Iets mis met ICQ-sms?

vbimport

het valt mij op dat het sturen van sms’jes via ICQ steeds moeizamer verloopt (om over MTNSMS nog maar te zwijgen)

vaak kan ik er (via ICQ) 1 succesvol versturen en is het daarna huilen met de pet op…soms lijkt hij te blijven hangen bij het verzenden, maar komt hij (getuige het v-tje) toch aan.

hebben jullie deze problemen ook? does anyone know what’s wrong?

en hebben jullie goede alternatieven voor ICQ/MTNSMS, en dan heb ik het over alternatieven waar je ook kunt zien of het bericht daadwerkelijk is aangekomen

thnkz

ONE

zelf heb ik dit probleem niet, hoewel ik zelden een bericht naar een mobistar(belgische provider) nr kan sturen via icq

ik stuur zéér geregeld en zéér veel
sms’kes via icq
en ik heb ook gemerkt dat er de laatste dagen iets aan hapert
ik hoop echt dat deze problemen opgelost worden

ICQ SMS en Mobistar komt bijna NOOIT aan !

Soms blijven de SMSen van ICQ wat langer hangen eerdat ze door gestuurt worden.
SMS via ICQ naar Orange of Proximus komt altijd aan bij toch !!

nu is ie weer normaal. je kunt ze nu tenminste weer normaal versturen, en ook zonder die reclame. Das wel beter;)

www.freesms.net

ge kunt hier een emailbevestiging vragen, wel nog niet geprobeerd.
Maar de smskes naar proximus en mobistar komen wel telkens binnen de 10 min aan, alle bij mij toch :wink:

grtzz
poorhaas

Ik heb hier zelden problemen mee! Soms is als het druk is, maar meestal gelijk bevestiging en zijn ze ook gelijk aangekomen! Als ik nm een sms met ICQ stuur dan doe ik er ook altijd ff 1 voor de test naar me eigen 06, zodat ik weet wanneer die andere dan aangekomen is!!! :wink:

Met MTNSMS helemaal geen probs!! Gaat prima!! Komt altijd aan!!! :stuck_out_tongue:

icq lijkt nu ook wel weer te werken, maar MTNSMS heeft een paar dagen flink lopen k*tten (geven ze zelf ook toe op hun site overigens)

zou te maken kunnen hebben met het feit dat zowel ICQ als MTNSMS gebruik maken van AIRBORN om hun sms-diensten aan te kunnen bieden…

ONE

Gebruik gewoon www.hotsms.com / www.lycos.nl /www.message4u.nl
dan heb je dat gezeik ook niet allemaal

P.S. Je kunt ze natuurlijk ook vanaf je eigen telefoon sturen :stuck_out_tongue:

Ik heb dus totaal geen problemen met het versturen van een smsje!

Net nog gedaan en het ging behoorlijk snel! :wink:

Originally posted by ZeroCool-NL
[B]Ik heb dus totaal geen problemen met het versturen van een smsje!

Net nog gedaan en het ging behoorlijk snel! :wink: [/B]

ja hier hetzelfde geen probs…

Ligt meestal aan de drukte op de servers als het lang duurt! Daarom stuur ik altijd gelijk eentje naar me zelf; als die dan aankomt dan is die andere ook aangekomen bij de betreffende persoon! :wink:

Originally posted by Wookie
Ligt meestal aan de drukte op de servers als het lang duurt! Daarom stuur ik altijd gelijk eentje naar me zelf; als die dan aankomt dan is die andere ook aangekomen bij de betreffende persoon! :wink:

pcies Wook, het ligt aan de drukte…OF de server is down…kan altijd gebeuren…ICQ is juist 1 van de weinigen…samen met 12move die altijd wel goed tot prefect werken en snel ook :smiley:

Originally posted by -=HeadLesS=-
ICQ is juist 1 van de weinigen…samen met 12move die altijd wel goed tot prefect werken en snel ook :smiley:

Zijn we aan ut promoten?! :wink:

Maar Icq is de laatste tijd volgens mij juist niet zo goed en MTNSMS is nu down dus ik denk toch zeker wel dat het te druk is op de servers .

Bestaat er trouwens iets dat je het op je eigen site kan zetten.

ook laaste tijd probs met icq sms

mtn doet het wel goed .als. hij up is

Jongens toch,

Het is allemaal gratis service dus wat zeiken we! :wink:

Als je het zo graag goed wil hebben dan grijp je je mobiele phone en dan doe je het daarmee alleen dan kost het geld :slight_smile:

Originally posted by ZeroCool-NL
[B]Jongens toch,

Het is allemaal gratis service dus wat zeiken we! :wink:

Als je het zo graag goed wil hebben dan grijp je je mobiele phone en dan doe je het daarmee alleen dan kost het geld :slight_smile: [/B]

duurt langer
tijd = geld :wink: :slight_smile:

Als je goed gekeken hebt zal je gezien hebben dat op de site van MTN stond dat ze een upgrade aan het uitvoeren waren (dit was gisteren). Vandaag is dat gedaan en kan je zien dat alles rapper gaat en zelfs naar Mobistar (Belgische provider) lijkt terug te gaan

had t gezien jah

alleen alle messages deleted :frowning: