Ik begin me toch eens af te vragen

vbimport

Er zijn al heel wat mensen hier in dit Nederlandse forum geweest. Natuurlijk, zul je zeggen, maar er zijn er een aantal bij geweest die wel heel niuwsgierig waren naar wat wij CD Freaks eigenlijk zoal in het gebruik hebben… (Zie fig. 1a)

Ik geef hier even een klein voorbeeld van een search die ik aan de hand van dit onderzoek heb gedaan, en kwam op het volgende verbluffende resultaat.

fig. 1a

Ik bedoel maar, ik zou nu bijvoorbeeld van een bepaald aantal mensen hun complete systeem kunnen opzoeken, en deze gegevens door kunnen spelen naar een onderzoeks-bureau voor weet ik wat voor (meestal marketing) doeleinden.

Nu kun je zeggen, “Hoezo achterdochtig???” maar hey, je kunt niet voorzichtig genoeg zijn naar mijn mening.

Dat moest ik ff kwijt.

Ach, laat ze maar
Het is wel grappig die vragen, en als je niet wilt antwoorden reageer je of niet, of je verzint gewoon iets…

Niemand weet zeker of hetgeen hier geantwoord ook de waarheid is…

Da_Taxman

Da’s waar, maar toch, vond het opvallend… Eerst ons eten, daarna de systemen, nu weer de printers, cdroms, harde schijven, zelfs onze gsm’s. Dan heb ik toch wel zo’n beetje het belangrijkste opgenoemd, dacht ik zo.

Vriendin zou nog komen, maar heb ik nog niet gezien

Da_Taxman

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Da_Taxman:
[b]Vriendin zou nog komen, maar heb ik nog niet gezien

Da_Taxman[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

zo en nou weten ze dat ook nog

die was open voor meerdere interpretaties geloof ik.

Maar je bent weer lekker scherp Portje*…

Da_Taxman

zolang die vragen in general chat staan heb ik er geen probs mee