IE 6 problemen

vbimport

Jongens volgens mij heb ik een probleem met ie 6.
Ik heb hem geinstalleerd en gewoon standaard beveiliging erop maar nu zijn er een aantal problemen voorgekomen.Ik weet niet of dat daardoor komt maar misschien kunnen jullie mij helpen door te vertellen of jullie oook die problemen kennen.

1. Windows 98 se wil moeilijk opstarten en afsluiten

Kan moeilijk of soms helemaal niet, zoekmachine’s gebruiken op het net

En het ergste het duurde mij nu 3 dagen voor dat ik ier kan komen op de hoofdpagina geen probleem maar de Forum troubles

Met name pagina’s waar je in moet loggen zijn ook een probleem soms na 2 dagen kan ik ze bereiken.

Kent iemand dit probleem of is mijn systeem dement geworden.:frowning:

:confused:

By the way leuke smilies dit keer.:Z :Z :Z

Persoonlijk denk ik dat het gewoon eraan ligt dat IE6 nog niet volmaakt is!
Heb zelf ook al met wat kleine bugs te maken gehad. Is vervelend maar als je minder probs wilt moet je maar 5.5 gebruiken. :slight_smile:

Ok daar zat ik ook aan te denken maar het kan dus aan ie6 liggen.
ik bedoel ik heb de problemen volgens mij gekregen na dat ik ie6 erop heb gezet.Maar jongens met XP hoor je niet of heb ik dat verkeerd.

Het kan idd het probleem zijn ja. :wink:
Draai zelf ook IE6 onder XP en heb daar dus ook wel wat probs gezien. Nie echt dingen die ik nog op kan noemen, maar kan me eigen nog herinneren dat ik bij mezelf dacht dat het welis aan IE6 kon liggen.

Terugvallen op 5.5 kan een optie zijn, maar misschien doet de nwste release downloaden (v6.***) en die erop zetten ook wonderen.

Heb ik net gedaan en viola ik kan zo maar op de freaks weer komen duss he…
Ik heb nog niet afgesloten ga ik zo doen ik hoop dat dat probleem nu ook opgelost is.
Bedankt he wookie ( you’re the best) mag misschien weleens gezegd worden dacht ik.

Originally posted by Balkie
( you’re the best)

Valt wel mee hoor! Doe gewoon me best! :stuck_out_tongue:
Maar toch bedankt! :wink:

Ik heb zo ook al wat vreemde dingen gezien met IE 6.0 (NL-versie). Bijvoorbeeld de beveiliging…

Die staat dus standaard op ‘Normaal’… Nou heel wat sites en FXP-board kon ik plots niet meer bereiken totdat ik deze op ‘heel laag’ had gezet… 't geintje had me wel een paar uur gekost voordat ik erachter was…

Thanks Bill :confused:

lol heb 20 minuten erop zitten brainstormen voordat ik erachterkwam dat ie geen cookies van derde accepteerd op normaal :frowning: kut ding, hebv 5.5 er maar weer op ge fleerd want die is ietssssss stabieler

nou,

had ook iets vreemds ermee, nl. dat half/af en toe icons/pics maar weergegeven werden, rabo offline telebankieren foutmelding.

het rabo opniew geinstalled. WERKT
heb www.officeupdate.nl (automatisch nowadayz)
en www.windowsupdate.nl gedraaid,
problemen WEG.

downloaden met de IE6 ging niet
heb de integratie met download accelerator uitgezet
en het werkt weer.
kzal V5 hiervan es installen

No more probs