Ik ben bereid mijn werkgever voor veel geld te verklikken

vbimport

55 jaar geleden noemde men dat nog NSB'ers...

ik zou mijn werkgever of wie dan ook nooit verraden, al is het alleen maar omdat ik zelf geen legale ( ) software bezit...

" ik ben bereid mijn werkgever voor veel geld te verklikken. "

Dit was de vraagstelling.

ik zag net pas het nieuws op tv van vanavond.
het word verdomd toch steeds gekker.

Werkgever??? Echt niet, als ze er achter komen, ben je je baan kwijt. Doe dan een school ofzo, elke school heeft wel illegale software… Zelfs de mijne (gnagnagna)

Helemaal mee eens Gamefreak !!

Laat de BSA lekker zelf uitvinden waar ze moeten controleren.
Volgens mij moet dat echt niet zo moeilijk zijn, gewoon de gouden gids erbij en bij de A beginnen en dan heb je snel genoeg beet.

Als ze daar zoveel geld voor over hebben, wil ik ze die eerste pagina wel voorlezen, maar verder dan dat ga ik toch niet.

Mudman

Ik heb alleen maar legale programma’s !!

ze staan alleen op backup CD’s

Stel je voor: je geeft jouw bedrijf/school of wat dan ook aan waar illegaal software wordt gebruikt, komen ze ook een keer bij jou langs…

jaja allemaal leuk en aardig

ten eerste vindt ik dit het meest misselijke idee tot nu toe en ten tweede houden ze je ook nog voor de gek met hun beloning van 20.000 piek
want het was maximaal 20.000 piek dus als je dat wilt krijgen moet je waarschijnlijk wel gaan vertellen dat je bedrijf de boel voor enkele miljoenen oplicht ofzow…
eikels…

Ik zou dus nooit mijn werkgever of wie dan ook aangeven, ik zelf heb er geen last van als ze illegale software gebruiken, en doen ze dat niet, dan kost ze dat een hoop geld, dus minder winst, dus bezuinigen, dus minder loonsverhoging !

CSC, doen ze ook

ergens gelezen artikel waar BSA mens sprak en die zei van , de verklikkers controlren we ook zodra we zn adres hebben want 99.99% heeft die ook copies

Big brother is watching you.

Als je wie dan ook zou aangeven kun je toch zelf ook niemand meer vertrouwen

This sucks

lamers, wie gaat nou meewerken aan zo`n debiele nazi aktie…

Razzia ist zuruck!
Aufmachen!

HEIL BSA??? Ik dacht het niet he!!

Maareuhhhh als dat stelletje leuters het geld wat ze gebruiken voor al dat soort idiote dingen eens aan de softwareproducenten gaven, dan maakten die meer winst, hadden ze ook nix meer te zeiken en was iedereen van dat aso gestress af.
Sounds fair huh?

Greeeeeeeeeetzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz