Ideale beginsituatie voor kweetnietsers?

vbimport

nog eens een gelijkaardige vraag, voor degene die zich door de andere subjectline niet aangesproken voelden

wegens aanhoudende vastloopproblemen zal de leverancier mijn computer voor de zoveelste keer opnieuw testen en herinstalleren…

omdat ik een complete niets-weter ben, (zie andere posts) en ik wel de kans wil krijgen een en ander uit te proberen zonder achteraf opnieuw 175fl te betalen om te herinstalleren…

hoe vraag ik hem (de leverancier) om te installeren zodat ik ,na mijn eventuele geklungel, opnieuw alles kan herformatteren en terug, vers van de winkel, kan starten
(dus windows staat er nog op, en alles werkt nog)
hd= 6.3gb (hoe groot zijn de partities en wat staat erin)

over je partitities waarom laat je die niet gewoon in 1 fat32 6.3MB part ?

Gewoon je oude dos schijven onder het stof halen, installeren…dan formateert ie je schijf op ± 2Gig!
Dan installeer je cdrom driver en installeert die klote win er terug op!

Dan met Partition Magic (moet je dan wel hebben, of van het net halen) gewoon de 2gig hd in Fat32 converteren en dan upgraden naar de volledige space…in jouw geval 6.3, zal wel 6.4 zijn denk ik, maar je begrijpt me!

Euhm mensen, dit is de oplossing die ik het beste vondt voor iemand die er niet veel van weet! Ik weet dat er snellere mogelijkheden zijn, maar zo lukt het hem zeker en is het zeker duidelijk. ( ik vermeldt het maar even, want anders krijg je van die replies van ‘jeezus ben jij een lamer ofzo?’

Dit is even gezegd, en ik hoop dat je hiermee toch NIET weer 175fl gaat betalen aan die oplichter. (zou je wel goed gek zijn)

When the Slingblade come, better be gone :wink:

Ik heb in de engelse forum ook al gereageerd. Maar ISO heeft gelijk voor 100,- kom ik wel langs om het klusje even te klaren, en dan gebeurt het waarschijnlijk nog beter ook ))
Ik zou als ik jouw was echt geen 175 gulden neertellen voor zoiets, je kan beter iemand zoeken die het even voor je doet. Mensen in mijn omgeving vragen mij ook zo vaak. In jouw kennissenkring zit ook vast wel zo iemand die dat graag doet.

Djewst