Iemand ervaring met AOPEN 12/10/32?

vbimport

ik wil nog een tweede pc samenknutselen en ben van plan daar die aopen writer in te plaatsen omdat hij clonecd compatibel is en goedkoop is (7500 BF). En inderdaad, plextor is de beste maar die zit in deze pc ;). Als er iemand negatief of positief commentaar heeft op de aopen, laat dan maar iets weten.

Greetz
scooby2

Ken iemand die er zo 3 versleten heeft op 3 weken tijd, nu heeft ie ne plextor

Zou ik eerder voor een Lite-On gaan…
Burn Proof ook en niet duur… (testje op www.hardwareinfo.net)

Scooby ik zei het je toch al. Koop een Sony crx 140 :stuck_out_tongue:

en ik heb er weinig last van… dus gewoon kopen als ik jou was…

Zover mij bekend is, is die 12x Aopen met burnproof gewoon een Plex 12/10/32 met een ander frontje…

Originally posted by Dee-ehn
Zover mij bekend is, is die 12x Aopen met burnproof gewoon een Plex 12/10/32 met een ander frontje…

Aopen cdr hebben geen burnproof, maar justlink technologie, ze hebben wel het zelfde effect maar toch. Wanneer beide cd’rs stoppen tijdens het schrijven, dan is het gatje bij de aopen minder dan in de plextor, omdat dat interval lager ligt

Weet je zeker dat Aopen justlink heeft? Ik d8 dat aleen Ricoh en Liteon dat hadden???

Originally posted by Dee-ehn
Weet je zeker dat Aopen justlink heeft? Ik d8 dat aleen Ricoh en Liteon dat hadden???

Ben ik voor 100% zeker van :smiley:

kijk nie naar de prijs maat
het scheelt echter niet zo overdreven veel dan met die plextor 12 speed burn proof !
doe geen domme dingen en koop zoals ik deed gewoon een 2de plextor bij ! ik zou het niet in men gedachte krijgen om toch een andere burner te gaan kopen al kon ik 2 keer een andere burner kopen met dezelfde prijs als 1 plextor !

Lite-On heeft Burn Proof en geen JustLink…

Originally posted by Da_Taxman
Lite-On heeft Burn Proof en geen JustLink…

Klopt als een bus. Aopen en Acer (is trouwens hetzelfde)
hebben justlink, wat overigens prima werkt.