt gezeten geloven ze toch niet maar ja !!>?

hmmm het heeft bij mij wel 6 maanden geduurd voordat ik 100 posts had geloof ik, maar ja ik reageer niet op alles dat zal mijn fout wel zijn.
ga kijken of ik boven de 200 posts kan komen in 1 dag “NOT”.

BaDtObONE

adminstrator wordt je als je TheDuke bedreigd met een Nuke Launcher(half-life wapen) om zijn password te overhandigen

of je chanteren de Duke
en Je zegt dat je weet waar die woont hoe die er uit ziet en je bent Administrator of Moderator

[This message has been edited by Vinculum (edited 02 April 2000).]

aardig zijn wie aardig is op een site , kan in de realiteit een gespleten persoonlijkheid hebben het ene goed het andere slecht.veel online ok en mensen helpen kan op verschillende manieren.daarom niet hier men kan ook prive verkondigen wat hier naar voor gebracht wordt dit geeft tenslotte ook een positieve invloed op de site.
men verkondige het verder

okeej, ff proberen
Hee Duke, goeie vriend!
Ben ik nu al administrator?

Ik vind dat de meesten hier homo’s zijn. Den duke is ne man met karakter, die houd tenminste vol totdat hij administrator wordt.

Aagt er de vliegen af !

Voordat ge commentaar geeft op mijn Houd van mijn vorige message, houd moest met een t dus houdt

Aagt er de vliegen af !

Begin een eigen cdfreaks en je bent gelijk administrator van je eigen site.

okee
geen commentaar op houdt
maar wat betekend:

ge
ne

Greetz…

waarom wil iedereen administrator zijn?

is het dan zo super om wat meer te mogen?

NOT

jawel, dat is gewoon het gevoel
Kijk! Ik ben administrator op CDfreaks!

er zijn 3 admins bijgekomen naast de gebruikelijke cdfreaks members en dat zijn ruff_next gansta
mattel007
en sies

en op het moment geloof ik niet dat we behoefte hebben aan meer, dus de kans dat je admin wordt (of alleen maar moderator) is klein…

misschien een stomme vraag maar wat is het verschil tussen een adm. en een moderator???

greetz

admin kan alles (verwijderen, verplaatsen, closen, instellingen e.d., bannen, etc…)in elk forum
een moderator kan alleen dingen doen in het forum waar hij moderator is

Ff opnieuw openen,

duke mijn naam wel even goed spellen he:

RUFF-NEXT_Gangsta.

ok thnx.

closen