Ik ben gehacked?

vbimport

iemand heeft op mijn pc internet pagina’s opgeroepen die ik niet heb bezocht. :confused: :mad:

En er was niemand die aan mijn pc kon komen omdat er niemand thuis was.

Ik had mijn pc aan laten staan in outlook en daarna weggegaan verder niets. Ja alleen de openingspagina van het CDFreaks forum.

oplossing om niet meer gehacked te worden?

Ik heb een firewall geprobeerd een maand of wat geleden maar die was zo sloom dus die heb ik er vanaf gegooid. ( stom? )

Norton firewall 2001.

volgens mij in Dutch General Chat een topic over geweest, of hier…
zoek en gij zult vinden :wink:

AtGuard + BlackIce

werkt prima hier

idd da daxman
was ne topic gepost door mij

mijne goude raad
downlaod ne firewall
ik heb www.zonealarm.com

en downlaod op www.download.com
ne cleaner voor
trojans
dat wordt niet door ne firewal gesinstalleerd
voor verdere informatie
wendt je tot
het forum general chat

staat ne topic ook over hacken
posted by me

Dat werkt perfect!

Originally posted by LoveByte
Norton firewall 2001.

Die laat zelfs dooie mussen nog gewoon door!!!

Zonealarm is wel aardig, maar probleem is dat de gemiddelde pc gebruiker een trojan server die “WindowsUpdate” genaamd is gewoon doorlaat :frowning:

De oplossing van Tax is de beste die ik weet, hoe kan het ook anders he. :wink:

Lockdown is als firewall klote vind ik (maar is al meer dan jaar geleden dat ik het gebruikte), wel leuk als je je aanvaller wilt achterhalen.

En je zegt : "Ik heb een firewall geprobeerd een maand of wat geleden maar die was zo sloom dus die heb ik er vanaf gegooid. ( stom? ) " Ja stom!!! een firewall is als het een goede is niet sloom, alleen bij verbinding maken moet ie effe op gang komen :wink:

blackice… :slight_smile:

iemand een link?

doe maar via private message, mag toch anders niet? of is dat alleen maar met serials?

Link mag wel:
http://www.sling.to/fosi/ (gevonden met searrch funtie)

echt humor…hacken om via de pc alleen internetpagina’s op te roepen…dan hoop ik tenminste dat de pagina’s die opgeroepen werden weer activex of andere macro’s bevatte want anders ben je gehacked door een knulletje die niet goed wist wat die met de access moest doen…
grtz

It Was’t Me !!