Ik ben betrapt met SoA!

vbimport

Ja het was om onozel van te worden
men 5000 frank weg !!!
ik had de vorige maand 3500 frank (april)
en in mei dus 5000frank en ik ben den 3 mei betrapt.Ga ik de check dan nog van april ontvangen?En hoe hebben die mij kunnen betrappen ik heb maar 20 man on line gezet?
maar ik had wel weer problemen met dienen SoA!!!Hij zij dus als ik ongeveer 15 had ingevult en op Emulate had gezet zei hij op den 16 (kan ook 17 zijn) zei de SoA een error:Run - time error '12017'
Application - defined or object - defined error
Of als een referral al 8 uur aanstaat staat hij in de SoA kolom (uren) soms op 5 min dus hij is blijven steken en de tijd was voor niets of als ik een paswoord invoeg dat zeker goed is zegt hij Wrong invalid Pasword en ik probeer 5 keer en het is echt het goede paswoord!!!!wat moet ik doen
ik heb men PC al ge formatteerd en de versie 1.4 ook al getest en zelfde probs!

dus ik heb dan wel 20 man 3 keer achter elkaar aan en af gezet snap je
dat viel misschien op?
dus dienen SoA heeft het dik verknoeit voor mij.Ik hoop dat hij bij jullie beter werkt
kan ik soms die mannen die SoA maken ne keer mailen?weet iemand hun adres? ik weet wel de web site zijn hoor.Kan ik mij nu terug inschrijven?of gaan ze dat zien
ik voel me er echt niet goed van

hahaha toch leuk geprobt toch

Ja, dat komt d’r van hè?

Ik ben (nog) niet begonnen aan SoA, want op mijn werk doe ik het nog eerlijk. Ik heb nu 40 piek, allemaal door echt gebruik te maken van de banner. Thuis ga ik SoA proberen, maar dan wel onder de naam van mijn broer, of zus

Zie wel of dat werkt… en anders maar niet. Weet iemand of het kwaad kan als ik mijn echte account van mijn werk gebruik als ref voor de fake account van thuis. Als ik dan betrapt wordt, wordt dan de ref (en dus mijn echte eerlijke account) ook gestraft?

Wordt je IP niet gelogged ofzo… 15x het zelfde IP valt een beetje op niet?

dit doe ik:

Surf legaal met bar met hoofdaccount

Zoek vriend met kabel ook zet SOA erop, maak vele accounts aan met jouw ref, laat ze bij hem surfen

betrappen ze 1 ID uit je ganse ref lijst dan word ie natuurlijk eruit gedaan maar dan heb jij toch nog mooi je legaal geld

GVD mijn account is ook gesloten ! ik kom er gewoon niet meer in. ik had dat SoA net een dag, heb er een beetje mee gespeeld en een paar uur later kon in gewoon niet meer in me account komen !
Maar je kunt je gewoon weer opnieuw aanmelden op de zelfde naam en adres.

Sorry jongens zal wel een stomme vraag zijn maar wat is soa?

Sisterhood of Angels

kan je multiple accounts laden tegelijk enzo

En wat ben je daarmee ?

Tja wat kan je ermee doen?
veeeeeeeeeeeeeeeeeel!!!
je moest eens weten
een maat van mij krijgt dan elke maand een check van ongeveer 200 duizend frank binnen
dus 11 000 FL
da is nie niets en die kerel mùoet bijna niets doen!

Dacht toch echt dat soa stond voor sexueel overdraagbare aandoeningen.
Als we daar hier nu ook al aandacht aan gaan besteden…!!!

Hmm, ik heb zo’n gevoel dat hier gratis geld te halen valt…
Kan iemand soms wat links ofzo posten? Ik heb ook geen flauw idee wat SoA is (behalve dan Sexueel overdraagbare Aandoening )

http://users.pandora.be/tr/pts

Offer of the month lezen en ge zult zien

en die url op index.html zijn van verschillende zo een dingen, en als ge der bij zijt (mijne ref plz) dan stuur ik al het gerief wel zoda ge nie met klote banners ed zit

maar gewoon met leuk tray icoontje

en $$$$ stromen binnen