Ik begrijp het niet meer

vbimport

Nu is de thread weer gesloten van Wie Wil mij Afzeiken
Er staat ook niet bij wie het gedaan heeft.

Ik denk dat Theodor op zijn werk bezig is.

Hij is toch al boos op mij

Originally posted by Sandra Bullock
Ik begrijp het niet meer

Ik wel :frowning:

Originally posted by Thijs
[B]

Ik wel :frowning: [/B]

En ikke ook.

ff waarom ik hier vanmiddag was:

ik was NIET aan het spijbelen, maar ik ben gewoon al 2 dagen strontziek. Fikse griep te pakken. Komt door die regen van dinsdag, ik was kletsnat geworden heen en terug op de fiets en op school stond schandalig genoeg de verwarming uit. Ga me a.u.b. geen beterschap wensen, want dan komt die wens dalijk nog uit ook. Net als die thread over dat warme weer. De wens van sommigen voor slecht weer is nog uitgekomen ook:(En ik wil morgen niet naar school:).

!Edit!: MWUHAHAH! 300e post!

Zoals ik zie zit je in iedere thread waar je replied telkens weer terug komt op een onderwerp waar eigenlijk volgens mij niemand in geintresseerd meer is. Dit lijd denk ik voort bij sommige mensen toch wel voort tot een ergenis.

Zelf de tread waar je met het onderwerp begonnen bent is gesloten omdat het gewoonop niks uitloopt en in feite ben je nu telkens andere threads aan het vervuilen met jouw ergenissen terwijl de thread een heel ander onderwerp is. Dit is trouwens een soort crossposting( zie 2C http://www.wijsbek.com/cdfreaks/regels.html ) en zou je dus simpel kunnen zeggen dat ze hemal meteenkunnen sluiten.

Oftewel hetgeen wat korter samengevat is, is dat je beter een ander onderwerp kan verzinnen dan en niet iedere andere thread gaat vervuilen en dit beter kan laten rusten zoals het nu is want niemand staat denk ik nu nog te wachten op meer van die onzin.

Theodor kan niet andermans threads sluiten…
Alleen moderators en Admins kunnen andermans threads sluiten, naast degene die de thread gestart is (waarom dat is me een raadsel, dat moet snel geblokkeerd worden)

Verder vind ik het bijzonder triest dat je überhaupt die ene poll gestart bent en dan nu deze thread.

Als je door zoveel mensen met ongenoegen benaderd wordt, of zelfs afgezeken wordt, dan moet er toch iets gaan draaien in dat hoofdje van je (hoe geschud het ook geweest moge zijn tijdens een val die al dan niet heeft plaatsgevonden).

In plaats van het zielig doen als een thread gesloten wordt (waar over het algemeen een reden voor is), neem dan contact op met een admin in plaats van dit publiekelijk op het forum ter sprake te brengen, daarmee zet je meer jezelf te kijk dan een ander.

Ik vind het allemaal maar erg kinderlijk gedrag dat ik zelfs van mijn kleine neefje van 10 niet eens verwacht, maar hier kan het blijkbaar wel, van iemand die 16 is en er volgens eigen zeggen (de foto’s) uitziet als een 25-jarige.

Jij begrijpt wel meer niet, als een admin vind dat hij een thread moet sluiten doet hij dat. Hij mag commentaar geven, let vooral op het woord mag.

Ik heb jouw vorige thread niet gesloten, maar dat doe ik bij deze wel. En het moge duidelijk zijn: stop whining