Iedereen een nice vacation

vbimport

Voor de mensen die ook vrijdag vrij hebben dan! :stuck_out_tongue: :cool:

Mag vrijdag om half 7 al beginnen met werken…speciale actie :frowning:

Maar verder wens ik iedereen een fijne dag…

Jippieeeee, ik mag zaterdag werken! En daar ben ik blij mee met m’n 0-uren contract…ik ben door het geld heen…

zondag is echt superrelaxt om te werken, had ook gekund maar zaterdagavond wordt het feest (film en daarna uit) dus om dan de volgende dag om half-acht weer te beginnen?

shit :frowning: moet gaan werken maar het zijn maar 2 dagen per week en voor de rest vrijaf :cool:

Donderdag -> Vrij
Vrijdag -> Vrij
Zaterdag -> Vrij
Zondag -> Vrij

O was een leven heeft een student :smiley: :stuck_out_tongue:

do-> vrij (maar moet schoolwerk doen)
vr-> vrij (ga naar het strand ofzow)
za-> werken
zo-> ik niet werken maarja dan mag mijn vriendin
ma-> school
etc :slight_smile:

ach, moet kunnen

Ik heb wel schoolvrij maar geen vakantie. Hoe kan dat?
Nou ik ga weg en kan dus niet 24 uur puttern :frowning:

Ik ga morgen maar eens dauwinternetten denk ik

lekker vroeg achter de PC zullen me ouders leuk vinden :smiley:

Hmm… heb 2 day weer vette overuren gemaakt maar heb morgen FD offcourse! :wink: Dan vrijdag gewoon weer er zijn en zaterdag naar me opa&oma die 60jr geleden getrouwd zijn! :wink:
Zondag uitslapen en mayB ook werken! Pff…! :cool:

ach, vandaag ook lekker thuis, ff relaxen, en cdfreaks is overlezen, meer hoeft da niet te zijn :smiley:

Hoef alleen morgen te werken…vanavond barbeque, zaterdag barbeque en zondag niks :slight_smile:

Originally posted by sies
[B]Hoef alleen morgen te werken…vanavond barbeque, zaterdag barbeque en zondag niks :slight_smile:

[/B]

Die Sies bbq’t wat af

ja lekker weer eens vrij werd ook tijd heb allang geen vrij meer gehad maarja maandag weer werken en dan de week erna weer lekker 4 en 5 juni vrij en lekker naar pinkpop :slight_smile: