Iedereen die iets met Frans Bauer heeft please read

(het wordt serieuzer dan de titel doet vermoeden)

ok het is lang geleden dat ik wat gepost heb en iedereen die mij nog een (beetje) kent weet ook dat ik soms patent had op de meest bizarre posts…

nu vraag ik wederom om een (wellicht) vreemde gunst:

kennen jullie zelf of kent iemand in jullie omgeving Frans Bauer (of iemand die met hem bekend is)

het zit namelijk zo:

mijn moeder is zeer ernstig ziek en het was haar grootste wens om ooit een frans bauer concert te kunnen bezoeken…helaas is dit niet meer realiseerbaar…nu zou ik het fijn vinden om haar een foto met handtekening ofzo te kunnen geven…ik weet zeker dat ze dat ontzettend zou waarderen…probleem is alleen het in contact komen met

fransbauer.nl helpt niet echt omdat de telefoonnummers die daar staan alleen maar leiden tot bandjes en het sturen van een brief veel te lang gaat duren. Nogmaals het is misschien vreemd om dit hier zo te posten maar ik probeer alle kanalen te gebruiken om dit voor mijn moeder te kunnen realiseren…

tja ik hoop dat er iemand hier connecties heeft of iets voor me kan doen

(en kijk ook eens naar die first read aan de bovenzijde van dit forum…het is dichterbij dan je denkt)

thnkz

ONE

Originally posted by [-=¤Ðã®kçhi£Ð¤=-]
[B](het wordt serieuzer dan de titel doet vermoeden)

ok het is lang geleden dat ik wat gepost heb en iedereen die mij nog een (beetje) kent weet ook dat ik soms patent had op de meest bizarre posts…

nu vraag ik wederom om een (wellicht) vreemde gunst:

kennen jullie zelf of kent iemand in jullie omgeving Frans Bauer (of iemand die met hem bekend is)

het zit namelijk zo:

mijn moeder is zeer ernstig ziek en het was haar grootste wens om ooit een frans bauer concert te kunnen bezoeken…helaas is dit niet meer realiseerbaar…nu zou ik het fijn vinden om haar een foto met handtekening ofzo te kunnen geven…ik weet zeker dat ze dat ontzettend zou waarderen…probleem is alleen het in contact komen met

fransbauer.nl helpt niet echt omdat de telefoonnummers die daar staan alleen maar leiden tot bandjes en het sturen van een brief veel te lang gaat duren. Nogmaals het is misschien vreemd om dit hier zo te posten maar ik probeer alle kanalen te gebruiken om dit voor mijn moeder te kunnen realiseren…

tja ik hoop dat er iemand hier connecties heeft of iets voor me kan doen

(en kijk ook eens naar die first read aan de bovenzijde van dit forum…het is dichterbij dan je denkt)

thnkz

ONE [/B]

Jeetje, dat wordt ff flink zoeken dan.

Ik weet wel dat zijn vriendin en haar familie allemaal uit een dorp hier om de hoek komen. Misschien kan ik daar wat rondvragen.

Ik zal me best doen…

ben er geen fan van, maar heb gezien dat ieder die voor de deur staat, gastvrij word ontvangen en een bak koffie van hem krijgt (heeft echt tig balen ingekocht, want het is een komen en gaan in huize bauer)

dus regel een limo en rijdt eens langs, als dat mogelijk is natuurlijk

Originally posted by Murphy23x
[B]Jeetje, dat wordt ff flink zoeken dan.

Ik weet wel dat zijn vriendin en haar familie allemaal uit een dorp hier om de hoek komen. Misschien kan ik daar wat rondvragen.

Ik zal me best doen… [/B]

geweldig ik vind het echt super fijn dat jullie me willen helpen…tja lukt het niet dan is het niet anders

maar ja

Originally posted by SoulShower
[B]ben er geen fan van, maar heb gezien dat ieder die voor de deur staat, gastvrij word ontvangen en een bak koffie van hem krijgt (heeft echt tig balen ingekocht, want het is een komen en gaan in huize bauer)

dus regel een limo en rijdt eens langs, als dat mogelijk is natuurlijk [/B]

Moet toch wel ergens een adres te regelen zijn…?

dat had je ooit…zo’n website met telefoonnummers en adressen ofzo…

tja ik ga rtl4 ook ff proberen te bereiken…zij zenden immers zijn programma uit…ik zou het zo fijn vinden om dit nog voor mijn moeder te kunnen regelen

(maar dat spreekt voor zich natuurlijk)

ONE

Ik wil niets anders zeggen dan: goede actie!

