Iemand al de plextor 12-10-32 geprobeerd?

vbimport

T’is een ide hee en daarom twijfel ik !!!

mijn vorige was scsi , maar nu blijkt dat plextor de 12-10-32 scsi
pas in september lanceert vandaar.

en ja mijn systeem bestaat uit scsi harddisken (adaptec 29160 +harddiskultra160)
maar de combinatie ide writer met scsiharddisk !! ik twijfel vandaar mijn vraag.
En de 12-4-32 t’is weer een oud model al hee.

een kennis van mij heeft hem al

hoeveel kost ie eigelijk

ik ga binnenkort namelijk een extra lage prijs krijgen en wil natuurlijk wel weten ofie echt laag is…

als iemand weet wat de aankoopprijs voor de winkel zelf is (de prijs van de distributeur), dan zou dat ook wel handig zijn…

Ik heb hem een week geleden gekocht
Nog geen een cd mislukt & en hij kost 755 piek bij http://www.norrod.nl/

Bij de Otto (Je weet wel de postorder) kost ie zelfs Fl 699,-

Ik heb zelf een U2W SCSI systeem en werkte voorheen ook met een plextor SCSI brander, maar ik heb nu dus die 12x10x32A van plextor gekocht.

Deze brander werkt als een zonnetje samen met mijn SCSI harde schijven en cdrom speler.
Tot nu toe heb ik nog geen problemen ontdekt, ik heb tijdens het branden alles uitgeprobeerd:
-defragmenteren;
-Internetten;
-zware database applicaties draaien;
-foto’s scannen en printen;

Kortom, je kunt denk ik alles doen tijdens het branden zonder dat je je verzameling bierviltjes ongewild aan het uitbreiden bent!

Ik was in het begin ook wat huiverig om een IDE brander in mijn SCSI systeem te plaatsen, maar wat mij betreft is het absoluut niet meer nodig om op de SCSI versie van de 12x10x32 te wachten.

Ik heb er misschien wel wat veel voor betaald, namelijk fl. 745,- , maar ik kon hem zodoende dicht in de buurt kopen.

Een nadeel vindt ik dat er nog nergens van die 10 speed cd-rw disks te krijgen zijn!
Maar wie brand er tegenwoordig nog veel van die dingen.

Ik heb 'm ook! Echt snel, en HEEL stabiel - bij mij dan
Nog geen enkele cd mislukt… Enne ik heb 'm voor 699 piek bij Otto gekregen

bij www.beat-it.nl kost ie fl. 570,-

ja, maar dan wel exclusief BTW he, studiodubio