Ideetje! Wap-site opzetten

vbimport

Misschien een ideetje voor een van de Administrator een Wap-site voor CD-Freaks opzetten.

Dan kun je ook nog op de hoogte blijven wanneer je in de trein of bus zit. En misschien het ook wel mogelijk om mee te mogen discusseren op het CD-Freaks Forum. Als dat technies allemaal mogelijk is is het best leuk.

Nou wie voeld zich geroepen om zoiets op te zetten. Jullie mogen mijn ideetje daarvoor gebruiken.

Wappen Sux en is erg traag.
Een hele site opzetten voor die paar wappers die er in dit land rondlopen en die CD Freaks willen bijhouden…

Ben ik geen voorstander van…

Tja ben geen tegenstander maar ik zie het niet zo zitten…

Maar als iemand het werk wilt doen… :slight_smile:

hmm ik zal je eens zeggen dat ik er vorig jaar al eentje heb gemaakt :slight_smile:
kzal eens een keer de goede mime types aanmaken op de server dan kan ik hm eens online zetten

WAP ROELS!! :slight_smile:

Heb een kilometer report pagina in WAP & ASP gemaakt… draait wel maar das dan ook alles… die gaat er nu zitte wappe?

Voor je eindelijk iets ingetoets hebt…

van mij mag het er komen, maar dat hele wap zuigt zwaar. veel te traag in dit tijdperk met isdn, kabel en adsl… zoiets moet toch ook mogelijk zijn voor mobieltjes!!!

geen mening…misschien dat er mensen zijn met behoefte aan zo`n wap pagina maar ik weet niet
of die paar mensen al dat werk rechtvaardigen…
ik heb een telefoon met wap en eerlijk gezegd heb
ik het nog nooit gebruikt…

WAP wordt zwaar overdreven…
Thuis kabel, dus als ik iets op internet wil zoeken dan doe ik dat thuis wel. Kan me niet voorstellen dat ik onderweg zo nodig iets moet vinden op internet (en dat meot dan ook nog eens op WAP beschikbaar zijn) dat ik daarvoor mijn kostbare belminuten ga aanspreken…

Als ik wil weten wat er op de CD Freaks mainpage staat terwijl ik onderweg ben dan bel ik MP|3 wel :smiley:

Maar als de site al zo goed als klaar ligt (zoals MP|3 zegt) dan mag ie van mij online hoor…maar ik zal em niet bezoeken via WAP

De enige keer dat ik WAP handig vond, was toen ik op een beurs stond en dacht iets cheaps te zien en dit dan controleren via Tweakers.net/Pricewatch die via WAP ook online staat! Dus kon ik makkelijk de prijzen van hw tjekken!! :wink:

Het kan soms heel handig zijn, maar ja zoals Da_Taxman al aangaf het is nog vrij kostbaar!! GSM van de baas hebben kost het je niks. Kan je Wappen totdat je ons weegt. Maar ja niet iedereen krijg zo’n GSM van de baas jammer genoeg!!