Je moeder mag zich gelukkig prijzen, met je.

Hopelijk lukt het, en hopelijk kan je moeder er nog erg lang van genieten.

Googlekoning slaat weer toe :slight_smile:

Fanclubs :

Bauer Fanclub
Postbus 5389
6802 EJ Arnhem

(Postzegel voor antwoord bijsluiten a.u.b.)

Voor meer informatie kunt u bellen naar de Fanclub.
Persoonlijk contact elke woensdag van 9:00 tot 12:00 uur
TEL: 026-3617059

Fanclub België
Postbus 4
9680 Maarkedal
TEL: 055-210495

Bemiddeling :

Artiestenbureau PartyNet
Artiestenbemiddeling, management en advies
Postbus 8191
6710 AD Ede

Bel PartyNet voor directe info en/of boekingen: 0318-690533
Onze openingstijden zijn van 9.00- tot 17.30 uur tijdens kantoordagen.

Voor echt(!) dringende zaken kunt u buiten kantooruren bellen met: 0871-901656 (43cpm)

Management :

Frans Bauer Management BV
026-3621600
Postbus 5333
6802EH Arnhem

Whois query

Rights restricted by copyright. See http://www.domain-registry.nl/whois.php

Domain name: fransbauer.nl (first domain)

Status: active

Registrant:
Frans Bauer B.V.
Institutenweg 40
7521 PK ENSCHEDE
Netherlands

Committed to ADR: yes

Administrative contact:
F Bauer
+31 534837051
postmaster@fransbauer.nl

Registrar:
Byte Internetdiensten
Institutenweg 40
7521 PK ENSCHEDE
Netherlands

Technical contact:
Byte Hostmaster
+31 53 4837051
hostmaster@byte.nl

Ik hoop dat alle adressen en nummers nog kloppen. Vind ik er meer in de loop van de dag , dan post ik ze wel even. Ik heb ergens zijn thuisadres nog ns zien rondzoeven. Hij woont in Fijnaart (of all places). Verder heb je een goede kans hartelijk ontvangen te worden als je bij hem aanbelt.

Groetjes aan je moeder en veel suc7

hartstikke bedankt Mr Belvedere…wel vreemd dat hij dan twee artiestenbemiddeling bureaus heeft want ik heb vanmorgen ff gebeld met Rocket

maar ff dat management proberen

thnkz ik waardeer het heel erg

helaas helaas het heeft niet zo mogen zijn

mijn moeder is ineens dermate achteruitgegaan dat het nog maar een kwestie van tijd is…

ik wil iedereen die iets geprobeerd heeft meer dan hartelijk danken

en wees iedere dag blij met je geliefden…hoe vanzelfsprekend dat misschien ook klinkt

ONE

damn …

sterkte… (meer kan ik helaas niet zeggen/doen)

vooral niet schuldig voelen, je hebt alles geprobeerd om ‘het’ voor elkaar te krijgen en dat is het enige wat telt

heel veel sterkte toegewenst !

Als Mozes niet naar de berg kan , kan misschien de berg naar Mozes ? Nodig Frans Bauer uit bij haar thuis. Verdere ideeen heb ik helaas ok niet.

Veel sterkte…

Sterkte gozer…

Sterkte!

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Als Mozes niet naar de berg kan , kan misschien de berg naar Mozes ? Nodig Frans Bauer uit bij haar thuis. Verdere ideeen heb ik helaas ok niet.

Veel sterkte… [/B]

dank je

dank jullie allemaal

maar ze is gister overleden en heeft hopelijk niet hoeven lijden

54 jaar pas en zo mooi…

(ik weet het ff niet meer)

ONE

Gecondoleerd en veel sterkte voor jou en je familie/vrienden/kennissen…

Robin & Carinja

Gecondoleerd man …

damn … :frowning:

ik weet nog hoe het voelde toen mijn oma overleed…

heel veel sterkte nogmaals.

Originally posted by [-=¤Ðã®kçhi£Ð¤=-]
[B]dank je

dank jullie allemaal

maar ze is gister overleden en heeft hopelijk niet hoeven lijden

54 jaar pas en zo mooi…

(ik weet het ff niet meer)

ONE [/B]

godver, gecondoleerd en sterkte voor jou en je familie kerel…

Het leven is oneerlijk :frowning: